Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@17:22:35 GMT

پلمب کارگاه تولید وتوزیع شیرتقلبی در کرج

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۵۶۵۹

پلمب کارگاه تولید وتوزیع شیرتقلبی در کرج

خبرگزاری میزان- رئیس پلیس امنیت عمومی استان البرز از پلمب کارگاه تولید وتوزیع شیرتقلبی در کرج خبر داد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان سرهنگ عباس شاهی اظهار داشت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی، مبنی بر وجود کارگاه تولید محصولات لبنی فاسد و غیر مجاز در منطقه کمال آباد کرج، به دلیل حساسیت موضوع و ارتباط مستقیم با سلامت مردم، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با انجام اقدامات پلیسی و بررسی‌های میدانی، کارگاهی که اقدام به تولید شیر تقلبی در منطقه کمال آباد می‌کرد شناسایی و ماموران برای بازدید به آن مکان اعزام شدند.

سرهنگ شاهی ادامه داد: در بازرسی صورت گرفته از این کارگاه که در فضایی کاملا غیر بهداشتی قرار داشت، ۵ عدد مخزن ۲ هزارلیتری حاوی شیر‌های در حال تولید، ۲۰۰ عدد گونی حاوی پودر پنیر، ۱۵ کیلو سدیم بی کربنات، ۲۰ کیلو شیر خشک، ۱۰ کیلو روغن نباتی جامد فله‌ای، ابزار و آلات غیر بهداشتی تهیه شیر و مواد خوراکی و افزودنی‌های غیر مجاز کشف شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان البرز تصریح کرد: کارگاه مذکور پلمب و در این رابطه ۳ نفردستگیر شدند.

سرهنگ شاهی گفت: مالکان کارگاه پس از تهیه مواد غیربهداشتی با ترکیب آن‌ها اقدام به تولید شیر تقلبی کرده سپس به مراکز فروش مواد لبنی عرضه می‌کردند که با اقدام به موقع پلیس متوقف شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شیر پلیس البرز دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۵۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ سرهنگ شریف رحیمی از اجرای طرح ۲ روزه ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با فروشندگان و قاچاقچیان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر در این شهرستان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح ۴۴ فروشنده معتاد متجاهرو قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان لنگرود جمع‌آوری و دستگیرشدند.
فرمانده انتظامی لنگرود به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای تامین و ارتقای امنیت درجامعه اشاره وتصریح کرد: پلیس خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است و در این راستا با عزم راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.
سرهنگ شریف رحیمی اضافه کرد: با دستگیری این افراد، یک کیلو گرم حشیش، یک کیلو وی افزود: معتادان متجاهر و خرده فروشان نیز با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در مازندران
  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج
  • توقیف کارگاه جعل مدرک تحصیلی در استان های غربی
  • زوج افیونی در دام پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس