Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@06:26:46 GMT

محور اصفهان - شهرکرد بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۴۷۵۳

محور اصفهان - شهرکرد بازگشایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس اصفهان، سرهنگ اصغر زارع اظهار داشت: محور اصفهان - شهرکرد که پیش از ظهر امروز به دلیل ریزش کوه در تونل رخ در یک لاین از جاده مسدود شده بود بار دیگر با تلاش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان بازگشایی شد.

وی افزود: ریزش کوه در این محور تلفاتی نداشت اما موجب اختلال در تردد خودروها شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر همه محورهای ارتباطی باز است، گفت: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی در خصوص بارش‌های رگباری رانندگان نسبت به رعایت نکات ایمنی توجه داشته باشند، تا حد امکا از تردد بپرهیزند و در صورت ضرورت به تمامی وسایل مورد نیاز ایمنی و گرمایشی مجهز باشند.

کد خبر 4592796

منبع: مهر

کلیدواژه: ریزش کوه پلیس راه وضعیت ترافیکی جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۴۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان سرهنگ شهرکی رئیس پلیس راه گلستان گفت : محور گنبدکاووس به کلاله از راه‌های پرتردد شرق استان از ساعت چهار و سی دقیقه صبح دیروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت بر اثر بارش شدید باران و طغیان رودخانه اوغان و عبور آب از روی پُل، بسته شده بود که با تلاش نیروهای راهداری و هلال احمر بازگشایی شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گنبدکاووس هم با بیان اینکه تردد در این جاده از ساعت پنج صبح امروز از سر گرفته شد ، بر لزوم لایروبی اصولی و عمقی این رودخانه تاکید کرد.

موسی اونق افزود : اداره راهداری گنبدکاووس برای ساخت پُل جدید ۶۲۰ میلیارد ریال از منابع ملی پیش‌بینی و پیمانکار ساخت این پروژه را نیز مشخص کرده است.

اونق ادامه داد : با مساعد شدن شرایط جوی و تجهیزکارگاه توسط پیمانکار عملیات ساخت پل جدید شروع شده و حداقل به ۲ سال زمان نیاز دارد.

 

دیگر خبرها

  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر
  • محور گنبد- کلاله مسدود شد/ ریزش برف در توسکستان
  • یک خط عبوری محور خوروبیابانک به انارک و نایین بازگشایی شد
  • تردد در محور هراز برقرار است
  • محور ترانزیتی کاشان - بادرود بازگشایی شد
  • جاده هراز بازگشایی شد
  • محور هراز بازگشایی شد
  • بازگشایی محور هراز
  • پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ
  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است