Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دامپزشکی استان چهارمحال وبختیاری طی حکمی دکتر رضا کریمی را به عنوان رئیس جدید اداره دامپزشکی شهرستان اردل منصوب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز، صبح امروز با حضور محمود کیانی فرماندار شهرستان اردل و دکتر حسینعلی سلطانی مدیر کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری آیین معارفه رئیس جدید دامپزشکی شهرستان  اردل برگزار شد و دکتر رضا کریمی  به عنوان رییس جدید شبکه دامپزشکی شهرستان اردل معرفی و از خدمات دکتر داوود  ربیعی ریاست قبلی این اداره قدردانی گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محمود کیانی فرماندار شهرستان اردل  در این مراسم، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش هایی که  دکتر ربیعی رئیس دامپزشکی شهرستان  اردل در مدت تصدی مسئولیت در این اداره داشته است؛خاطر نشان کرد:نگاه ویژه به دامپزشکی و توجه داشتن به مباحث سلامت غذا با منشا دامی در شهرستان بسیار حائز اهمیت است.

کیانی افزود:دامپزشکی نقش موثری در امنیت غذایی مردم ایفا می‌کند و در همین راستا تمام عملیات فنی از قبیل واکسیناسیون دام‌ها، شناسایی و حذف دام‌های آلوده توسط این شبکه انجام می‌گیرد.

وی  به وضعیت بهداشتی نگهداری دام و طیور در ساختمان ها و اماکن مسکونی اشاره کرد و آن را تهدیدی برای بهداشت و سلامت عمومی جامعه دانست و ‌افزود: قصور و یا سهل‌انگاری ناخواسته دراین زمینه، ممکن است باعث به خطر افتادن سلامت آحاد جامعه از طریق انتشار بیماری‌های مشترک بین انسان و دام شود.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۵۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف برنج و آرد خارج از شبکه در نهاوند 

حامد خدری گفت: در گشت‌های مشترک در روز گذشته توسط تیم‌های بازرسی اتاق اصناف، اداره صمت و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان و با همکاری مامورین نیروی انتظامی مقادیر نامبرده از واحد‌های صنفی شهرستان کشف و با دستور مقام محترم قضایی اداره تعزیرات حکومتی ضبط  شد.


او گفت: در پی بازرسی‌های صورت گرفته ماه گذشته تا کنون مقدار ۱۵ تن برنج تنظیم بازار و ۷ تن آرد یارانه‌ای خارج از شبکه و مقدار حدود ۳۰ تن انواع کود شیمیایی قاچاق و خارج از شبکه و بیش از دو هزار انواع سموم کشاورزی قاچاق و تاریخ گذشته در سطح شهرستان نهاوند کشف و ضبط شده است.

رئیس اتاق اصناف نهاوند گفت: نظارت‌ها در حوزه احتکار، عرضه خارج از شبکه و قاچاق کالا با جدیت دنبال شده و بازرسان دستگاه‌های مختلف به دنبال شناسایی و برخورد قانونی با متخلفین این حوزه هستند.

خدری از عموم مردم خواست که در صورت مشاهده هر گونه تخلف آن را از طریق شماره‌های ۳۳۲۴۳۷۰۵ (بازرسی اصناف) و ۱۲۴ (اداره صمت) گزارش نموده و دستگاه‌های متولی در این بخش یاری نمایید.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیشوا
  • معارفه اعضای نظام دامپزشکی آذربایجان غربی
  • مبارزه با جوندگان شهری با راهکار‌های جدید شهرداری مشهد
  • برخورداری ۴۸ روستای آستارا از نعمت گاز طبیعی
  • معرفی رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه فیروزکوه
  • آغاز عملیات ساخت ۹۰ واحد مسکونی در شهرستان اردل
  • خونگیری از ۷ هزار راس دام برای تشخیص بیماری مشترک بروسلوز (تب مالت) در تربت حیدریه
  • کشف برنج و آرد خارج از شبکه در نهاوند
  • کشف برنج و آرد خارج از شبکه در نهاوند 
  • صادرات ۵۰ تن خوراک ماهی از طریق مرز لطف آباد به ازبکستان