Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رسول مدملیل، رییس اداره امور عشایر شهرستان اندیکا با بیان اینکه در بارندگی‌های سیل آسای سال آبی جاری، پس از هر بارندگی، در نقاط مختلف این مسیر ریزش سنگین کوه رخ داده است، گفت: امروز نیز راه ارتباطی ۱۰ روستای عشایری در مسیر رگ منار در این شهرستان بر اثر ریزش کوه مسدود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: از ابتدای مهرماه سال گذشته تاکنون نیز، ۶ مرتبه راه دسترسی این روستا‌ها با ریزش کوه بسته و توسط ماشین آلات راهسازی این اداره بازگشایی شده است.

مدملیل با اشاره به اینکه راه جایگزین برای تردد این روستاها، مسیر دره شیرون است اذعان داشت: در این مسیر نیز به دلیل طغیان رودخانه، تنها عبور تراکتور امکانپذیر است.

رییس اداره امور عشایر شهرستان اندیکا تصریح کرد: در تلاش هستیم تا پس از سامانه بارشی پیش رو مجدد راه ارتباطی این روستا‌ها را بازگشایی کنیم.

انتهای پیام/گ

ریزش کوه، محور اندیکا-شهرکرد را مسدود کرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۴۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش سنگ در کندوان پاکسازی شد/ ترافیک سنگین در جاده

مهدی صفایی در گفت گو با خبرنگار مهر با اظهار اینکه صبح امروز شاهد ریزش سنگ در محدوده سیاه بیشه بودیم، افزود: با استفاده از ماشین آلات نسبت به پاکسازی و بازگشایی مسیر اقدام شده است.

وی در حال حاضر تردد را مسیرهای شمال و جنوب محور کندوان سنگین ذکر کرد.

همچنین طبق اعلام راهداری، تردد در محور هراز مسیر شمال و جنوب سنگین و در دیگر محورهای استان به صورت روان است.

کد خبر 6064419

دیگر خبرها

  • دردسر‌های مسدود شدن دوربرگردان در عوارضی آزادراه ارومیه - تبریز
  • مسیر جنوب به شمال محور چالوس به تهران مسدود می شود
  • ریزش سنگ در کندوان پاکسازی شد/ ترافیک سنگین در جاده
  • مسیر جنوب به شمال محور چالوس به تهران مسدود می‌شود
  • بارندگی‌های سیل‌آسا به زیرساخت‌های ارتباطی و کشاورزی بخش «لوداب» خسارت وارد کرد
  • افزایش ۱۵درصدی تردد خودرو‌ها در مسیر‌های ارتباطی قزوین
  • عملیات بازگشایی راه خلخال به پونل آغاز شد
  • تعیین ۳۰ جایگاه جمع‌آوری زباله در مناطق گردشگری سیاهکل
  • ریزش سنگ در جاده هراز؛ ترافیک به سمت تهران پُر حجم شد
  • ریزش سنگ در جاده هراز