Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@14:28:54 GMT

هویت خیابان های تهران را حفظ کنیم

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۵۵۸۹

هویت خیابان های تهران را حفظ کنیم

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر حفظ هویت خیابان های پایتخت، گفت: بزرگان متعلق به تمام شهر و کشورند و نباید نامشان در مناطق شمال شهر تهران متمرکز شود .

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، «زهرا نژاد بهرام» در جلسه امروز شورای شهر تهران در خصوص طرح تغییر نام خیابان‌ها، از اقدام شایسته بزرگداشت اساتید و بزرگان شهر نظیر استاد محمدرضا شجریان، فروغ فرخزاد، عزت الله انتظامی، محمدعلی کشاورز تشکرد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران، نسبت به تغییر هویت شهر تهران گلایه کرد و گفت: هویت یک منطقه و محله و ساختار یک خیابان و کوچه در طول سالیان سال به وجود آمده؛ اگر قرار باشد یک خیابان جدید، کوچه و گذر و معبر جدید را نامگذاری کنیم، این روش نامگذاری صحیح است اما اینکه با هویت محله بازی کنیم، قابل درک نیست.


وی افزود: در این تغییر نام، تنها از شهرداران مناطق، نظرسنجی به عمل آمده؛ همه ما می‌دانیم خانواده‌های برخی از این بزرگان تمایل نداشتند نام عزیزانشان بر در و دیوار شهر باشد از طرفی شهروندان محلات مختلف تهران نسبت به تغییر نام معابر و خیابان ها گله دارند و می گویند هیچ کس نظر ما را در مورد تغییر نام محله مان نپرسیده است.


عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران افزود: تمرکز تغییر نام ها در مناطق شمالی تهران یعنی بیشتر در مناطق ۱، ۲ و ۳ است درحالیکه بزرگان و اساتید متعلق به همه کشور هستند و نباید نام آن ها را بر روی خیابان ها و معابر شمال تهران قرار دهیم.

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیل خبرگزاری شبستان کمک به سیل زدگان خسارت سیل بارندگی و سیلاب مجلس سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم استان بوشهر مسابقات قرآن تغییر نام خیابان ها زهرا نژادبهرام شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۵۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورهمی بزرگان فوتبال ایران در کمپ تیم ملی

به گزارش "ورزش‌سه"، قرار است این مسابقه در کمپ تیم‌های ملی از ساعت 11 صبح آغاز شود و دو تیم رسانه ورزش و یاران آب پرور در دیداری نمادین برای بزرگداشت هفتمین سالگرد آسمانی شدن آب‌پرور که از اهالی قدیمی و صاحب نام رسانه است، به مصاف هم بروند.

گفته می‌شود پرویز برومند، محمود خوراکچی، امیر حسین صادقی، محمد رضا مهدوی، مهدی پاشازاده، محمد خاکپور ، سهراب بختیاری زاده، بهروز رهبری فر، مجتبی شیری، جواد منافی، رضارضایی منش، اردلان آشتیانی، رضا شاهرودی، محمد منصوری، اسماعیل حلالی، کریم باقری، هاشم بیک زاده، حمید استیلی، سیروس دین‌محمدی، احمد تقوی، سهراب انتظاری، رسول خطیبی، علی لطیفی، علی موسوی، محسن گروسی، اصغر مدیرروستا، ادموند بزیک  و علی دایی نام‌هایی هستند که روز آینده قرار است در کمپ تیم ملی دور هم جمع شوند و دیداری دوستانه با یاران فردوسی پور برگزار کنند؛ گردهمایی‌ای که حتی با حضور نیمی از این ستاره‌های سابق فوتبال ایران هم می‌تواند روزی به یادماندنی را در مرکز ملی فوتبال رقم بزند.

دیگر خبرها

  • رفع مشکل ترافیکی ساکنان همجوار پایانه مسافربری جی
  • دورهمی بزرگان فوتبال ایران در کمپ تیم ملی
  • دیدار امام جمعه همدان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان
  • فرودگاه و خیابان های دبی به رودخانه تبدیل شد! (+فیلم)
  • اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق سمنان و سرخه
  • ضرورت تعامل و همکاری شهرداری و بنیاد ایران‌شناسی در راستای احیا هویت تاریخی شهر ارومیه
  • تغییر نام ۱۷ معبر شهر تهران
  • شهرداری از انجام کار‌های هزینه بر و بی تاثیر خودداری کند
  • طوفان امارات را مختل کرد + عکس