Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین قسمت از فصل جدید برنامه "وقتشه" با اجرای کامران تفتی از فردا آغاز می‌شود و دو سریال «مرگ تدریجی یک رویا» و «بدون شرح» هم روزهای سه‌شنبه و جمعه از آی‌فیلم روی آنتن می‌روند. ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،  اولین قسمت از فصل جدید برنامه «وقتشه» همان‌طور که ابوالفضل صفری تهیه‌کننده آن در گفتگویی به خبرنگار خبرگزاری تسنیم اعلام کرده بود ضبط را شروع کرده‌اند و سری جدید حداکثر تا نیمه شعبان روی آنتن خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه نسیم این برنامه تلویزیونی را ساعت 21 روز چهارشنبه بیست و نهم فروردین‌ماه در کنداکتور خود قرار داده است. ابوالفضل صفری در این گفتگو به تغییرات ساختاری این برنامه هم اشاره کرد که سری جدید «وقتشه» به همراه تماشاگران با دکور و لوکیشن متفاوت و جدیدی روی آنتن خواهد رفت.

صفری با اشاره به ساختار و محتوای برنامه گفت: «وقتشه» همچنان خط امید و نشاط را پررنگ دنبال می‌کند و مسئولیت آموزش مهارت‌های زندگی را برعهده دارد. بنابر فرمایش مقام معظم رهبری، امیدآفرینی، حیا و ادب محور «وقتشه» است و حتماً در سری جدید هم به این مبانی تأکید داریم. «وقتشه» باز همان مرجع اجتماعی خودش را دنبال می‌کند و آدم‌ها را برای یک زندگی و ایجاد بنیان خانواده آماده می‌کنند. در این سری علاوه بر توجه به خانواده و ازدواج، به کارکردهای اجتماعی خانواده‌ها هم توجه داشته‌ایم.

وی در پایان با اشاره به پخش در ماه مبارک رمضان گفت: شروع ضبط ما از فردا خواهد بود و مدیران پخش شبکه نسیم تصمیم خواهند گرفت که یا دوشنبه یا چهارشنبه بیست و ششم و بیست و هشتم فروردین‌ماه زمان پخش اولین قسمت سری جدید «وقتشه» خواهد بود و یا یک روز قبل از نیمه شعبان(شنبه سی و یکم فروردین‌ماه)روی آنتن می‌رویم. در حال حاضر شنبه‌ها، دوشنبه‌ها و چهارشنبه‌ها به آنتن شبکه نسیم برمی‌گردیم و قرار است احتمالاً سی روز ماه مبارک رمضان روی آنتن باشیم. 

گزارش تسنیم از سریال‌ها و برنامه‌های رمضانی امسال تلویزیون

پخش «مرگ تدریجی یک رویا» و «بدون شرح» از آی فیلم

مجموعه تلویزیونی «مرگ تدریجی یک رویا» به کارگردانی فریدون جیرانی و نقش آفرینی پولاد کیمیایی، ستاره اسکندری و دانیال حکیمی، از سه شنبه بیست و هفتم فروردین‌ماه با دوبله انگلیسی، روی آنتن آی‌فیلم انگلیسی می‌رود. مجموعه «مرگ تدریجی یک رویا» نخستین سریال فریدون جیرانی بود که در سال 1387 از شبکه دو سیما پخش شده و قرار است در جدول پخش کانال انگلیسی آی فیلم قرار بگیرد. داستان سریال «مرگ تدریجی یک رویا» درباره نویسنده‌ای جوان به نام مارال عظیمی است که با نوشتن یک رمان معروف می‌شود و تأثیر زیادی بر زندگی وی می‌گذارد و با وسوسه‌های خواهرش ( با بازی ستاره اسکندری) و یک منتقد ادبی، از همسرش حامد یزدان پناه (با بازی دانیال حکیمی) جداشده و به ترکیه می‌رود و در آنجا اتفاقاتی برای او می‌افتد.

ستاره اسکندری، پولاد کیمیایی، دانیال حکیمی، سامیه لک، مائده طهماسبی، فریده سپاه منصور، هوشنگ توکلی، آشا محرابی و ناصر طهماسب در این مجموعه تلویزیونی حضور دارند. «مرگ تدریجی یک رویا» با دوبله انگلیسی، هرشب ساعت 22 به‌وقت تهران روانه آنتن می‌شود و بازپخش آن در ساعت‌های 04:00، 10 و 16 خواهد بود.

فتحعلی اویسی با «بدون شرح» مهمان آی فیلمی‌ها

سریال طنز «بدون شرح» که داستان آقای کاووسی با بازی فتحعلی اویسی و نشریه شهر قشنگ را روایت می‌کند، میهمان مخاطبان آی فیلم می‌شود. سریال طنز «بدون شرح» که نخستین بار سال 1381 از شبکه سوم سیما پخش شده بود، به آنتن آی فیلم رسیده است.

«بدون شرح» به نویسندگی ریما رامین فر و کارگردانی مهدی مظلومی، قصه افرادی است که در نشریه شهر قشنگ فعالیت می‌کنند.  فتحعلی اویسی برای اولین بار در این سریال بازی در آثار طنز را تجربه کرد و به شهرت رسید. امیر جعفری، مریم سعادت، فلامک جنیدی، لیلی رشیدی، بیژن بنفشه خواه، امیر نوری، مهدی صبایی، محمود بصیری از جمله بازیگرانی بودند که در این سریال حضور داشتند.

«بدون شرح» از جمعه سی‌ام فروردین‌ماه ساعت 16 از شبکه آی فیلم پخش و در ساعات 00:00 و 08:00 بازپخش خواهد شد.

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT7 واژه های کاربردی مرتبط شبکه نسیم آی فیلم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شبکه نسیم آی فیلم شبکه نسیم آی فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۵۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۵‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات

ساعت پخش زنده دیدار تیم‌های پاری سن ژرمن، لیورپول، منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد در لیگ‌های اروپا از شبکه سه و ورزش، سایت آنتن و آپارات مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدارهای مهم فوتبال امروز دنبال می‌شود که ساعت و لینک پخش همه این دیدارها در ادامه آمده است:

ساعت پخش زنده فوتبال امروز چهارشنبه

لیگ قهرمانان آسیا (یوکوهاما مارینوس - اولسان) ساعت ۱۳:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

لیگ یک فرانسه (لوریان - پاری سن ژرمن) ساعت ۲۰:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

جام حذفی ایتالیا (آتالانتا - فیورنتینا) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

لیگ برتر انگلیس (اورتون - لیورپول) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

لیگ برتر انگلیس (منچستر یونایتد - شفیلد یونایتد) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 747405

دیگر خبرها

  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال
  • پخش یک سریال خارجی جدید از تلویزیون
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۵‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روز‌های نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • بازگشت بهزاد خلج به تلویزیون/ «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • روایت صادقانه مقاومت و مظلومیت در به افق فلسطین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۴‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات