Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-29@12:44:54 GMT

حریق ساختمان ۴ طبقه در تهران به خیر گذشت +تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۳۹۲۳

حریق ساختمان ۴ طبقه در تهران به خیر گذشت +تصاویر

خبرگزاری تسنیم: سیدجلال ملکی با اعلام خبر آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی در خیابان امام خمینی (ره) درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۱۳:۳۲ ظهر امروز آتش‌سوزی در مجتمع مسکونی در خیابان امام خمینی (ره)، نرسیده به بزرگراه یادگار امام به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل حادثه مجتمع مسکونی قدیمی چهار طبقه ۵۶ واحدی بود، در طبقه منفی یک این مجتمع (پارکینگ) چند دستگاه خودرو وجود داشت که یک دستگاه پژو ۲۰۶ شعله‌ور شده و آتش به بخش‌هایی از یک دستگاه خودرو سمند و دو باب انباری سرایت کرده و در حال سرایت به سایر خودرو‌ها و انباری‌ها بود.

وی ادامه داد: اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که چند نفر از ساکنان داخل مجتمع محبوس هستند که گروهی از آتش‌نشانان مشغول خاموش کردن آتش شده و گروهی دیگر با استفاده از تجهیزات تنفسی به طبقات بالایی رفته و برای نجات افراد محبوس شده اقدام کردند.

به گفته ملکی ۲۰ نفر از ساکنان این مجتمع در این حادثه به سلامت و بدون آسیب‌دیدگی به محیط امن منتقل شده و فقط یکی از آن‌ها دچار دودگرفتگی شده بود که به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران تصریح کرد: هم اکنون آتش خاموش شده و آتش‌نشانان مشغول لکه‌گیری و ایمن‌سازی محل حادثه هستند.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: آتش سوزی خیابان امام خمینی آتش نشانان ساختمان مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۳۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات حریق در بازارچه صیقلان رشت/یک مغازه در آتش سوخت

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام مؤمنی با اشاره به جزئیات آتش سوزی در بازارچه صیقلان رشت اظهار کرد: حادثه آتش سوزی در بازارچه صیقلان نرسیده به پاساژ گلستان عصر سه شنبه به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

رئیس سازمان آتش نشانی از اعزام ۱۱ خودروی آتش نشانی به همراه ۴۵ آتش نشان و افسر ارشد به حادثه خبر داد و افزود: بواسطه کوچه‌های تنگ و باریک سریعاً خودروهای سبک وارد عملیات شدند و دیگر خودروها نسبت به پشتیبانی اطفا اقدام کردند.

وی با بیان اینکه یک باب مغازه فروش پلاستیک در آتش سوخت و سقف ۲ باب مغازه همجوار با پشت بام‌های بهم پیوسته دچار آسیب و خسارت شد، گفت: علت حادثه را در دست بررسی است و خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب جانی نرسید.

این مسؤول در پایان از تلاش نفس گیر تیم‌های عملیاتی کمال تقدیر را داشت و ادامه داد: کوچه‌های تنگ و باریک بازارچه، سقف‌های بهم پیوسته و چوبی می‌توانست شعله وری و خسارات بیشتری را رقم زند.

کد خبر 6063233

دیگر خبرها

  • توقیف ۲۱ خودروی شوتی حادثه‌ساز در مراغه
  • انفجار گاز در یک منزل مسکونی در شهر بندر امام خمینی
  • توقیف بیش از ۳۰۰ دستگاه خودرو متخلف در نوروز ۱۴۰۳
  • برخورد یک دستگاه خودرو پرشیا با تریلر تصادف مرگبار را رقم زد
  • توسعه محله اجتماعی هوشمند در شنژن
  • عملیات اجرایی احداث مجتمع مسکونی 208 واحدی در روستای یوسفکند مهاباد
  • ۱۱ مصدوم و یک فوتی در تصادفات جاده های بیضا
  • اطفای حریق پنبه یک دستگاه تریلی در چمن بید
  • شتر‌ها حادثه ساز شدند
  • جزییات حریق در بازارچه صیقلان رشت/یک مغازه در آتش سوخت