Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@21:35:57 GMT

«گل محمدی» گزینه اصلی جایگزینی کرانچار

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۴۵۹۰

«گل محمدی» گزینه اصلی جایگزینی کرانچار

تهران - ایرنا- جدایی «زلاتکو کرانچار» مربی اهل کرواسی از تیم امید فوتبال ایران قطعی به نظر می رسد و از «یحیی گل محمدی» به عنوان جایگزین اصلی وی نامبرده می شود.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، زلاتکو کرانچار در یکسال اخیر نتوانست عملکرد چندان خوبی را در تیم امید داشته باشد. تیم امید ایران در بازی های آسیایی 2018 عملکرد خوبی نداشت و با شکست مقابل کره جنوبی از گردونه مسابقات کنار رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این تیم در دور نخست مقدماتی المپیک 2020 توکیو نیز در حالی در گروه خود پس از عراق دوم شد که ایران میزبان بود و با اقبال بلند به مرحله نهایی رسید.
مسابقات مرحله نهایی انتخابی المپیک 2020 در قاره آسیا اواخر سال جاری به میزبانی تایلند و با حضور 16 تیم برگزار می شود و در نهایت سه تیم جواز حضور در مهمترین رویداد ورزشی را کسب می کنند.
در حالی که از صبح امروز اخبار ضد و نقیضی در خصوص ادامه همکاری کرانچار با تیم فوتبال ایران منتشر شد و حتی یک مقام آگاه در گفت وگو با ایرنا از ادامه همکاری کرانچار خبر داد، اما به نظر می رسد که جدایی این مرد کروات قطعی شده است.
پس از حضور «سیدرضا صالحی امیری» رئیس کمیته ملی المپیک در فدراسیون فوتبال و دیدار با «مهدی تاج»، جدایی این مربی به مرحله نهایی رسید.
فدراسیون فوتبال چند گزینه داخلی و خارجی برای هدایت تیم امید مد نظر دارد که «گل محمدی» اصلی ترین گزینه است.
وی سال های اخیر در تیم های مختلف عملکرد خوبی داشته و معرفی جوانان شایسته و بهره بری از توانایی بازیکنان جوان از خصوصیات بارز این مربی است.
با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی فصل جاری لیگ برتر باید دید گل محمدی که فصل خوبی را با تیم پدیده مشهد سپری می کند، حاضر به هدایت تیم امید خواهد شد یا نه؟
ورزشی**3783**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال تيم اميد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۴۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور

به گزارش “ورزش سه”،  از ساعاتی پیش شایعه عجیبی پیرامون مذاکره باشگاه تراکتور با یورگن کلینزمن، سرمربی مشهور آلمانی، برای قبول هدایت این تیم در فضای مجازی منتشر شده که هواداران این تیم را تحت‌تاثیر خود قرار داده است.

با این حال پیگیری این خبر از مسئولان باشگاه تراکتور چیزی جز تکذیب صریح را به همراه نداشته و آنها هرگونه تماس و مذاکره با این سرمربی را تکذیب می‌کنند.

تنها نام مطرح برای نیمکت تراکتور، یحیی گل‌محمدی است  که مذاکرات و توافق اولیه را نیز با باشگاه تراکتور داشته و سرخپوشان تبریزی به دنبال رفع موانع حضور او در تیمشان هستند.

باشگاه تراکتور روز گذشته نیز از یحیی گل‌محمدی به عنوان گزینه پرافتخار نام بردند و حالا مسئولان این باشگاه در جلسات فشرده به دنبال دریافت مجوز کار او هستند.

در بین مدیران این باشگاه، هیچ گزینه دیگری مطرح نیست و آنها تنها به استخدام یحیی گل‌محمدی فکر می‌کنند و حتی امیدوارند او تا بازی با ذوب‌آهن مجوز خود را کسب کند.

دیگر خبرها

  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • پیکان رکورد کاهش سن فوتبال ایران را جابجا کرد!
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • بعد از گل‌محمدی، کدام مربی گزینه هدایت تراکتور است؟
  • عاشقانه پرسپولیس - اوسمار وارد مراحل جدی شد!
  • باشگاه تراکتور کد داد؛ مذاکره با یحیی گل محمدی تایید شد!
  • یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور