Web Analytics Made Easy - Statcounter

نجات الله چنگیزخانی در گفتگو با خبرنگار مهر، از دستگیری عامل تهدید وتوهین کننده در شبکه‌های اجتماعی در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در پی مراجعه شخصی با هویت فاطمه سیمین تن حدوداً ۱۷ ساله و اظهار آنکه شخص ناشناسی در شبکه اجتماعی تلگرام اقدام به ایجاد مزاحمت و توهین و تهدید نسبت به من و خانواده پخش و انتشار یافته است بررسی در دستور کار پلیس بهارستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چنگیزخانی افزود: با توجه به اهمیت موضوع، پرونده در دستور کار کارشناسان پلیس قرار گرفت.

وی بیان داشت: در تحقیقات صورت گرفته کارشناسان این پلیس با پهن کردم تله برای متشاکی و با استعلامات و اقدامات صورت گرفته، هویت واقعی متشاکی مشخص شد.

فرمانده انتظامی بهارستان گفت: متهم ابتدا موضوع را انکار و به شدت از خود دفاع کرده که در ادامه روند بازجویی‌های صورت گرفته و همچنین پس از رؤیت اسناد موجود در پرونده، چاره‌ای جز قبول اتهام نداشت.

وی در پایان گفت: پرونده تکمیل و جهت سیر مراحل قانونی به همراه طرفین، تحویل مقامات قضائی شده است.

کد خبر 4592900

منبع: مهر

کلیدواژه: بهارستان فضای مجازی دستگیری هکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۵۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سید محمود میرفیضی گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری از طریق خرید و فروش خودرو و کشیدن چک بلامحل در شهرستان آبادان، تیمی ویژه‌ای از اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی خوزستان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: متهم با استفاده از شگردهای مختلف و دادن چک، اعتماد آنها را جلب کرده و برای تحویل خودروی خارجی، مقدار قابل توجهی پول از آنها دریافت کرده است.

فرمانده انتظامی خوزستان بیان کرد: مأموران پلیس با بهره برداری از بانک‌های اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی و پلیسی هویت کلاهبردار را در شهرستان آبادان شناسایی پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات کاملاً غافلگیرانه او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سردار میرفیضی با بیان اینکه ارزش کلاهبرداری حدود ۶۵ میلیارد ریال برآورد اعلام شده است، تصریح کرد: با تشکیل پرونده متهم به همراه مالباختگان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6086690

دیگر خبرها

  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۵ روز در بردسکن 
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران 
  • دستگیری اعضاء باند حرفه‌ای کپی کارت‌های بانکی در محمودآباد
  • ماجرای فرار ۲ ساله عامل افغان یک جنایت در دربند تهران | بازگشت و دستگیری در قشم!
  • دستگیری عامل اغفال دختر ۱۸ ساله در شمال شهر تهران
  • پایان فرار ۲ ساله عامل یک جنایت در محله دربند تهران/ قتل در تهران دستگیری در قشم
  • کشف احتکار مواد غذایی به ارزش ۱۸۱ میلیارد ریال در قم