Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@11:04:58 GMT

تمدن آفريني از مزيت هاي انقلاب اسلامي ايران است

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۶۱۶۵

تمدن آفريني از مزيت هاي انقلاب اسلامي ايران است

خبرگزاري آريا - بوشهر- ايرنا- نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: تمدن آفريني براي مردم و بويژه جوانان از مزيت هاي مهم انقلاب اسلامي ايران است.

به گزارش ايرنا، آيت الله غلامعلي صفايي بوشهري روز سه شنبه در همايش جوان و گام دوم انقلاب افزود: در جهان انقلاب هاي زيادي مانند انقلاب استقلال طلبانه هند و يا انقلاب هاي کشورهاي لاتين صورت گرفته که همه اين انقلاب ها بعد از مدتي از بين رفتند چون انديشه هاي بلند تمدن آفريني براي مردم و بويژه جوانان نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان کرد: انقلاب اسلامي مردم ايران انقلابي براي رسيدن به استقلال، آزادي، پيشرفت و تمدن است و يک ويژگي ممتاز دارد که آن مردم نهادي، جوان محوري و آفرينش تمدن و پيشرفت است.
صفايي بوشهري ادامه داد: از همان ابتدا مشارکت جدي جوانان در انقلاب اسلامي ايران ايجاد شده ودر اصل انقلابي برخاسته از دين، تقاضاي مردم و هدايت هاي رهبري مردمي مثل امام راحل و مقام معظم رهبري است.
وي گفت: انقلاب اسلامي40 سال در قبال تمام دشمنان از جمله تهاجم هاي فرهنگي، نرم و سخت مقاومت کرده که اين تهاجم نرم در قالب هاي مختلفي از جمله سياسي، اقتصادي وعلمي بر ايران تحميل شده است.
صفايي بوشهري ادامه داد: اشکال مختلف اين تعرض ها مانند ترور دانشمندان هسته اي و دورسازي نخبگان از مملکت بر ايران تحميل شد ولي انقلاب با رهبري مقام معظم رهبري همچنان پايدار مانده است.
وي تاکيد کرد: در گام دوم انقلاب که گام رسيدن به پيشرفت، توسعه و عدالت است نقش جوانان فوق العاده است.
صفايي بوشهري اظهارداشت: براي همين رهبري در بيانيه گام دوم روي جوانان و ظرفيت آنها درعرصه هاي مختلف مديريتي، تصميم گيري، علم و فناوري، ورزشي و هنري تمرکز ويژه دارند.
وي يادآور شد: اين بيانيه يک فراز و نکته مهم در تاريخ ايران است که ما 40 سال ايستادگي کرديم واکنون بايد براساس فرهنگ و دانش اسلامي بهره برداري صورت گيرد.
صفايي بوشهري افزود: در اين زمينه مديران بايد با تلاش جهادي به جوان توجه ويژه و جوانان نيز بايد از ظرفيت انقلابي بخوبي استفاده کنند.
وي اظهارداشت: هيچگاه درتاريخ ايران بلکه درجهان، جوانان اينقدر مشارکت و قدرت بالاي کنوني براي حضور در صحنه هاي مختلف را نداشتند.
نماينده ولي فقيه دراستان بوشهر گفت: جوانان بايد با حفظ تمامي شئون جواني يک معماري قوي شخصيتي براي ممتاز شدن در رشته مورد علاقه خود در فضاهاي ملي و بين المللي داشته باشند.
وي يادآورشد: اکنون جوانان ايران درحوزه هاي مختلف سرآمد شدند و حمايت هاي آنها در مناطق سيل زده نيز مثال زدني است که اين ناشي ازنگاه بلند روح مشارکت و انسان گرايي جوانان ماست.
صفايي بوشهري اضافه کرد: مديران و مسئولان بايد قدر جوانان را بدانند و به آنها اهميت ويژه بدهند.
وي بيان کرد: طرح ها و اختراع هاي جوانان بايد مورد توجه و با حمايت مناسب و موثر در مسير رشد و هدايت قرار داد.
صفايي بوشهري تاکيد کرد: توجه به مساله جوان تنها نبايد زباني باشد بلکه بايد در عمل به جوان به منزله رشد و پيشرفت کمک کرد تا بتوانند آينده ايران را در برابر تهاجم هاي بيگانگان به پيشرفت برسانند.
6043/7212
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۶۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی حزب تمدن اسلامی ازسپاه برای عملیات تنبیهی علیه صهیونیستها

به گزارش خبرگزاری مهر، حزب تمدن اسلامی با صدور بیانیه‌ای اقدام اخیر نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر علیه رژیم صهیونیستی را ستود.

در این بیانیه امده است؛
سیلی سهمگین و پر صلابت ایران اسلامی به رژیم جعلی اسرائیل آن چنان تأثیرگذار بود که شادی و نشاط را در دل مسلمانان و آزادگان جهان بویژه مردم مظلوم فلسطین به ارمغان آورد. افسانه‌ی شکست‌ناپذیری گنبد آهنین صهیونیست‌ها به شکل خیره‌کننده‌ای در هم شکست و علیرغم پشتیبانی همه جانبه‌ی غرب از این رژیم کودک‌کش سردرگمی و وحشت عمیقی در بین آنان و هم‌پیمانانشان بوجود آورد. این حمله در پاسخ تهاجم وحشیانه این رژیم ضد بشری به بخشی از خاک سرزمینی ایران در سوریه و شهادت جمعی از بهترین فرزندان ملت رشید ایران بود که با یاری خدا و قدرت ملت و فرزندان جان بر کف لشگر اسلام صورت پذیرفت.

رژیم صهیونیستی هر چند تلاش کرد برای پاسخ به این حمله ایران، ائتلافی جهانی شکل دهد و با یاوه‌سرایی در رابطه با تهدیدات هسته‌ای احتمالی از سوی کشورمان نگرانی آمریکا و کشورهای غربی را تحریک کرده و آنها را با خود همراه کند اما در این مسیر موفق نبود و به ناچار برای سرپوش گذاشتن بر ضعف‌های خود حمله‌ای تکروانه و بدون تلفات و ناچیز به اصفهان و برخی مواضع جبهه مقاوت در منطقه انجام داد.

حزب تمدن اسلامی ضمن عرض تبریک به امت اسلام به خاطر این رویداد بزرگ و این پیروزی چشمگیر با الهام از سخن رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره): «که اسرائیل باید از صحنه‌ی روزگار محو شود» و رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه حضرت آیت‌اله خامنه‌ای (مدظله) برای انسجام و همبستگی هرچه بیشتر ملت‌های آزاده جهان آزادی ملت مظلوم فلسطین و نابودی رژیم جعلی صهیونیستی را نوید دهد.

کد خبر 6086716 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • مسئله‌گی حجاب؛ از بحران داخلی تا بشارت تمدنی
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • قدردانی حزب تمدن اسلامی ازسپاه برای عملیات تنبیهی علیه صهیونیستها
  • فراخوان مقاله اولین کنفرانس بین المللی انقلاب علوم انسانی اسلامی
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • راکتورهای هسته‌ای بوشهر با پیوست تولید آب احداث شود
  • گفت‌وگو با مسعود نجابتی، چهره سال هنر انقلاب اسلامی/ پیش‌درآمد هنر انقلاب برای طرح تمدن نوین اسلامی
  • جنگ نرم در غرب مخرب‌تر از نبرد سخت فلسطین و اسرائیل است