Web Analytics Made Easy - Statcounter

 محسن یوسفی، هافبک چپ پای تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز معتقد است که آنها می‌توانند در ورزشگاه آزادی از تیم استقلال امتیاز بگیرند.

طرفداری-محسن یوسفی، بازیکن ماشین سازی تبریز با اشاره به شرایط فعلی تیمش در آستانه دیدار با استقلال گفت:

تیم ما وضعیت خوبی دارد. هدف ما این بود که در رده ششم جدول قرار بگیریم، ولی حالا کار سخت شده و امتیازهایی از دست دادیم که برای‌مان گران تمام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا هم تمام هدف ما این است که در پنج بازی پایانی خوب امتیاز بگیریم و در پایان لیگ برتر جایگاه خوبی را به دست بیاوریم.

به گزارش تسنیم، وی درباره بازی با استقلال تهران و اینکه آیا آنها می‌توانند از این بازی سخت امتیاز بگیرند، تأکید کرد:

استقلال هنوز شانس قهرمانی دارد به همین دلیل آنها در زمین خودشان به چیزی جز برد فکر نمی‌کنند. ما بازی آسانی در پیش نداریم، ولی می‌توانیم در ورزشگاه آزادی از استقلال امتیاز بگیریم. بازیکنان ما انگیزه زیادی برای امتیاز گرفتن در این بازی دارند و امیدوارم بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم.

 هافبک چپ پای تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز راجع به شانس گلزنی‌اش برابر استقلال اظهار داشت:

من آمار خوبی در گل زدن به پرسپولیس دارم، اما تا به حال به استقلال گل نزده‌ام. هیچ بازیکنی از گل زدن بدش نمی‌آید و قطعاً تلاش می‌کنم تا بهترین عملکرد را مقابل استقلال داشته باشم. بازی برابر تیم سابقم حس خاصی دارد، ولی من الان بازیکن ماشین‌سازی هستم و امیدوارم بازیکن تأثیرگذاری برای تیمم باشم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۶۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی‌نسب: در مورد باشگاه ما اظهار نظر نکنید!

مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر شمس‌آذر خطاب به مجری یک برنامه تلویزیونی از او خواست که «درباره باشگاه استقلال اظهار نظر نکند!» او همچنین کنایه‌ای هم به سازمان لیگ فوتبال زد.

 مهدی هاشمی نسب، مربی استقلال تهران که به دلیل محرومیت جواد نکونام از حضور در بازی با شمس‌آذر در نشست خبری پیش از بازی مقابل این تیم حاضر شده بود، اظهار کرد: قبل از هر چیزی جا دارد از آقای میثاقی (مجری برنامه تلویزیونی فوتبال برتر) یک عذرخواهی ویژه کنم که گفته بودند من صلاحیت این را ندارم که در نشست خبری‌ها شرکت کنم و نفر بهتری می‌تواند شرکت کند. می‌خواستم بگویم که این نظر شماست، نظر باشگاه ما چیز دیگری است، شما به جای اینکه در امور باشگاه ما دخالت کنید لطفاً در برنامه‌تان از حق تیم‌ها دفاع کنید.

او افزود: حداقل از این فوتبال یک سررشته‌ای دارید و تخصص شماست، ابن را می‌دانید که آفساید چیست، پنالتی را هم می‌دانید که چیست. لطفا در جایگاه خودتان از حق تیم‌ها دفاع کنید. فکر نمی‌کنم زیاد لازم باشد که تشخیص دهید مهدی هاشمی‌نسب صلاحیت این را دارد که در کنفرانس خبری شرکت کند یا نه. ممنون شما می‌شوم. شما دوست خوب من هستید و به حق و شایسته روی صندلی نشسته‌اید. یکی از دلایلی که آنجا نشسته‌اید همین است که توانمند هستید. خیلی ممنون می‌شوم که در مورد باشگاه ما اظهار نظر نکنید.

مربی استقلال درباره شمس‌آذر نیز گفت: تیم شمس‌آذر یکی از تیم‌های قابل احترام است که در نیم فصل اول نتایج قابل قبولی گرفت و جایگاه خیلی خوبی دارد. تیم جوانی هستند که در برخی از بازی‌ها انتحاری بازی کردند. می‌دانیم که بازی بسیار سختی داریم، چون در بازی رفت امتیاز حساسی را از دست دادیم. امیدوارم در این بازی کاملا تمرکز داشته باشیم و اهمیت بازی را بدانیم. سه امتیاز آن در ادامه راه خیلی می‌تواند کمک حال ما باشد. برای آن تلاش می‌کنیم و با تمرکز کامل پیش می‌رویم تا به سه امتیاز دست پیدا کنیم و در صدر بمانیم، اگر قانونی در وسط فصل وضع نشود که وقتی تیمی با یک امتیاز بالای جدول است، نمی‌دانم تیم دیگری بیاید و صدر جدول را بگیرد. تمام دلخوشی ما این است که امثال آقای میثاقی که تریبون دستشان است از حق تیم‌ها دفاع کنند، اما متاسفانه در مورد چیز‌هایی اظهار نظر می‌کنند که هیچ ربطی به آنها ندارد.

هاشمی‌نسب همچنین در مورد اینکه آیا استقلال در بازی برگشت داربی به دنبال تساوی بود تا به دنبال صدرنشینی در صورت تساوی امتیازات با پرسپولیس به لطف گل زده در بازی رو در رو باشد؟ گفت: اصلا چنین چیزی نبود. به هر حال، چون ما هفته پنجم با پرسپولیس بازی کردیم، گیرم که اصلا با چنین تفکری وارد شده باشیم ولی ۱۰ بازی بعد از آن است و در صورتی این اتفاق می‌افتد که بازی‌های مساوی شود و با گل زده در داربی آخر فصل تصمیم‌گیری کنیم ولی آیا کسی می‌تواند ۱۰ بازی آینده را پیش‌بینی کند؟ اصلا این یک سوال غیرمنطقی است که بخواهیم در مورد آن صحبت کنیم. اصلا چنین تفکری نداشتیم و دیدید که هفته قبل هم سه، چهار امتیاز اختلاف بود. اصلا برای تساوی بدون گل به داربی نرفتیم که به فکر آخر فصل باشیم.

منبع: ایسنا

tags # مهدی هاشمی‌نسب سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • جایگاه روبه روی آزادی برای استقلال سولداوت شد
  • هاشمی‌نسب: در مورد باشگاه ما اظهار نظر نکنید!
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| نبرد استقلال با غول کش برای حفظ صدر
  • حریف استقلال روی چمن صاف آماده می‌شود(عکس)
  • مشکل استادیوم پرسپولیس و استقلال حل شد
  • مهاجم جوان شمس آذر : برای کسب سه امتیاز به تهران می‌رویم
  • آزادی ۲۵ زندانی جرائم غیرعمد لرستان توسط محسن چاووشی
  • بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس/ سرخ‌ها دور رفت از این ۷ بازی یک امتیاز کمتر از استقلال گرفتند!
  • بازی‌های باقی‌مانده استقلال ترسناک است/ ۴ پیچ خطرناک که دور رفت نکونام امتیاز داد
  • این بازیکن پرسپولیس در آبادان تشویق نخواهد شد