Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@03:05:09 GMT

فرشاد پیوس: پرسپولیس حق لغزش ندارد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۵۲۱۰

فرشاد پیوس: پرسپولیس حق لغزش ندارد

پیشکسوت پرسپولیس گفت: در شرایطی که خیلی‌ها پرسپولیس را قهرمان لیگ برتر می‌دانند، ولی معتقدم هنوز هیچ اتفاقی رخ نداده و باید تا آخرین روز صبر کرد. ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹ رسانه ها خواندنی نظرات - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، پیروزی تیم پرسپولیس در دیدار با سایپا همچنان فاصله این تیم با رقبای تعقیب کننده اش در صدر جدول را حفظ کرد و هواداران این تیم را امیدوار به تکرار سه باره قهرمانی در سالهای متوالی 96، 97 و حالا 1398.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم در آستانه برگزاری یکی از حساسترین مسابقات باقیمانده تا پایان این فصل باید با ذوب آهن اصفهان دیدار کند. تیمی که این هفته ها روند رو به رشدی را آغاز کرده و هر هفته در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا نتایج بهتری کسب می کند.

فرشاد پیوس درباره این دیدار و بازی بعدی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا حرف زد که متن این پرسش و پاسخ در ادامه می آید:

خیلی ها پرسپولیس را بخت اول قهرمانی می دانند. موافق این نظریه هستید؟
اصلا با این پیش بینی موافق نیستم. شکر خدا بازیکنان تیم از این نظر توجیه هستند و اگر نیستند باید در این باره توجیه شوند که هنوز هیچ اتفاقی رخ نداده است. یک لغزش در مسیری که پیش رو دارند می تواند همه زحماتی که تا امروز کشیده اند را بر باد بدهد. دومی و شانزدهمی هیچ فرقی با هم ندارد. جام را فقط به تیم قهرمان می دهند پس پرسپولیس باید همچنان با قدرت و بدون وقفه تمرین کند و نگاهش به دیدارهای مهم بعدی باشد. کار این تیم تازه شروع شده است.

بازی با سایپا چطور بود؟
پرسپولیس با یکی از سرسخت ترین تیم های لیگ برتری دیدار داشت. قطعا این برد برای پرسپولیس اهمیت داشت. حقیقتا بازی نزیدک بود و تیم سایپا خیلی خوب روبروی مدافع عنوان قهرمانی مقاومت کرد.

ترابی هم گل زد. وضعیت او را چطور ارزیابی می کنید؟
این پسر واقعا به کار تیم می آید. مهدی ترابی جزو بازیکنانی است که هر تیمی می تواند با داشتنش بهتر بازی کند. او در محدوده پشت سر مهاجمان به چپ و راست می رود و هر زمان لازم باشد نفوذ می کند. این تحرکی که ترابی در آن محدوده دارد موجب سردرگمی مدافعان حریف شده و فضا را برای سیامک نعمتی، علی علیپور و بقیه بازیکنانی که کنار دستش بازی می کنند باز می گذارد تا راحت تر در فضاها حرکت کنند. او خوب هم گل می زند.

پرسپولیس در این دیدار دو گل هم دریافت کرد؟
بله! ...و البته این اتفاق بدی است. هر چه دفاع تیم در دیدار با الاهلی خوب عمل کرد در این مصاف کمی دچار تزلزل شد. متأسفانه گلهایی که در دیدار با سایپا خوردیم روی عدم هماهنگی بود. البته باید خدا را شکر کرد که خط حمله پرسپولیس این هفته ها خوب کار می کند و در چنین مواردی که ممکن است برای هر تیمی رخ بدهد جور خط دفاعی را می کشد. با این وجود پرسپولیس باز هم یکی از بهترین خطوط دفاعی های لیگ برتر را دارد.

بازی با ذوب آهن را چطور پیش بینی می کنید؟
بازی به مراتب سخت تری نسبت به دیدار قبلی برابر سایپاست. این دیدار در اصفهان برگزار می شود. ذوب آهن در این مدت از رده 14 جدول به هشتم رسیده و در آسیا هم بهتر از پرسپولیس و استقلال نتیجه گرفته است. فکر می کنم اگر در این بازی تمرکز لازم را داشته بشیم می توانیم از اصفهان هم دست پر برگردیم.

با توجه به فاصله امتیازی پرسپولیس با تعقیب کننده ها تساوی هم برای این تیم خوب است؟
هرگز! هیچ نتیجه ای غیر از برد به پرسپولیس کمک نمی کند. پرسپولیس در این هفته ها فقط باید برای برد به میدان برود. 5 بازی مهم در پیش است که پرسپولیس می تواند با پیروزی در هر یک رکورد خیلی خوبی در لیگ بزند. رکوردی که اگر رقم بخورد ماندگار می شود.

سخت ترین بازی پیش روی پرسپولیس کدام است؟
همه دیدارهای پیش رو فینال است. ذوب آهن، سپاهان، تراکتورسازی و حتی ماشین سازی و پارس جنوبی جم، یکی یکی می توانند تیم را به دردسر بیندازد. البته بچه های تیم در این سالها همواره اثبات کرده اند در روزهای سخت بهتر و منسجم تر کار می کنند. برانکو هم می داند با قهرمانی پرسپولیس تا ابد اسمش در تاریخ فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس ثبت خواهد شد.

علیپور آقای گل می شود؟
با وجود مهدی ترابی و سروش رفیعی در پرسپولیس او قطعا به این عنوان می رسد. علیپور در اوج آمادگی است و این هفته ها هم بسیار آماده نشان داده است. حتم دارم با همین روند اگر خدای نخواسته مصدوم نشود باز هم گل می زند و آقای گلی را هم به اسم پرسپولیس می زند.

در آسیا وضعیت را چطور ارزیابی می کنید؟
پرسپولیس یک برد به موقع و به جا کسب کرد. الاهلی تیم کمی نبود که شکستش دادیم. به برد دوباره این تیم خیلی امیدوارم چون حالا ترس بچه ها از این تیم هم ریخته و از طرفی امیدها برای صعود دوباره زنده شده است. اگر این برد بدست نمی آمد عملا ما آسیا را از دست داده بودیم.

رقابت در صدر جدول را چطور ارزیابی می کنید؟
این خیلی خوب و البته به نفع پرسپولیس است. وقتی تیم های تعقیب کننده پرسپولیس دنبال امتیاز گیری از هم هستند انگار به نوعی به پرسپولیس کمک می کنند. البته به شرطی که پرسپولیس هم موقعیت هایش را آسان از دست ندهد و بدون لغزش تا آخر پیش برود.

منبع:دانشجو

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌ها

R41383/P/S9,1299/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۵۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزش پای اردوغان در فرودگاه بین‌المللی بغداد | ویدئو

دریافت 433 KB

به گزارش همشهری آنلاین، در ادامه این ویدئو را اینجا ببینید.

کد خبر 846402 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها خبر ویژه ترکیه - رجب طیب اردوغان هواپیما - فرودگاه جهان عراق

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان؛ رضا اسدی و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس می‌رسند
  • فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید
  • درخواست مهم اوسمار؛ این بازیکن را برای بازی با سپاهان می‌خواهم
  • لغزش پای اردوغان در فرودگاه بین‌المللی بغداد | ویدئو
  • یک ستاره دیگر سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • محمدجواد حسین نژاد به بازی با پرسپولیس نمی‌رسد
  • شوک به رامین رضاییان قبل از دیدار مقابل پرسپولیس
  • ترکیب سپاهان برای جدال سرنوشت‌ساز
  • پیوس: پرسپولیس همچنان شانس اول قهرمانی است