Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر کرمان با بیان اینکه به‌دلیل کمبود بودجه بعضی از پروژه‌های نیمه تمام شهر کرمان در این دوره شورا تمام نمی‌شود گفت: تسریع در راه‌اندازی آرامستان جدید شهر کرمان بسیار ضروری است. ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، علی خدادادی ظهر امروز در دیدار اعضای شورای شهر کرمان با محمدجواد فدائی استاندار کرمان با بیان اینکه شورای پنجم شهر کرمان میراث‌دار پروژه‌هایی است که به اجبار باید آنها را تمام کرد اظهار داشت: به‌دلیل کمبود بودجه حتی بعضی از این پروژه‌ها در این دوره شورا تمام نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه احداث آرامستان جدید شهر کرمان بسیار ضروری است گفت: مشکل اصلی این آرامستان آب و برق است گفت: جاده اصلی آن احداث شده است و باید در راه‌اندازی آن تسریع شود و یک نیاز ضروری است.

طرح بازآفرینی پایدار شهری در 6 محله هدف شهر کرمان اجرا می‌شود15 نقطه شهر کرمان تحت تاثیر حاشیه‌نشینی استبودجه امسال شهرداری کرمان 540 میلیارد تومان بسته شد

روزانه به تعداد کودکان کار در کرمان اضافه می‌شود

زهرا ایرانمنش عضو دیگر شورای شهر کرمان در این جلسه اظهار داشت: تصور اینکه مردم کرمان انسان‌های شادی نیستند اشتباه است و در ایام نوروز دیدیم که برنامه‌های شاد فرهنگی شهرداری مورد استقبال شدید مردم قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کرمان از وجود سالن‌ها و تالارهای بزرگ سرپوشیده محروم است و سالن خانه شهر کرمان سال‌ها تعطیل شده است گفت: به‌دلیل بارندگی نتوانستیم تمام برنام‌ها را اجرا کنیم و این برنامه‌ها باید در فضای بسته برگزار شود تا در صورت بارندگی دچار مشکل نشویم.

عضو دیگر شورای شهر کرمان با اشاره به اینکه بحث کودکان کار و خیابانی در کرمان یک مشکل بزرگ است و مردم هر روز شاهد این معضل اجتماعی هستند افزود: شهرداری فقط مسئول جمع‌آوری است و سایر نهادها در نگهداری از آنها باید حمایت کنند.

وی با بیان اینکه روزانه به تعداد کودکان کار در کرمان اضافه می‌شود و حتما باید برای آن چاره‌اندیشی شود گفت: در نظر داریم کرمان را شهر دوستدار کودک معرفی کنیم که در این رابطه نیازمند همکاری تمام دستگاه‌ها از جمله استانداری هستیم.

مطالعات احیای بافت تاریخی شهر کرمان انجام شده است

سیدمحمدرضا معین‌زاده میرحسینی عضو شورای شهر کرمان در این جلسه با اشاره به اینکه در احیای بافت تاریخی شهر کرمان اقدامات خوبی در حال انجام است اظهار داشت: سه محله قدیمی مورد نظر شهرداری در فاز اول قرار دارد و مطالعات لازم انجام شده است.

وی با بیان اینکه 120 مغازه متعلق به اوقاف در بافت قدیمی و در بازار قلعه محمود وجود دارد که باید در بازسازی آنها همکاری شود گفت: امسال شاهد افزایش حضور گردشگر در ایام نوروز در کرمان بودیم که حتما باید پیش‌بینی‌های لازم انجام شود.

انتهای پیام/ح

R7860/P/S6,67/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۳۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات ۶ طرح نیمه تمام در جلسه رفع موانع تولید


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، این ۶ طرح در حوزه خدمات رفاهی، گردشگری، خدماتی و صنعتی در مناطق مختلف استان بودند.
ضامن فرمدیرکل سرمایه گذاری استان گفت: در سال گذشته ۵۲ طرح با تلاش کارگروه رفع موانع تولید به چرخه تولید بازگشتند.

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات ۶ طرح نیمه تمام در جلسه رفع موانع تولید
  • پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل
  • در یکصد و پنجاهمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • پروژه‌های خُرد محلات کمتر برخوردار را در اولویت قرار دهیم
  • بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های نیمه تمام ساری و میاندورود
  • افزایش بیش از ۲ برابری اعتبارات عمرانی ورزش اردبیل
  • پروژه‌های نیمه تمام گیلان تعیین تکلیف شود
  • در مقوله مولدسازی اولویت با پروژه های نیمه تمام خیری است