Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر مردانی ظهر سه شنبه در نشست بررسی منطقه گردشگری لاله‌های واژگون اظهار داشت: باید با تعامل بین‌بخشی برای حفظ گونه گیاهی لاله واژگون در دشت لاله شهرستان کوهرنگ تلاش کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: هرساله در این فصل از سال گردشگران بسیاری از خارج و داخل استان به این منطقه سفر می‌کنند اما تاکنون زیرساخت مناسب در دشت لاله فراهم نشده است و همین امر موجب نارضایتی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردانی بیان کرد: لازم است هنگام حضور گردشگران در دشت لاله شهرستان کوهرنگ سازمان‌های مردم نهاد و دستگاه‌های متولی حضور یابند تا از آسیب زدن به گونه گیاهی لاله جلوگیری شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: باید از اثر ارزشمند لاله واژگون با انجام سرمایه‌گذاری بهره‌گیری کرد، اما حقیقت این است که این روش به درستی اجرا نشده است و هر دستگاهی دیگران را مقصر می‌داند.

بازسازی و احیا دشت لاله‌های واژگون ضروری است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری بیان کرد: بازسازی و احیا دشت لاله‌های واژگون، توسعه بهره‌برداری صحیح از دشت، برنامه‌ریزی برای ورود گردشگران در کوتاه مدت، ارائه توضیحات در مورد گونه گیاهی لاله واژگون توسط منابع طبیعی و میراث فرهنگی و گردشگری استان، نیازمند برنامه‌ریزی است و اکنون دستگاه متولی اداره‌کل منابع طبیعی استان است.

وی ادامه داد: فرماندار کوهرنگ نیز بر تعامل بین بخشی نظارت داشته باشد و این مهم به معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری گزارش شود.

مردانی توزیع کیسه زباله میان گردشگران، استقرار پلیس راهور برای مسائل ترافیکی و جلوگیری از آسیب به گونه گیاهی لاله واژگون توسط انسان و دام در سال جاری صورت گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: ابتدایی‌ترین زیرساخت با متولی بودن اداره‌کل منابع طبیعی در منطقه گردشگری دشت لاله‌های واژگون شهرستان کوهرنگ فراهم شود.

کد خبر 4592806

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد استانداری چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۵۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان موفق‌ترین استان در اجرای مأموریت ساماندهی اتباع خارجی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: در دولت سیزدهم به طور قاطع از سال گذشته اتباع غیرمجاز طرد شدند و استان اصفهان در اجرای این مأموریت موفق‌ترین استان در کل کشور است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا جان‌نثاری ظهر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست مشترک شورای اداری شهرستان و استان اصفهان با اشاره به جلسات مردمی استاندار اصفهان با مردم شرق شهرستان اصفهان، اظهار کرد: بخشی از نیازمندی‌های حوزه‌های عمرانی و زیرساخت‌های فرهنگی مردم این منطقه در جلسه امروز مورد بحث قرار گرفت که این نیازمندی‌ها هم از لحاظ اقتصادی و هم فرهنگی اجتماعی باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود: نکات خاص مربوط به منطقه باید در جلسه شورای تأمین مورد بحث قرار گیرد و تصمیماتی در حوزه مسائل اجتماعی و گاهی امنیتی در خصوص این نکات گرفته شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با اشاره به مسئله حضور اتباع خارجی در منطقه شرق اصفهان تصریح کرد: رسیدگی به حوزه اتباع خواست ملی است و مربوط به شهر و منطقه خاصی نمی‌شود و البته نمی‌توان همه موضوعات مرتبط با آنها را حل کرد.

وی تشریح کرد: نباید در نگاه به اتباع خارجی با محوریت افغانستانی‌ها افراط و تفریط شود چون این افراد هم فرصت‌های خوبی برای ما به وجود می‌آوردند و هم حضور آنها ممکن است آسیب‌هایی داشته باشد.

جان‌نثاری افزود: اتباع خارجی دو دسته هستند که دسته اول آنها مورد شناسایی واقع شده‌اند و از وضعیت آنها آگاه هستیم اما دسته دوم آنها غیرقانونی هستند و در هیچ‌یک از طرح‌های شناسایی اتباع خارجی هم حضور پیدا نکرده‌اند.

وی اظهار کرد: در دولت‌های قبل رسیدگی به موضوع حضور اتباع خارجی مورد بی توجهی قرار گرفت اما در این دولت به طور قاطع از سال گذشته اتباع غیرمجاز طرد شدند و استان اصفهان در اجرای این مأموریت موفق‌ترین استان در کل کشور است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با بیان اینکه در بخش مرکزی منطقه شرق شهرستان اصفهان نیز اتباع خارجی در برخی نقاط ممنوع الحضور هستند، تاکید کرد: نکته بعد ساماندهی اتباع قانونی است که تا چه حد و نصابی می‌توانند در شهرهای کشور حضور داشته باشند و موجب تغییر ترکیب جمعیتی ما شوند که متأسفانه در برخی مناطق این اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: بنا داریم این ترکیب جمعیتی را در طرح دو ساله اصلاح کنیم به عنوان نمونه در این طرح قرار است محدودیت‌هایی برای ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی قرار دهیم و یا در صدور مجوز کسب و کار آنها اقداماتی انجام شود که این تعدیل ترکیب جمعیتی در حال انجام است.

جان‌نثاری یادآور شد: نکته دیگری که شوراهای اسلامی روستاها و همه معتمدین مناطق می‌توانند به آن ورود کنند این است که به دولت برای ساماندهی اتباع خارجی کمک کنند تا شاهد جهش بیشتری در این ساماندهی باشیم تا جایی که تبعه غیرقانونی نتواند اصلاً حضور داشته باشد.

کد خبر 747988

دیگر خبرها

  • اصفهان موفق‌ترین استان در اجرای مأموریت ساماندهی اتباع خارجی است
  • اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • اتخاذ تدابیر امنیتی و انتظامی جهت برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • زیرساخت‌های لازم در ۳ بازارچه مرزی چیلات، چنگوله و مهران فراهم شد
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • فیلم| کوهرنگ سرزمین لاله‌های واژگون
  • قرق مطلق دشت لاله‌های واژگون کوهرنگ
  • نابودی بزرگترین دشت لاله‌های واژگون کشور، خیلی دور، خیلی نزدیک
  • ممنوعیت چیدن لاله واژگون
  • ترکمانچای شهرستان شد