Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری برنا؛ صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در مجمع انتخابات هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان کرمانشاه که امروز(27 فروردین) در سالن هادیان گفت: باتوجه به اقداماتی که در مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه درحال انجام است، این مجموعه به یکی از بهترین مجموعه‌های ورزشی ایران تبدیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه ورزش کرمانشاه درسال گذشته روزهای خوبی را پشت سرگذاشت، افزودد: در این سال در دو بُعد مهم قهرمانی و جوانمردی افتخاراتی برای ورزش کرمانشاه به دست آمد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: ورزشکاران کرمانشاهی پارسال توانستند 16 مدال جهانی، 24 مدال بین‌المللی، 16 مدال آسیایی و 468 مدال کشوری را کسب کنند که دستاوردی بزرگ برای ورزش این استان محسوب می‌شود.

رحیمی به برگزاری مسابقات المپیک آسیایی جاکارتا در پارسال و کسب 10مدال توسط ورزشکاران کرمانشاهی  در این رقابت‌ها اشاره‌ای کرد و گفت: پیش از اعزام ورزشکارانمان به این مسابقات مراسم بدرقه و زمان بازگشت نیز مراسم استقبال شایسته‌ای را برای آنها برگزار کردیم و برای اولین بار تنها به فاصله 10 روز پس از بازگشت این ورزشکاران، پاداش آنها را پرداخت کردیم.

او با بیان اینکه در پارسال  مجموع اعتبارات عمرانی این اداره کل افزایش چشمگیری داشت، افزود: از محل این اعتبارات کارهای زیرساختی خوبی را درحوزه ورزش استان کرمانشاه شروع کردیم که از جمله آن بهسازی مجموعه ورزشی آزادی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: حدود دو میلیارد تومان برای بازسازی دو زمین چمن این مجموعه اختصاص دادیم تا پس از 25 سال این زمین‌ها بازسازی شوند.

رحیمی ادامه داد: با اقداماتی که در مجموعه ورزشی آزادی شروع کرده‌ایم، در تلاشیم تا این مجموعه را به یکی از بهترین مجموعه‌های ورزشی ایران تبدیل کنیم.

او بر لزوم ایجاد همدلی و همکاری در جامعه ورزشکاران جانبازان و معلولین استان کرمانشاه تاکید کرد و خطاب به رئیس فدارسیون جانبازان و معلولین، گفت: ورزش استان کرمانشاه در سال‌های اخیر به ویژه سال گذشته میزبانی مسابقات و رویدادهای مهم ورزشی را برعهده داشته و تجربیات خوبی هم در این زمینه کسب کرده، لذا این آمادگی را داریم که میزبان رویدادهای جهانی و آسیایی رشته‌های مختلف ورزش جانبازان و معلولین باشیم، بدون آنکه نگرانی بابت تامین اعتبار مورد نیاز آن وجود داشته باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران جانبازان زمین مدیرکل ورزش و جوانان ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۴۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم قهرمان ایران با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، جامعه ورزش کشور و جمعی از ورزشکاران و قهرمانان ایران در سالن همایش‌های صداوسیما، در حال برگزاری است.

بنابر روایت ایسنا، در بخش اول این مراسم بهترین‌های ورزش ایران از نگاه مردم انتخاب شدند که به ترتیب در ادامه اسامی آن‌ها آمده است:

گل برتر: گل سید مهدی میرجلیلی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی

میرجلیلی پس از کسب این جایزه، گفت: یزدی صحبت می‌کنم و لهجه دارم و دم همه مردم گرم که به من رای دادند و امیدوارم لیاقت این همه محبت را داشته باشم و جان خود را برای خوشحال کردن مردم، می‌گذارم.

صحنه ماندگار ورزشی: پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم ملی فوتبال ژاپن در جام ملت‌های آسیا

وحید امیری که به نمایندگی از ملی‌پوشان فوتبال ایران این جایزه را دریافت کرد، گفت: از مردم تشکر می‌کنم که این صحنه ماندگار را رقم زدند و برای مردم عزیز کشورم آرزوی توفیق روز افزون دارم.

برترین تیم ملی (دیپلم افتخار) : تیم ملی هاکی بانوان

سنایی، کاپیتان تیم ملی هاکی بانوان ایران در این رابطه، بیان کرد: خوشحالیم که دختران خود را دیدید از مردم، وزیر ورزش و صداوسیما که به دیدن شدن ما کمک کردند، تشکر می‌کنیم و زنانه جنگیدیم تا توانایی زنان را نشان دهیم و همیشه به این مسئله افتخار می‌کنیم.

برترین تیم ملی: تیم‌ملی فوتبال ساحلی

منصور بیک‌وردی پس از دریافت جایزه تیم ملی فوتبال ساحلی، گفت: امیدوارم وزیر ورزش و جوانان توجه ویژه‌ای به پا برهنه‌های فوتبال ساحلی داشته باشد.

جایزه افتخار تاریخی: کاوران فرزندان ایران زمین

برترین چهره پارالمپیک: رزا ابراهیمی

رزا ابراهیمی پاراتکواندوکار ایران با اشاره به اینکه خیلی خوشحالم که لایق این مهم شدم، گفت: از هموطنان عزیزم تشکر می‌کنم و شرمنده آن‌ها هستم.

۲۵۱۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899294

دیگر خبرها

  • ورزش ایران بهترین های خود را شناخت
  • بانوی ورزش ایران: جایزه ای که از مردم بگیری چیز دیگری است
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه های ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • اصفهان سرآمد در ورزش رزمی موی تای