Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: از چهارشنبه با ورود یک سامانه بارشی به غرب و جنوب غرب کشور، به تدریج بر میزان ناپایداری‌های جوی در استان افزوده می‌شود.

فرج الله شکوهی پور افزود: از چهارشنبه تا اواسط هفته آینده به سبب وزش باد و گاهی وزش تندباد‌های لحظ‌ه‌ای، سواحل استان و خلیج فارس به تناوب مواج خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از پنجشنبه تا اواسط هفته آینده به تناوب شاهد بارش پراکنده باران،گاهی رگبار باران، وزش باد و رعد و برق به همراه وزش تندباد لحظه‌ای در استان خواهیم بود که با توجه به شرایط فصلی و محلی و ماهیت رگباری بارش‌های بهاری، در این مدت احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها در برخی نقاط دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به افزایش دمای هوا در این مدت، یادآور شد: با توجه به اینکه در فصل بهار احتمال تغییرات ناگهانی در شرایط آب و هوایی وجود دارد، در صورت تغییر در شرایط جوی و دریایی، اطلاعات لازم و تکمیلی در هشدار‌های بعدی اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/ک

سامانه بارشی چهارشنبه به بوشهر می‌آید

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آب وهوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۳۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت سیلاب و آبگرفتگی معابر در شهر درگهان از توابع شهرستان قشم

دریافت 40 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اثر فعالیت سامانه بارشی جدید الورود به استان هرمزگان، آبگرفتکی‌هایی در بخش‌هایی از استان به ویژه شهر درگهان از جزیره قشم به وقوع پیوسته است.

کد خبر 6080225

دیگر خبرها

  • از کنار نخل و دریا «زیر آسمان ایران» را بشنوید
  • تداوم بارندگی و آبگرفتگی معابر زاهدان برای سومین روز
  • سیلاب و آبگرفتگی معابر در زاهدان
  • فیلمی از بارش باران در بهاباد و آبگرفتگی معابر
  • بارش باران در بهاباد و آبگرفتگی معابر
  • هوای قم هفته آینده بارانی می‌شود
  • آبگرفتگی معابر شهرهای زاهدان و خاش
  • (ویدئو) آبگرفتگی شدید معابر در شهر درگهان، جزیره قشم
  • وضعیت سیلاب و آبگرفتگی معابر در شهر درگهان از توابع شهرستان قشم
  • آبگرفتگی معابر در پی بارندگی شدید در دلگان