Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه استان سمنان به همراه معاونت تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود از حوزه های بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص)، ولایت و کربلا بسطام دیدار کردند.
در این دیدار فرماندهان و مسئولان تعلیم و تربیت حوزه ها گزارشی از فعالیت های صالحین در حوزه و پایگاه ها ارائه نمودند و در رابطه با برنامه های سال ۱۳۹۸ پیشنهادات و راهکارهای خود را ارائه نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این دیدارها با هدف هم افزایی و استفاده از نظرات حوزه های بسیج در راستای اجرای هر چه بهتر برنامه ای اثرگذار در صالحین برگزار شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۵۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت اتاق فکر برای تحقق سند فرهنگی استان مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در نشست شورای راهبری تدوین برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی با بیان اینکه نباید نظام مسائل این سند در لابه‌لای اوراق خاک بخورد، اظهار کرد: تشکیل اتاق فکر و آسیب شناسی برای تحقق این سند باید مورد توجه باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران برلزوم عملیاتی شدن مسائل احصا شده در این سند تاکید کرد.

وی همچنین برلزوم بسیج شدن دستگاه‌ها جهت عملیاتی و اجرایی شدن برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی تاکید کرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی استان باید برای تحقق نظام مسائل این سند اتاق فکر داشته باشند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بابیان اینکه شورای فرهنگ عمومی استان می‌تواند پشتوانه این سند باشد، گفت: برون سپاری مدارس کار درستی نبوده و تعلیم و تربیت توامان در مدارس غیر دولتی مورد توجه نیست.

آیت‌الله محمدی لائینی با تاکید براینکه آموزش و پرورش باید دولتی شود، خاطرنشان شد: برای تعلیم و تربیت نسل نو بیش از پیش تلاش شود.

دیگر خبرها

  • خسروپناه: تعلیم و تربیت اولویت اصلی شورای عالی انقلاب فرهنگی است
  • دوره توانمندسازی مربیان کودکستان‌ها در ۸ استان برگزار شد
  • نظام تعلیم و تربیت در کشور نیازمند کیفیت‌بخشی است
  • برگزاری کنگره ملی هزارو ۶۶شهید قوچان
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • دیدار مسئولان شهرستان آستارا با فرمانده سپاه شهرستان
  • همدلی و همراهی بین مسؤولان بوشهر در رفع مشکلات مردم اثرگذار است
  • بیش از ۳ هزار دانش‌آموز در طرح تربیتی سپاه شرکت کردند
  • ضرورت اتاق فکر برای تحقق سند فرهنگی استان مازندران
  • برپایی اردوی یک روزه بسیجیان خوی با عنوان طرح صالحین + تصاویر