Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از روابط عمومی ارتش، انواع جنگنده بمب‌افکن‌های نیروی هوایی ارتش امروز و در آستانه ۲۹ فروردین روز ارتش به انجام رژه هوایی در آسمان تهران پرداختند.

در این رژه تمرینی انواع جنگنده بمب‌افکن‌های بومی از قبیل «صاعقه» و «کوثر»، جنگنده بمب‌افکن «اف ۵» و جنگنده رهگیر «میگ ۲۹» از پایگاه شهید لشگری به پرواز درآمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر این گزارش، رژه هوایی جنگنده‌های بومی نهاجا صبح پنجشنبه ٢٩ فروردین‌ماه به مناسبت روز ارتش بر فراز مرقد مطهر امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام خمینی روابط عمومی برنا ارتش جنگنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۵۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنگونی ۱۰۰ جنگنده پیشرفته؛ افتخاری از پدافند هوایی ایران + فیلم

سرتیپ براتعلی غلامی، عضو گروه مشاورین فرماندهی کل قوا و از فرماندهان دوران دفاع مقدس، عملیات بیت المقدس و روایت آزادسازی خرمشهر را روایت می‌کند.

قبل از شروع عملیات آزادسازی خرمشهر، با توجه به حجم گسترده جنگنده‌های عراق و حمایت کشور‌های عربی همانند اردن و مصر، پدافند هوایی ارتش در عملیات بی سابقه‌ای حدود ۱۰۰ فروند جنگنده این رژیم را منهدم کرد که ضربه بزرگی بر هیمنه این رژیم بود و موجب تضعیف آنها و در نهایت آزادسازی خرمشهر شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • هیچ آسیبی به ‌پایگاه هوایی اصفهان وارد نشده است
  • تصویب چهاردهمین بسته تحریمی اتحادیه اروپا علیه روسیه/ضربه دردناک به نیروی هوایی روسها
  • سقوط بمب‌افکن استراتژیک ارتش روسیه در استاوروپل (+عکس)
  • لحظه سقوط بمب افکن روسی + فیلم | وزارت دفاع روسیه سقوط جنگنده خود را تأیید کرد
  • بمب‌افکن استراتژیک روسیه سقوط کرد
  • سرنگونی ۱۰۰ جنگنده پیشرفته؛ افتخاری از پدافند هوایی ایران + فیلم
  • شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان و تبریز / انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو / چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است / تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز / ویدیوی وضعیت فعلی پایگاه شکاری اصفهان
  • پیشنهاد پوتین برای میانجیگری میان ایران - اسرائیل / 3 شرط تهران / روزنامه کویتی: روسیه قطعات حساس جنگنده سوخو35 را به ایران نداده
  • (تصاویر) جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • امیر واحدی: جنگنده‌ بمب‌افکن‌های ارتش برای هرگونه عملیات آماده‌اند