Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@14:08:52 GMT

مکان فروش بلیت مسابقه فوتبال ذوب آهن و پرسپولیس مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۵۸۱۶

مکان فروش بلیت مسابقه فوتبال ذوب آهن و پرسپولیس مشخص شد

حمیدرضا دادخواه روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برای جلوگیری از اجتماع هواداران در ورزشگاه فولادشهر هیچ بلیتی در این مکان فروخته نمی‌ شود و بلیت ‌فروشی تنها در مجموعه ورزشی شفق ذوب آهن، ورزشگاه ملت اصفهان و ورزشگاه ایثار فولادشهر برای هواداران تیم ذوب آهن و سالن آمفی تئاتر امام رضا (ع) فولادشهر برای هواداران پرسپولیس در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: هشت هزار بلیت برای این دیدار عرضه خواهد شد که سهم پرسپولیسی ها یکهزار بلیت است.
دبیر هیات فوتبال استان اصفهان از هواداران بویژه تماشاچیان پرسپولیس درخواست کرد که برای خرید بلیت به ورزشگاه فولادشهر مراجعه نکنند، زیرا هیچ بلیتی در این محل فروخته نخواهد شد.
مسابقه فوتبال بین تیم های ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس تهران از چارچوب رقابت های هفته بیست و ششم لیگ برتر فردا چهارشنبه از ساعت 18 در ورزشگاه فولادشهر آغاز خواهد شد.
داوری این مصاف برعهده اشکان خورشیدی است، رضا سخندان و محمد راهی نیز به عنوان کمک داور و رضا قیم به عنوان داور چهارم حضور دارند.
پرسپولیس هم اکنون با 54 و ذوب آهن با 29 امتیاز به ترتیب در رده های اول و هشتم قرار گرفته اند.
6020/6026/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان اصفهان اصفهان پرسپولیس ذوب آهن فوتبال 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۵۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبیه‌ترین به پرسپولیس؛ تصور خطرناکی که اصلاح شد!

همشهری‌آنلاین - بهروز رسایلی

این شاید از شانس بد نفت آبادان بود که در اوج نیاز به کسب امتیاز برای بقا، به پست یکی از بهترین نسخه‌های این فصل پرسپولیس خورد. سرخپوشان در روزی با ۳گل از سد حریف زردپوش خود گذشتند که هم از نظر کیفیت بازی و هم در زمینه آمار و ارقام به وضوح نسبت به نفت برتری داشتند. این پیروزی برای تیم اوسمار ویرا واجد ارزش‌های زیادی بود.

فقط جام، والسلام

فوتبال پرسپولیس در آبادان بیش از هر چیز دیگری نشان داد قرمزها تشنه فتح جام هستند و به چیزی غیراز آن فکر نمی‌کنند. این بازی از جهات مختلف آسان نبود. در نیم‌فصل دوم تیم‌هایی که برای بقا می‌جنگند از خطرناک‌ترین رقبا هستند، چرا که ۲۰۰ درصد توان‌شان را در زمین می‌گذارند. این داستان در مورد نفت هم صدق می‌کرد، تیمی که در میزبانی قبلی‌اش سپاهان را برده بود. زمین نه‌چندان باکیفیت مسابقه و نیز مصدومیت زودهنگام امید عالیشاه هم به جمع مشکلات سرخپوشان اضافه شد اما مجموعه این مسائل مانع از ارائه یک بازی با کیفیت از سوی قرمزها نشد. آنها کم‌اشتباه و مسلط بودند و در هیچ زمانی از بازی حس نشد که قرار است پا پس بکشند. احتمالا سرسخت‌ترین دشمنان پرسپولیس هم تأیید می‌کنند که حق این تیم در آبادان یک پیروزی پرگل بود.

تصور خطرناکی که اصلاح شد

بازی آبادان یک حسن دیگر هم برای پرسپولیس داشت؛ اینکه انگاره غلط به جا مانده از ۲مسابقه قبلی را اصلاح کرد. شاگردان اوسمار در بازی با گل‌گهر و ملوان، بعد از به ثمر رساندن گل و مخصوصا در دقایق پایانی مسابقه رو به فوتبال دفاعی آوردند و همین مسئله اضطراب و نگرانی زیادی را به هواداران تحمیل کرد. این مسئله، گروهی از کارشناسان و منتقدان را دچار این تردید کرده بود که مبادا پرسپولیس هم کسب پیروزی‌های اقتصادی و حداقلی را در دستور کار قرار داده و دیگر قرار نیست فوتبال باطراوت هفته‌های نخستین دور برگشت را از این تیم ببینیم. با این حال بازی با نفت تا حدود زیادی این تصویر را ترمیم کرد و حداقل تا اطلاع ثانوی باعث خواهد شد خوش‌بینی‌های فنی و کیفی نسبت به سرخپوشان ادامه بیابد.

ارزش‌های فردی

این برد برای برخی بازیکنان پرسپولیس هم امتیازات خاص خودش را داشت. رفیعی در چهارمین بازی‌اش، کلین‌شیت کرد تا نهایت استفاده را از دوران غیبت بیرانوند برده باشد. او با این عملکرد، خودش را به‌عنوان گلر ذخیره مطمئنی که می‌تواند مورد توجه سایر تیم‌ها باشد مطرح کرد. اسماعیلی‌فر هم که امسال خیلی تحت فشار قرار داشته است. او که در آخرین لحظات مسابقه رفت یک گل به‌خودی بد زده بود، در این مسابقه جبران کرد و گل دوم تیمش را به ثمر رساند. آل‌کثیر نیز بعد از مدتی افت، برای دومین مسابقه پیاپی موفق به گلزنی شد. پرسپولیس در روزگار قحطی شدید مهاجم نوک، به ورژن آماده و با روحیه او نیاز مبرم دارد. از همین رو درخشش در آبادان برای آل‌کثیر حیاتی بود؛ بازیکنی که گل زد و شادی نکرد.

کد خبر 845653 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • شبیه‌ترین به پرسپولیس؛ تصور خطرناکی که اصلاح شد!
  • تقدیر باشگاه سپاهان از تیم فوتبال و حمایت هواداران
  • دلیل شادی نکردن کنعانی مشخص شد
  • باخت صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر- ۳ مقابل پرسپولیس تهران
  • جایگاه روبه روی آزادی برای استقلال سولداوت شد
  • استقبال خوب هواداران استقلال از بازی فردا
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم
  • تشویق بی‌امان محرم نویدکیا از سوی هواداران سپاهان + فیلم
  • معاون وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس، آرزوی دیرینه هواداران است