Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@19:16:08 GMT

برقراری ارتباط پل سبزوار به ویسیان طی چند روز آینده

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۵۸۲۶

برقراری ارتباط پل سبزوار به ویسیان طی چند روز آینده

فرمانده ناحیه مقاومت چگنی گفت: طی دو سه روز آینده به صورت موقت در اسراع وقت راه ارتباطی روستا را وصل کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ منصور کریمی در گفت و گو با سفیرافلاک اظهارداشت: در سیل اخیر متاسفانه خیلی از زیر ساخت های شهرستان چگنی، پل های اصلی و فرعی شهرستان دچار خسارت شده و از بین رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه یکی از پل‌های تخریب شده، پل سبزوار است افزود: جمعیت این روستا قریب به 900 نفر است که پل ارتباطی آنها با ویسیان قطع شده است و برای حل مشکل این روستا  با همکاری سپاه استان قم و پادگان امام علی  برنامه ریزی  کردیم که مشکل این روستا را حل کنیم.

 

 فرمانده ناحیه مقاومت چگنی تصریح کرد: ماشین الات خود را مستقر کردیم و تقریبا دو روز است در این روستا کار می کنند و با صحبت هایی  که با مهندسی سپاه شد بنا شد طی دو سه روز آینده به صورت موقت در اسراع وقت راه ارتباطی روستا را وصل کنیم.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۵۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش مستمر دکل‌های ارتباطی در رابطه با سلامتی مردم

مصطفی بهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بحث تعرفه‌های اینترنت توسط کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: بحث کیفی سازی اینترنت شهر طبس جزو برنامه‌هایی بوده که در سال جاری انجام خواهد شد.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی با بیان اینکه آنچه مردم از آن گلایه‌مند هستند بحث کیفیت اینترنت می‌باشد، یادآور شد: وقتی کیفیت ارتقا یابد در صورت افزایش هزینه‌ها این افزایش به چشم نمی‌آید اما اگر سرویس ارتباطی با کیفیت تأمین شود در بحث اینترنت ثابت رضایتمندی بیشتری به دنبال خواهد داشت.

بهی در مورد تأثیر دکل‌های ارتباطی با سلامتی مردم گفت: دغدغه سلامتی دغدغه مهمی بوده که مردم دارند اما این اطمینان را به مردم می‌دهیم که این موضوع به طور مستمر مورد پایش قرار می‌گیرد.

وی افزود: دکل‌های ارتباطی از هر اپراتوری و در هر شهر و روستایی تحت پایش مستمر قرار دارند که توسط سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی انجام می‌گیرد و نتایج آنها حتی به دفتر حفاظت در برابر اشعه سازمان انرژی اتمی ارسال می‌گردد که این نظارت‌ها را مضاعف و می‌کند بنابراین ین اطمینان را به مردم می‌دهیم که از این حیث هیچ مشکلی برای سلامتی مردم نخواهد داشت و کاملاً تحت پایش مستمر می‌باشد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی در رابطه با این خواسته مردم که اجرای دکل‌های ارتباطی زمانبر هستند و این زمان کوتاه شود، خاطرنشان کرد: اجرای یک دکل مراحل مختلفی داشته و این امر باعث زمانبر شدن آن شده و از مردم خواسته می‌شود در این زمینه صبور باشند.

کد خبر 6084977

دیگر خبرها

  • برقراری پرواز‌های حج از خرداد امسال به مقصد عربستان
  • افزوده شدن ۱۸۰ کیلومتر راه اصلی به محور‌های ارتباطی استان همدان
  • ازسرگیری تلاش‌ها برای برقراری صلح در یمن
  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در شهرستان چگنی
  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در چگنی
  • اتصال روستا‌های ۲۰ خانوار اردبیل به شبکه ملی اطلاعات
  • پایش مستمر دکل‌های ارتباطی در رابطه با سلامتی مردم
  • نگرانی نماینده چابهار درباره وضعیت سیل زدگان سیستان و بلوچستان: راه‌های ارتباطی حدود 400 روستا مسدود شده/ از سیل اسفند 1402 تا کنون زیرساخت ها اصلاح نشده/ دولت فقط وعده داد و عمل نکرد
  • برقراری پوشش موبایل و اینترنت پرسرعت ۴G در روستا‌های دشتک سفلی و علیای تفت
  • ۲۶۰ سامانه حمل و نقل هوشمند در جاده های مازندران نصب می شود