Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@05:43:48 GMT

بازدید استعدادهای درخشان از «پالادیوم» خبرساز شد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۵۵۹۲

بازدید استعدادهای درخشان از «پالادیوم» خبرساز شد

این افراد امروز (سه شنبه) در تماس با خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) اظهارداشتند: طی هماهنگی قبلی و با نامه کتبی درخواست بازدید از پالادیوم را داده بودیم تا دانش آموزان طرح مقایسه دو بازار سنتی و مدرن تجریش و پالادیوم را از ابعاد مختلف تمرین کنند.
یکی از این افراد که خود را «الهه نوری» دبیر پایه هفتم درس مطالعات اجتماعی این مدرسه دخترانه واقع در منطقه 2 تهران معرفی کرد گفت: پس از موافقت مدیران پالادیوم با درخواست بازدید، این برنامه امروز حدود ساعت 13:45 اجرایی شد و قرار بود دانش آموزان تا حدود ساعت 17 ضمن مشاهده بخش های این مرکز خرید و یادداشت برداری از مشاهداتشان طرحشان را تکمیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این دبیر افزود: اما هنوز ساعتی از بازدید نگذشته بود که نگهبانان مرکز مراجعه کردند و گفتند شما مخل نظم اینجا شده اید و نیز درحال نظرسنجی هستید لذا باید خارج شوید.
نوری ادامه داد: هرچقدر به مسئولان پالادیوم توضیح دادیم که دانش آموز 13 ساله اول راهنمایی چه نظرسنجی می تواند داشته باشد یا چه موضوعی را نظرخواهی کند، قبول نکردند و مجبور شدیم در فضای نامناسب، این دانش آموزان را که از استعدادهای درخشان و آینده ساز این مرزوبوم هستند با حالت نامناسبی از مجموعه خارج کنیم.
«زهرا طاهری» دبیر دیگر این مدرسه نیز به خبرنگار ایرنا توضیح داد: طی سال های گذشته هم این برنامه بازدید انجام می شد و اینگونه برنامه ها طبق روالی معمول انجام می شود؛ اصلا تصور چنین رفتاری را با دانش آموزان در چنین مرکزی نداشتیم.
وی افزود: دانش آموزان برای اجرای طرح درسی شان مشغول یادداشت برداری از معماری ساختمان، اجناس، مراجعان و نیز صحبت با برخی فروشندگان درباره معرفی بیشتر خریداران این مرکز بودند تا اطلاعات موردنیازشان را تکمیل کنند اما متهم به نظرسنجی شدند و تلاش مدیران مدرسه هم برای حل مشکل فایده نداشت.
وی تعداد بازدیدکنندگان را 60 نفر اعلام و بیان کرد که در نامه و درخواست مجوز این تعداد و نوع کار توضیح داده شده بود.
خبرنگار ایرنا به دنبال این موضوع، عصر سه شنبه با مسئولان مرکز خرید پالادیوم چندبار تماس گرفت تا توضیح آنان را نیز درگزارش قید کند.
تماس خبرنگار ایرنا ابتدا با خانمی که خود را مدیر مارکتینگ مجموعه خواند برقرار شد که وی مدیر اجرایی آنجا را برای مصاحبه معرفی کرد اما خبرنگار ایرنا چندبار با موبایل آن فرد یا شماره های ثابت مرکز خرید تماس گرفت ولی موفق به صحبت نشد.
تهرام/1008
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 جمهوری اسلامی دانش آموز دانش آموزان زهرا مدرسه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۵۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری بیش از ۴۸۰ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ البرز

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، علی شادفر با بیان اینکه از این تعداد ۸ هزار و ۶۰۰ تماس توسط کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های البرز پاسخ داده شده است، افزود: این سامانه با هدف ارائه خدمت به هموطنان و کاربران جاده‌ای برای آگاهی بیشتر از وضعیت ترافیک و برنامه‌ریزی برای زمان سفر تهیه شده است. این مسئول با اشاره به اینکه کاربران جاده‌ای می‌توانند پس از برقراری ارتباط با این سامانه از وضعیت ترافیکی راه‌ها، وضعیت آب و هوای مسیرها، انسداد‌ها و محدودیت‌های اعمال شده مطلع شوند و شکایات خود در حوزه راه‌ها را ثبت کنند، گفت: از رانندگان و کاربران جاده‌ای تقاضا داریم قبل از سفر آخرین اطلاعات در مورد شرایط ترافیکی و جوی و محدودیت‌های تردد احتمالی را از سامانه ۱۴۱ دریافت و سپس برای سفر خود برنامه‌ریزی کنند.    

دیگر خبرها

  • دانش آموزان ۱۱ شهرستان فارس، امروز غیر حضوری آموزش می‌بینند
  • افزایش ۳۷۵ درصدی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای دانش آموزان گنابادی
  • لزوم راه اندازی مرکز شوق زندگی در کرمان/ انسجام بخشی در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی کودکان و نوجوانان
  • افزایش آموزشهای فنی و حرفه ای دانش آموزان در گناباد
  • ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی تمدید شد
  • توضیح درباره بررسی استطاعتِ روانی متقاضیان حج
  • تمدید ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس استعداد‌های درخشان و نمونه دولتی
  • ثبت‌نام آزمون استعدادهای درخشان تمدید شد
  • ثبت‌نام در آزمون مدارس استعدادهای درخشان تا ۳۱ فروردین تمدید شد
  • برقراری بیش از ۴۸۰ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ البرز