Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهزاده سعودی در مرکز برج عربستان در ریاض بزرگترین خانه سینمای خاورمیانه را افتتاح کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از کانال روتانا، خانه سینمای مذکور توسط کمپانی کینگدم هلدینگ عربستان تحت مدیریت ولید بن طلال، شاهزاده میلیاردر سعودی و شرکت "VOX Cinema" ساخته شد. شرکت VOX شامل مجموعه‌ خانه‌های سینمای فعال در خاورمیانه است و مجموعه ماجد الفطیم را در اختیار دارد که مقرش در امارات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بن طلال در پیامی توئیتری نوشت: به نمایندگی از اداره کل سرگرمی به ریاست ترکی آل الشیخ، سیاست فضای باز و منسجم پادشاه و ولیعهد عربستان همزمان با ورود به قرن ۲۱ را به رهبری، دولت و مردم عربستان تبریک می‌گویم که یکی از ثمرات آن افتتاح بزرگترین خانه سینما در خاورمیانه در مرکز برج این کشور در ریاض است.

وی در گفت‌وگو با کانال مذکور نیز گفت: ما از ائتلاف استراتژیکی که میان گروه کمپانی کینگدم عربستان و مجموعه کمپانی الفطیم امارات شروع شده، خوشوقت هستیم، افتتاح خانه سینما افتخاری بزرگ است.

بن طلال افزود، بدون شک توسعه سینما زیر نظر ولیعهد عربستان در این کشور فرآیند بسیار مهمی است.

ولیعهد عربستان در سال ۲۰۱۶ طرح تحول اقتصادی "چشم‌انداز ۲۰۳۰" با هدف توسعه اقتصاد عربستان و پایان دادن به اقتصاد تک قطبی و تکیه بر درآمدهای نفتی را کلید زد که سرگرمی و تفریح یکی از ارکان اصلی این طرح است.

این در حالی است که ولید بن طلال ۲۰۱۷ در راستای کمپین ضد فساد ولیعهد سعودی به همراه ده‌ها شاهزاده دیگر بازداشت شده بود و نهایتا با یک توافق و تسویه حساب مالی با ولیعهد سعودی و تعهداتی آزاد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خانه سينما خاورميانه عربستان میلیاردر سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۴۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملک سلمان را به بیمارستان بردند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از عربی ۲۱، منابع سعودی از انتقال سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربسان به بیمارستان ملک فیصل جده خبر دادند.

دیوان پادشاهی عربستان در بیانیه ای کوتاه اعلام کرد که ملک سلمان برای انجام آزمایش های معمولی به این بیمارستان منتقل شده است.

طبق بیانیه دیوان پادشاهی عربستان، ملک سلمان برای انجام معاینات معمولی که چند ساعت طول می‌کشد پذیرش شده است.

ملک سلمان سال ۲۰۱۵ پادشاه عربستان شد. پادشاه ۸۸ ساله عربستان در ماه مه ۲۰۲۲ نیز به منظور انجام معاینات پزشکی به بیمارستان منتقل شده بود. پادشاه عربستان سعودی سال‌هاست که به شدت بیمار است. پس از او قدرتمندترین مرد کشور همچنان محمد بن‌سلمان پسر پادشاه عربستان محسوب می‌شود.

خانواده سلطنتی عربستان به‌ندرت در مورد وضعیت سلامتی پادشاه این کشور اظهار نظر می‌کنند. ملک سلمان در سال ۲۰۲۰ نیز برای برداشتن کیسه صفرا تحت عمل جراحی قرار گرفت.

کد خبر 6087877

دیگر خبرها

  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • حمید سهیلی سرباز سینما بود/ راش‌هایی که اسناد تاریخی مهمی هستند
  • حمید سهیلی خود را سرباز سینما می‌دانست/ آثار سهیلی اسناد تاریخی معتبری است
  • حمید سهیلی خود را سرباز سینما می‌دانست
  • سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد + جزئیات
  • واکنش گسترده سینماگران به سخنان جنجالی مدیر پلتفرم نماوا
  • واکنش گسترده سینماگران به سخنان توهین آمیز مدیر نماوا
  • واکنش سینماگران به سخنان جنجالی مدیر یک پلتفرم و عذرخواهی نماوا
  • واکنش گسترده سینماگران به سخنان جنجالی مدیر یک پلتفرم و عذرخواهی نماوا
  • واکنش گسترده سینماگران به سخنان جنجالی مدیر یک پلتفرم