Web Analytics Made Easy - Statcounter

جایگاه سوخت CNG برای چندمین بار تعطیل و سبب نارضایتی مردم و رانندگان تاکسی شده است که فرمانداری یک روز مهلت داده تا شهرداری این مشکل را تعیین تکلیف و برطرف کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک  از نیمه دوم سال گذشته تاکنون چندین بار جایگاه های سوخت CNG در بروجرد تعطیل شده و این کار سبب نارضایتی مردم و رانندگان تاکسی شده است به طوری که از چهار جایگاه سوخت CNG که زیر نظر شهرداری هستند سه جایگاه تعطیل و تنها یک جایگاه فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این در حالیست که با تعطیلی سه جایگاه سوخت، ازدحام و صف طولانی در خیابان سید مصطفی بروجرد ایجاد شده تا جایی که که گاهی این صف تا نزدیکی چهار راه کشیده می شود و رانندگان تاکسی باید ساعتها برای سوخت گیری CNG در این صف منتظر بمانند.

 

متاسفانه این مشکل هر چند ماه یکبار رخ می دهد و تاکنون به صورت اساسی این مشکل حل نشده است و آخرین بار در بهمن ماه بود که دوباره جایگاه های سوخت حدود یک هفته تعطیل شدند و سبب سرگردانی رانندگان تاکسی و مردم شد.

 

 

آقای محمدی یکی ار رانندگان تاکسی در در گفت و گو با سفیرافلاک گفت: مدتهاست که این جایگاه ها مشکل دارند و هنوز برای رفع اساسی این مشکل اقدامی از سوی مسئولین مربوطه صورت نگرفته است.

 

وی اضافه کرد: شغل من راننده تاکسی است ولی این تعطیلی جایگاه ها سبب شده تا هر روز حداقل یک یا 2 ساعت در این صف طولانی برای سوختگیری فرصت کار کردن را از دست بدهم.

 

به گفته وی از مسئولین انتظار داریم ما را درک کنند و برای رفع این مشکل و جلوگیری از ازدحام خودروها در این خیابان پر ترافیک فکری کنند.

 

این در حالیست که این بار فرمانداری به شهرداری 24 ساعت مهلت داده تا نسبت به تعیین تکلیف با پیمانکار اقدام کند.

 

مسعود فلاح معاون فرماندار در گفت و گو با سفیرافلاک اظهار داشت: از سال گذشته تاکنون چندین بار جایگاه های سوخت CNG  در بروجرد تعطیلی و علاوه بر ناراضایتی مردم و رانندگان تاکسی، در رفت و آمد و تردد نیز مشکلاتی را ایجاد کرده است.

 

وی اضافه کرد: بارها با پیمانکار صحبت کردیم و سعی کردیم دوباره جایگاه ها فعال شود اما قرارداد پیمانکار تمام شده ولی با توجه به مشکلات شهرداری، این مشکل هنوز برطرف نشده است.

 

 

به گفته وی روز گذشته نیز با شهرداری صحبت شده و نامه هم از سوی فرمانداری ارسال کردیم که اگر این مشکل ظرف 24 ساعت برطرف نشود، جایگاه های سوخت CNG از شهرداری گرفته می شود و به بخش خصوصی و یا شرکت نفت واگذار می شود.

 

فلاح تصریح کرد: تا فردا چهارشنبه به شهرداری فرصت داده شده تا مشکل جایگاه های سوخت را برطرف کند که انتظار می رود این مشکل هر چه سریعتر برطرف شود.

 

به هر حال انتظار می رود یکبار برای همیشه مشکل جایگاه های سوخت CNG در بروجرد برطرف شود تا هر چند ماه یکبار تعطیلی جایگاه های سوخت رانندگان تاکسی و مردم را کلافه نکند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۵۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت همراهان بیماران بستری در مراکز درمانی تعیین تکلیف شود

معاون حقوق عامه دادستان کل کشور طی نامه‌ای به وزیر بهداشت اعلام کرد که وضعیت همراهان بیماران بستری در تمامی مراکز درمانی دولتی و خصوصی مشخص و در طرح‌های توسعه مراکز درمانی بخش‌های همراه سرای بیماران پیش‌بینی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، غلامعباس ترکی طی نامه‌ای به وزیر بهداشت اعلام کرد که وضعیت همراهان بیماران بستری در تمامی مراکز درمانی دولتی و خصوصی مشخص و در طرح‌های توسعه مراکز درمانی بخش‌های همراه سرای بیماران پیش‌بینی شود، متن نامه به شرح زیر است:

«جناب آقای دکتر عین اللهی

وزیر محترم بهداشت درمان و آموزش پزشکی با سلام و تحیت و آرزوی قبولی طاعات

در اخبار رسانه‌ها در روزهای اخیر آمده بود پدر و مادری جوان و شهرستانی کودک یک ساله خود را بنام آراد در بیمارستان مفید تهران بستری نموده و در مجاورت بیمارستان درون خودرو بیتونه کرده بودند که در اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن جان باختند. با توجه به اینکه این گونه اتفاقات ناگوار، علاوه بر مشکلاتی که برای بیماران و همراهان آنان به وجود می‌آورد موجب بدبینی مردم به نظام سلامت کشور گردیده و کاهش سرمایه‌های اجتماعی را در پی دارد و احتمال تکرار آن نیز دور از انتظار نیست؛ از همین روی شایسته است دستور فرمائید تدابیر زیر اتخاذ شود.

۱- تمامی مراکز درمانی دولتی و خصوصی در فرمهای پذیرش بیماران بستری، وضعیت همراهان بیمار بستری را مشخص نمایند. در مواردی که فاقد اقامتگاه می‌باشند با استفاده از ظرفیت‌های موجود و عندالاقتضاء جلب مشارکت نهادهای حمایتی سازمان‌های مردم نهاد و خیرین تمهیدات لازم برای اسکان موقت و ایمن برای آنان را فراهم نمایند.

۲- در طرح‌های توسعه‌ای مراکز درمانی، بخش‌های همراه سرای بیماران ضرورتاً مورد پیش‌بینی قرار گیرد.»

کد خبر 739276

دیگر خبرها

  • هر روز بر آنارشیسم حمل و نقلی اضافه می‌شود/ برنامه‌ریزی ساماندهی تاکسی‌های اینترنتی+فیلم
  • هر روز بر آنارشیسم حمل و نقلی اضافه می‌شود/برنامه ریزی ساماندهی تاکسی‌های اینترنتی+فیلم
  • افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها در گیلان
  • ارزیابی کالا‌های ورودی به کیش در انبار صاحبان کالا‌ها
  • تملکات پروژه قبرستان نو قم به ۸۲ مغازه رسید / ضرب‌الاجل تا پایان فروردین برای مالکان
  • تملکات پروژه قبرستان قم به ۸۲ مغازه رسید / ضرب‌الاجل تا پایان فروردین برای مالکان
  • تملکات پروژه قبرستان قم به ۸۲ مغازه رسید / ضرب‌الاجل ۱۵ روزه برای مراجعه مالکان
  • تاکسیرانان امین شهر هستند/ تجلی امانت‌داری رانندگان تاکسی اصفهان در نوروز ۱۴۰۳
  • وضعیت همراهان بیماران بستری در مراکز درمانی تعیین تکلیف شود
  • ۴۷ هزار واحد صنفی فعال در چهارمحال و بختیاری