Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: این سازمان و ادارات تابعه تاکنون اقلامی به ارزش ۷۸۰ میلیون توLان برای سیل زدگان ارسال کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، رسول جلیلی صبح امروز در مراسم اعزام سومین مرحله از کمک های سازمان جهاد کشاورزی استان، از اهدای اقلام غیر نقدی این سازمان و ادارات تابعه به ارزش بیش از ۷۸۰ میلیون تومان به سیل زدگان استان های  گلستان، لرستان و ایلام خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، گفت: در این مرحله اقلامی شامل ۳۶ هزار عدد تخم مرغ، یک کامیون نان مشتمل بر ۲۰ هزار قرص نان و یک تن میوه اعم از سیب درختی و پرتقال به مناطق سیل زده استان ایلام بارگیری و ارسال شد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی، ابراز کرد: قبل از این محموله ها نیز در طی دو مرحله ۳تن  گوشت مرغ منمجد، ۱۱ تن گوشت قرمز منجمد، ۴ تن میوه، با کامیون یخچالدار به همراه سایر محموله های استانی به استان  لرستان ارسال شده است و بانوان شاغل در سازمان نیز به ارزش ۵ میلیون تومان اقلامی از قبیل کنسرو ماهی، لوبیا، شیشه شیر و شیر خشک را نیز تهیه و از طریق پویش انسانیت ۴ به دست هموطنان خود رسانند.

وی، خاطرنشان کرد: همچنین کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان و ادارات تابعه سازمان نیز به صورت اختیاری در اقدامی خدا پسندانه یک تا دو روز از حقوق ماهانه خود را نیز برای کمک به هموطنان سیل زده خود در مناطق مختلف کشور اختصاص دادند.

جلیلی، تاکید کرد: اداره کل دامپزشکی استان نیز اقلامی از قبیل آب معدنی، کنسرو، پتو و  اقلام دارویی دام و طیور و گوشت مرغ را در قالب یک کامیون به ارزش ۵۰ میلیون تومان به مناطق سیل زده لرستان ارسال کرده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۵۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از یک هزار و ۲۰۰ تن کود یارانه‌ای در شهرستان شوط در سال ۱۴۰۲ 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، محمود مظلومی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آذربایجان غربی گفت: مقدار توزیع کود در شهرستان شوط در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل حدود ۲.۵ برابر افزایش یافته و نزدیک به ۸۰ درصد سهمیه کودی شهرستان جذب شده است.
مظلومی افزود: این مقدار توزیعی شامل یک هزار و ۹۸ تن کود ازته، ۱۰۰ تن کود فسفاته، ۱۰۰ تن کود پتاسه است.
مظلومی بیان کرد: خط قرمز ما در برنامه تأمین و تدارک نهاده‌های کشاورزی، کیفیت آنها است و فرآیند کنترل کیفیت در شرکت خدمات حمایتی کشاورزی که از کارخانه‌های تولیدی تا شبکه کارگزاری‌ها را در بر می‌گیرد، به طور سیستماتیک اجازه ورود و توزیع کود‌های کم کیفیت را به هیچ عنوان نخواهد داد.

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از چهار هزار و ۴۰۰ تن کود یارانه ای در شهرستان سلماس
  • توزیع بیش از ۶۰۰ تن کالای اساسی تنظیم بازار در شهرستان کازرون طی سالی که گذشت
  • پر شدن بیش از یکهزار و 200 حلقه چاه غیرمجاز در آذربایجان‌غربی
  • اجرای ۱۲٠طرح هادی روستایی در مناطق مختلف اذربایجان غربی
  • توزیع بیش از یک هزار و ۲۰۰ تن کود یارانه‌ای در شهرستان شوط در سال ۱۴۰۲ 
  • توزیع بیش از ۸ هزار تن کودیارانه کشاورزی در نقده
  • توزیع هشت هزار تن کود کشاورزی در شهرستان مهاباد در سال ۱۴۰۲
  • فعالیت بیش از ۴۵۰ جهادگر در مناطق محروم آذربایجان غربی
  • پرورش کرم ابریشم کمک به اشتغال در مناطق روستایی است
  • تاکید بر افزایش بهره‌وری آب در بخش کشاورزی مراغه