Web Analytics Made Easy - Statcounter

پپ می‌گوید تیمش متمرکز، آماده و باانگیزه است ولی نمی‌داند این برای صعود به نیمه نهایی کافی هست یا نه.

طرفداری - پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیمش مقابل تاتنهام در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی فصل 2018/19 لیگ قهرمانان اروپا شرکت کرد.

به گزارش men،‌ پپ گفت:

غیبت کین؟ تاتنهام همان تیم قدرتمند دو یا سه سال گذشته است که من به اینجا آمدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسپرز تیم فوق العاده‌ای است. من باید ببرم. مالک باشگاه گفت من باید سه بار متوالی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوم ولی در فوتبال شما بیشتر از اینکه ببرید، می‌بازید. سعی می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم. حرف‌های گوندوعان مایه نگرانی است؟ قطعا نه. شما باید به کاری که ما در طول 20 ماه اخیر انجام داده‌ایم، نگاه کنید. بهترین مثال، بازی در سلهرست پارک بود. یکی از دشوارترین بازی‌های خارج از خانه‌ای که داریم و دیدید چطور بازی کردیم. فقط یک یا دو شوت به سمت دروازه ما زده شد. اگر ما ذهنیت قوی و درستی نداشتیم، نمی‌توانستیم کارهایی که در این 20 ماه انجام داده‌ایم را انجام بدهیم. من دو فینال لیگ قهرمانان اروپا را به خاطر پنالتی‌ها از دست دادم ولی فوتبال همین است. می‌دانم بازیکنانم چقدر متمرکز هستند و تا چه اندازه مشتاق رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا. آیا داشتن انگیزه کافی خواهد بود؟ نمی‌دانم. من یک بار با یک شوت در چارچوب به فینال رسیدم - بازی با چلسی و شوت اینیستا - و زمانی با 33 شوت در چارچوب حذف شدم - بازی با چلسی سال 2012 - فوتبال چنین ورزشی است.

می‌دانستیم امسال نمی‌توانیم کاری که فصل پیش انجام دادیم را تکرار کنیم. به خصوص در لیگ برتر. در این نهاد و باشگاه، کسی که بیشتر از همه از عملکرد تیم غافلگیر شده منم! انتظار نداشتم تیمم در فاصله 5 بازی مانده به پایان لیگ، 83 امتیاز داشته باشد. هدف هم کسب 98 امتیاز است چون در غیر این صورت خبری از قهرمانی نخواهد بود. می‌دانم تقویم بازی‌هایمان چقدر دشوار است؛ ما دو بار با تاتنهام بازی می‌کنیم و بعد هم دربی و بازی با برنلی. همه بازی‌ها دشوار هستند. استراحتی هم نداریم. چندین بازی بیشتر از لیورپول انجام می‌دهیم و من عاشق این چالش هستم. اگر سه بازی پیش رو را نبریم، از دو جام حذف هستیم. امسال رقیب معرکه‌ای چون لیورپول داریم. هر دو هم شایسته قهرمانی هستیم ولی فقط یک تیم قهرمان می‌شود.

تاتنهام در بازی فردا کاملا مشابه بازی‌های اخیر خواهد بود. مسئله اصلی در اختیار گرفتن کنترل بازی است. نحوه‌ای که آنها مقابل برایتون بازی کردند؛ نحوه بازگشت مصدومانشان از مصدومیت و همه چیزشان. تاتنهام در ضد حملات تیم معرکه ای است. ما نیاز داریم تا هواداران تیم را به جلو سوق بدهند.می‌خواهم فردا ببینم که هواداران می‌خواهند به نیمه نهایی برسند. اتمسفری بهتر از بازی با لیورپول می‌خواهم. زیاد دوراندیشی و رویاپردازی نمی‌کنم. می‌خواهم به نیمه نهایی برسم. هر اتفاقی فردا رخ بدهد، دوباره فصل بعد در موناکو در قرعه کشی حضور خواهیم داشت.

وضعیت مصدومان تیم؟ سرخیو آگوئرو به رقابت کردن و بازی کردن نیاز دارد تا به بهترین فرم برگردد. بازی فردا بحث مسئله آمادگی بدنی نیست. می‌خواهیم به نیمه نهایی برسیم و این چالش ما است. زینچنکو تمرین نکرده و فکر نمی‌کنم امروز هم تمرین کند. بقیه دیروز تمرین کردند و امروز هم حضور خواهند داشت و آماده هستند. فرناندینیو دیروز تمرین کرد. با فشار کم ولی تمرین کرد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۵۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال

به گزارش قدس آنلاین، دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب سه‌شنبه شب به میزبانی الهلال عربستان از العین امارات برگزار شد که در پایان این مسابقه پیروزی ۲ بر یک الهلال رقم خورد. الهلال با وجود این پیروزی و با توجه به شکست ۴ بر ۲ در بازی رفت از صعود به فینال بازماند و العین امارات نخستین فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد.

برای الهلال روبن نوس (۴ - پنالتی) و سالم الدوساری (۶۱) گل زدند. تنها گل‌ العین نیز توسط اریک در دقیقه ۱۲ به ثمر رسید.

در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز تیم‌های یوکوهاما مارینوس ژاپن و اولسان هیوندای کره جنوبی به مصاف هم می‌روند. دیدار رفت این دو تیم با پیروزی یک بر صفر اولسان هیوندای به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • صعود نماینده ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • «یوکوهاما مارینوس» ژاپن راهی فینال لیگ قهرمانان شد
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸