Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@17:09:22 GMT

پیامک‌های دریافتی ۹۸/۰۱/۲۷

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۴۶۰۳

پیامک‌های دریافتی ۹۸/۰۱/۲۷

به گزارشگروه شهروند خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ (مجله خبری شبکه یک سیما) و ۳۰۰۰۲۳۹۴ (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست و هفتم فروردین ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

3324...0918: خواهش می کنم این موضوع مهم را پیگیری کنید من از دفتر پیشخوان گلدشت پیشاهنگی کرج2 عدد سیم کارت رایتل تامین اجتماعی خریدم 12000هیچ کدام مکامه و اینترنت ندارد.

 

6135...0914: خواهشا در تعویق زمان کنکور سراسری اقدام کنید بعضی سیل زده ها حتی کتاب برای خواندن ندارند. تعویق کنکور سراسری.

 

7543...0918: من یه لوله کش هستم چهار ماهه بیکارم ساخت ساز اصلا نیست چون وسیله خیلی گران شده هزاران مثل من بیکارن چرا مسئولین به فکر هیچ کسی نیستند.

 

1740...0918:تو را به خدا مسئولین نظام یک تدبیری برای گرانی کاغذ بکنند خیلی افزایش دارد حتی کالاهای اساسی مردم پیگیری کنید. لطفا سپاسگزارم

 

4289...0917:  پیگیری در خصوص تعیین تکلیف استخدام کارکنان اداری قوه قضاییه که سال  96ا آزمونش برگزار شده است.

 

7532...0913: چرا سایپا خودروهای ۹۷را تحویل نمی دهد؟! ثبت نام اردیبهشت۹۷ زمان تحویل شهریور۹۷ بوده، دعوتنامه تکمیل وجه بهمن ۹۷ ،اما هنوز خبری از تحویل خودرو نیست.

 

5929...0918: الان سال ( ۹۸) است پاداش بازنشسته های منابع طبیعی سال ۹۷ کی پرداخت می شود؟

 

0879...0991: لطفا پیگیری کنید این همه زحمت برای دیده شدن نباید بی نتیجه بماند. ما نه برای خودمون بلکه برای عزیزانی که درگیر سیل هستند کتابهایمان را کنار گذاشتیم تا بتونیم حرکتی کنیم و وقت بیشتری برای این عزیزان بگیریم.

 

4715...0917: امروز سایت ایران خودرو برای 3 ثانیه باز شد و ثبت نام خودرو تکمیل شد واقعا این دست مافیای پشت این دستگاه نیست!! چرا دروغ به مردم می گویند.

 

8421...0990:  روستای موردان از شهرستان فاریاب در استان کرمان راه ارتباطی ندارد اگر کسی در این روستا مریض شود باید جان بدهد تا بمیرد و مردم برای گرفتن وسایل خوراکی سختی زیادی می کشند شما را به خدا بیایید از نزدیک از مشکلات این روستا گزارش تهیه کنید و درد دل این مردم را به گوش مسئولان بالا برسانید.

 

5141...0916: به دعوت شما سلام، لطفا گزارشی از کارگران شرکتی و پیمانکاری شرکت نفت و گاز و سؤال از وزیر و مسئولین و مجلسی ها داشته باشید که بلاخره چه وقت تکلیف این نیروها ازپیمانکاری به قراردادی روشن می شود.

 

2762...0916: لطفا کسانی که اقدام به ساخت وساز در حریم رودخانه کارون کرده و مسبب خسارت به شهر شدند را مجازات کنید.

 

3017...0917: با توجه به وضعیت سیل زده ها و دانش آموزان کنکوری لطفا کنکور را به عقب انداخته و فرصتی دوباره در اختیار انها قرار دهید.

 

6340...0916: اینجانب یکی از هزاران مشتری ایران خودرو می باشم که درتاریخ دیماه سال96 پژو پارسی ثبت نام کردم که تاریخ موعد تحویل آن شهریور 97 بود.که با 5 ماه تاخیر در مورخه دی ماه 97 دعوتنامه آن با قیمت جدید صادر و مابالتفاوت آن به ایران خودرو پرداخت شد. در دی ماه خودرو تحویل شد. ولی با قیمت جدید که مبلغ 25 میلیون اضافه. از ما اخذ نمودند.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشکلات مردم صدای مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۴۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه جدید وزارت کار برای یارانه بگیران؛ این پیامک‌ها جعلی است

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صدور اطلاعیه‌ای از مردم خواست به منظور جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری به اخبار فاقد اعتبار درخصوص دریافت کالابرگ توجهی نداشته باشند چرا که پیامک‌های مربوطه از سامانه پیامکی این وزارتخانه به اطلاع مردم می‌رسد.

به گزارش ایسنا، در این اطلاعیه آمده است: به دنبال انتشار برخی پیام‌های جعلی به صورت پیامک و شبکه‌های مجازی در ارتباط با دریافت کالابرگ الکترونیکی به اطلاع هموطنان می‌رساند هر گونه خبر رسمی در این زمینه تنها از طریق مراجع رسمی و یا سامانه پیامکی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

وزارت رفاه ضمن هشدار از هموطنان خواست به منظور جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری به اخبار فاقد اعتبار در این حوزه توجهی نداشته باشند.

دیگر خبرها

  • لطفا خودخواهانه تردد نکنید!
  • اطلاعیه جدید وزارت کار برای یارانه بگیران؛ این پیامک‌ها جعلی است
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • تحویل خودرو‌های عملیاتی به محیط بانان کشور
  • توسلی: رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت را پیگیری می‌کند + فیلم
  • توسلی : رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت در زمینه خودرو را پیگیری می‌کند + فیلم
  • تحویل خودرو و تجهیزات عملیاتی به محیط‌بانان
  • شرایط و قیمت فروش دایون اعلام شد + قیمت و شرایط خرید
  • آغاز دومین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو | نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • گلایه متقاضیان نهاوندی از تاخیر در تحویل زمین و خودرو طرح جوانی جمعیت