Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@15:43:03 GMT

برگزاری جلسه صالحی‌امیری، تاج و استیلی در مورد تیم امید

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۴۳۳۲

برگزاری جلسه صالحی‌امیری، تاج و استیلی در مورد تیم امید

امروز رئیس کمیته المپیک و رئیس فدراسیون فوتبال و مدیر تیم فوتبال امید جلسه‌ای در مورد تیم امید برگزار کردند.

به گزارش ورزش سه و به نقل از  فارس، تیم فوتبال امید این روزها بعد از اتمام مسابقات مرحله اول انتخابی المپیک  در تعطیلی به سر می‌برد و این روزها اخباری مبنی بر احتمال قطع همکاری با زلاتکو کرانچار به گوش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در همین راستا امروز رضا صالحی‌امیری رئیس کمیته المپیک،‌ مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، حمید استیلی مدیر تیم امید و نصرالله سجادی مشاور ارشد صالحی امیری جلسه‌ای در فدراسیون فوتبال برگزار کردند و در مورد مسائل مختلف از جمله تیم امید به صحبت پرداختند.

 

باید منتظر روزهای آینده بود تا وضعیت برنامه‌های کادرفنی تیم امید و زلاتکو کرانچار مشخص شود.

 

تیم امید ایران مهدی تاج (رئیس فدراسیون) حمید استیلی فدراسیون فوتبال سیدرضا صالحی امیری وزارت ورزش و جوانان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم امید ایران مهدی تاج رئیس فدراسیون حمید استیلی فدراسیون فوتبال سیدرضا صالحی امیری وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۴۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی از بازی با فولاد محروم شد

به گزارش "ورزش سه"، سیدمجتبی حسینی پس از دیدار آلومینیوم اراک در هفته نوزدهم لیگ‌ برتر مقابل شمس آذر قزوین نسبت به اشتباهات داوری در این مسابقه گلایه کرد و با وجود اینکه اظهارات تندی انجام نداده بود، اما حالا از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای به یک جلسه محرومیت و جریمه 100 میلیون تومانی نسبت به وی داده شد.

این کمیته در فدراسیون فوتبال عنوان کرده مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، وی به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد که رای صادر غیرقابل اجرا بوده و قابل تجدید نظر پس از مدت ۷ روز از تاریخ این ابلاغ است.

همچنین در ادامه این رای عنوان شده: «ضمنا یک جلسه محرومیت تعلیقی ایشان طی دادنامه ۱۰۰۴ پس از قطعی شدن این حکم قابلیت اجرایی خواهد داشت و از دستور موقت صادره به شماره ۲۲۴ نیز رفع اثر می‌شود.»

بنابراین، سیدمجتبی حسینی در دیدار جام حذفی مقابل پرسپولیس روی نیمکت تیمش حضور دارد، اما در مسابقه هفته آینده لیگ برتر برابر فولاد خوزستان باید از جایگاه نکات فنی لازم را به بازیکنان تیمش عنوان کند.

دیگر خبرها

  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور