Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-29@00:57:37 GMT

پیش بازی نبرد بارسلونا و منچستریونایتد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۴۹۰۰

پیش بازی نبرد بارسلونا و منچستریونایتد

دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با یک جدال خاطره‌انگیز و نبردی بین ۲ تیم قدرتمند روی پرده می‌رود.

به گزارش مشرق، امشب در آغاز دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۳:۳۰ ورزشگاه نوکمپ میزبان یکی از دیدارهای حساس این مرحله خواهد بود که در آن بارسلونا میزبان منچستریونایتد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
کاتالان‌ها در دیداری که فلیکس بریش آلمانی آن را قضاوت می‌کند شانس بیشتری برای صعود خواهند داش

بارسلونا؛ ستاره‌های سرحال
بازی نکردن تیم اصلی بارسلونا برابر اوئسکا در دیدار هفته گذشته لالیگا برابر اوئسکا هیچ تعجبی نداشت. به هفته‌های پایانی فصل رسیده‌ایم و حتی ستاره‌هایی که به این شرایط و فشردگی بازی‌ها هم عادت دارند، خسته می‌شوند. والورده تصمیم گرفت یک برد را فدای بازی با منچستریونایتد کند تا تیمی سرحال در دور برگشت یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان به میدان بفرستد. بارسا تنها تیم بدون شکست لیگ قهرمانان است و تنها تیمی است که در این رقابت‌ها ثبات داشته، با وجود اینکه در مرحله گروهی رقبای بزرگی مثل تاتنهام و اینتر را باید پشت سر می‌گذاشت. این روزها بازار پیش‌بینی و شرط‌بندی روی قهرمان تورنمنت‌های مختلف داغ است و قطعاً در لیگ قهرمانان عاقلانه‌ترین انتخاب بارسلونا خواهد بود. آیا کاتالان‌ها با گذر از یونایتد و بعد از آن پشت سر گذاشتن لیورپول به عنوان رقیب احتمالی فینالیست خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

چرا بارسا باید از شیاطین سرخ بترسد؟

منچستریونایتد؛ شانسی داریم یا نداریم؟
برای سولشائر خیلی مهم نیست تیمش بازی را برده، مهم این است که به چه سبکی بازی می‌کند و چطور نتیجه می‌گیرد. برابر وستهم آن‌قدر از بازی شیاطین‌سرخ ناراضی بود که اعتراف کرد با این‌جور بازی کردن هیچ شانسی برای شکست دادن بارسلونا و صعود به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان نخواهند داشت. برخی از رسانه‌های انگلیسی این حرف‌های سولشائر را یک‌جور سیاست برای برداشتن فشار از روی تیمش عنوان کردند. اگرچه روی کاغذ هم منچستریونایتد با وجود باخت بازی رفت در خانه شانس کمتری برای صعود خواهد داشت، اما با نگاهی به مرحله قبل متوجه خواهیم شد سولشائر هم برنامه‌های خاصی برای این دیدار خواهد داشت؛ شاید باز هم حداکثر استفاده از حداقل موقعیت. آیا باز هم منچستریونایتد یک حریف بزرگ دیگر را غافلگیر خواهد کرد؟ کاری بسیار بسیار دشوار که غیرممکن نیست.

آخرین جدال
در دیدار رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که هفته قبل در اولدترافورد برگزار شد، بارسلونا با تنها گلی که با ضربه سر سوارس و برخورد به شاو به دروازه یونایتد غلتید، میزبانش را شکست داد.

آمار بازی
۱۲) در ۱۲ دیدار رسمی که بارسا و یونایتد برابر یکدیگر صف‌آرایی کرده‌اند، آبی‌واناری‌ها ۵ برد داشته‌اند و شیاطین‌سرخ ۴ برد. ۴ دیدار هم با تساوی به پایان رسیده است.
صفر) منچستریونایتد موفق به شکست بارسلونا در ۴ حضور قبلی در نوکمپ نشده است. برای بارسا هم این آمار در اولدترافورد وجود داشت که بازی رفت برای نخستین مرتبه در تاریخ در زمین این حریف پیروز شد.
۱۱) آخرین رویارویی بارسا و یونایتد در نوکمپ ۱۱ سال پیش بود که با تساوی بدون گل به پایان رسید.
یک) در ۹ بازی آخر بین این دو تیم، منچستریونایتد فقط یک برد داشته است.
۹۰) آمار عجیبی برای شیاطین‌سرخ در این فصل لیگ قهرمانان ثبت شده و آن‌ها ۹۰ درصد گل‌های‌شان را خارج از خانه زده‌اند، یعنی ۹ گل از ۱۰ گل.
۴) در ۴ دوره قبلی که بارسا و یونایتد در لیگ قهرمانان با یکدیگر مصاف داده‌اند در نهایت یکی از آن‌ها قهرمان شده است. ۲ قهرمانی بارسا در فینال با شکست یونایتد رقم خورده است، اما شیاطین‌سرخ در مراحل گروهی و نیمه‌نهایی به مصاف کاتالان‌ها رفتند.
۵) منچستریونایتد ۵ سال پیش آخرین حضورش در یک‌چهارم نهایی را تجربه کرد که حذف شد. آخرین حضورشان در مراحل بالاتر به ۸ سال قبل برمی‌گردد.
صفر) با شکست پورتو در مرحله قبل، بارسلونا تنها تیم لیگ قهرمانان است که هنوز شکست نخورده.
۳۹) کاتالان‌ها از ۴۱ مرتبه‌ای که در مسابقات حذفی رقابت‌های اروپایی بازی رفت را برده‌اند ۳۹ مرتبه به مرحله بعد صعود کرده‌اند. کلن در جام یوفا فصل ۱۹۸۱-۱۹۸۰ و متز در جام‌درجام اروپا فصل ۱۹۸۵-۱۹۸۴ تنها تیم‌هایی بوده‌اند که بعد از شکست در بازی رفت در بازی برگشت بارسا را کنار زده‌اند.

مصدومان و محرومان
رافینیا آلکانتارا مثل ماه‌های گذشته مصدوم است و توماس فرمائلن هم احتمالاً در این بازی غایب بارسلونا خواهد بود. الکسیس سانچس، آنتونیو والنسیا، اریک بایی، متئو دارمیان و آندر اِررا را قطعاً در این بازی در ترکیب منچستریونایتد نخواهیم دید. وضعیت نمانیا ماتیچ مشخص نیست. از طرفی لوک شاو هم به دلیل محرومیت امکان حضور در نوکمپ را از دست داده است.

ترکیب احتمالی دو تیم
بارسلونا: تراشتگن، سمدو، لانگله، پیکه، آلبا، راکیتیچ، بوسکتس، آرتور، مسی، کوتینیو و سوارس منچستریونایتد: دخئا، دالو، اسمالینگ، لیندلوف، یانگ، مک‌تامینی، فرد، پوگبا، رشفورد، مارسیال و لوکاکو

منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل بارسلونا پیش بازی فوتبال لیگ قهرمانان اروپا لیونل مسی منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۴۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) خلاصه بازی اسپانیا 3 - برزیل 3؛ نبرد جانانه در برنابئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # برزیل ، فوتبال سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • چه می‌شد اگر پرسپولیس الدحیل را شکست می‌داد؟ | چی می‌شد اگه ...
  • درآمد تیم‌های حاضر در فرمت جدید لیگ قهرمانان اروپا به چه شکلی خواهد بود؟
  • بازی های دوستانه بلای جان سیتیزن ها
  • خوسلو در رادار منچستریونایتد قرار گرفته‌است
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی در بارسلونا
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی/ سرمربی بارسلونا سفیر می شود
  • بازگشت ترنت الکساندر آرنولد به میادین در بازی با منچستریونایتد
  • ایوان تونی: در سن کوبی مینو ایکس‌باکس بازی می‌کردم
  • (ویدئو) خلاصه بازی اسپانیا 3 - برزیل 3؛ نبرد جانانه در برنابئو
  • از نخستین تجربه حضور در لیگ‌قهرمانان آسیا تا گزینه نخست سقوط به لیگ دسته‌اول!