Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-16@20:44:30 GMT

ديدن زيبايي هاي تالاب الله آباد را از دست ندهيد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۴۸۸۶

ديدن زيبايي هاي تالاب الله آباد را از دست ندهيد

خبرگزاري آريا- اين روزها حال و هواي تالاب الله آباد بسيار خوب است ، ديدن زيبايي هاي آن را از دست ندهيد.

سيدفرهاد حسيني؛ پس از اينکه مسئولان و مردم مدتها بود نگران ريزگردهاي دشت الله آباد بودند ، در پي بارش هاي اخير و ايجاد سيلاب ها و روان آب هاي سرازير به سمت اين دشت شرايط به گونه اي شده که حالا از آن به نام تالاب الله آباد نام برده مي شود و با بازگشت پرندگان مختلف به اين تالاب حال و هواي خوبي در اين تالاب شاهد هستيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازديدي که به همراه استاندار قزوين و ساير مسئولان استاني و شهرستان آبيک از اين تالاب داشتيم بر آن شدم که گوشه اي از اين زيبايي ها را بيان و به تصوير بکشم .

وجود پرندگان زيبا و خوش صدا و آب و هواي بسيار ايده آل و جاده اي خاکي که دو طرف آن را آب فرا گرفته به گونه اي که احساس مي کني روي پل احداث شده بر درياچه اروميه هستي و به تماشاي دريايي از زيبايي نشسته اي .

دو طرف را که مي نگري آب است و پرندگان در آن جشن بهار را گرفته و کمي در آب و کمي پرواز کنان به سرور مي گذرانند و دل هر بيننده اي را شاد و چشم همه را نوازش مي کند.

البته مسئولان زهکش هايي که در حال تخليه آب به سمت قم هستند را نبايد ناديده بگيرند و لازم است از خروج آب جلوگيري کنند تا هم اين مناظر را از دست ندهيم و هم خداي نکرده دوباره به وضعيت سال گذشته برنگرديم.

به هر حال مناظر زيبايي را در اين تالاب مشاهده خواهيد کرد که شايد در تالاب صالحيه و ساير تالاب ها نديده باشيد ، پس از ديدن اين زيبايي ها غافل نشويد .

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تالاب الله آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۴۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی جمعی از تهرانی‌ها پس از دیدن تصاویر اصابت موشک‌ها

دریافت 19 MB کد خبر 6077241

دیگر خبرها

  • انتقاد فرماندار بستان آباد ازوضعیت کشتارگاه نیمه صنعتی دام
  • پیام قدردانی خانواده شهیدان خرسندیان از مردم و مسئولان
  • کوچ پرندگان به تالاب کمجان
  • به این دلایل به کودکتان زیاد بستنی ندهید
  • پرواز فلامینگو‌ها برفراز گاوخونی اصفهان
  • تربیع اول ماه را از دست ندهید
  • پیروزی نهایی با مسلمین است + فیلم
  • توصیه رئیس پیشین موساد: به حملات ایران پاسخ ندهید
  • شادی جمعی از تهرانی‌ها پس از دیدن تصاویر اصابت موشک‌ها
  • شادی مردم پس از دیدن تصاویر اصابت موشک‌ها