Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@05:04:23 GMT

اعزام ۱۰۰ گروه جهادی آستان قدس رضوی به مناطق سیل زده کشور

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۶۶۱۴

اعزام ۱۰۰ گروه جهادی آستان قدس رضوی به مناطق سیل زده کشور

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد مروی، در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده گلستان در جمع خبرنگاران اظهارکرد: سیل به گلستان و دو استان دیگر کشور خسارت قابل توجهی زد و مشارکت و نوع دوستی مردم در امدارسانی به سیل زدگان قابل تقدیر است.

وی ضمن تشکر از اقدامات انجام شده در این مناطق، افزود: پس از وقوع سیل نیروهای نظامی و انتظامی، مردمی، بسیج و روحانیون برای رفع مشکلات مناطق سیل‎زده مشارکت کردند تا از مرحله بحرانی عبور کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مروی با بیان اینکه همه باید برای جبران خسارات مشارکت کنند، گفت: نیروهای مردمی باید در کنار دولت و نهادهای امدادی قرار بگیرند تا گرفتاری‎های مردم سیل‎زده برطرف شود.

وی ادامه داد: همدلی و همبستگی در بازسازی منازل مسکونی سبب کاهش آلام سیل زدگان خواهد شد.

مروی بیان کرد: در زمان انقلاب یا جنگ تحمیلی اگر توفیقی حاصل شد به سبب همنوع دوستی و احساس مشارکت بود و امروز هم باید مردم در کنار مسئولان قرار بگیرند تا از این مرحله هم به سلامت عبور کنیم.

وی اضافه کرد: توقعاتی که مردم سیل‎زده دارند بجا و بحق است زیرا آنها تمام زندگی و دارایی خود را از دست داده و طبیعی است که ناراحت باشند.

مروی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب به آستان قدس رضوی به عنوان تاکید داشتند تا به نیازمندان رسیدگی کنند و این امر را جزو وظایف اصلی بدانند.

تولیت آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: هزار خادمیار رضوی در قالب صد گروه در سه استان سیل زده گلستان، لرستان و خوزستان مشغول خدمت هستند و این گام نخست آستان بود.

وی بیان کرد: در مرحله بعدی آستان قدس در بازسازی مناطق سیل زده مشارکت خواهد داشت.

کد خبر 4592945

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد مروی گمیشان تولیت آستان قدس رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۶۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام اسکواش باز خوزستان به مسابقات قهرمانی آسیا

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، ‌رئیس هیئت اسکواش استان با اشاره به اینکه مسابقات قهرمانی جوانان آسیا از دوم اردیبهشت ماه در کشور قطر آغاز می‌شود، گفت: امیرحسین رضازاده در ترکیب تیم ملی کشورمان قرار گرفت.


مهراد آران با بیان اینکه مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در ۲ بخش دختران و پسران تا هفتم اردیبهشت ماه دنبال می‌شود، افزود: اردوی نهایی تیم ملی اسکواش کشور برای حضور در این مسابقات از فردا آغاز خواهد شد.


وی با اشاره به حضور تیم خوزستان اسکواش در مرحله دوم مسابقات لیگ برتر بانوان باشگاه‌های کشور، ادامه داد: مرحله دوم این مسابقات اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.


۶ تیم در مسابقات لیگ برتر اسکواش بانوان باشگاه‌های کشور به رقابت می‌پردازند.

دیگر خبرها

  • اردوهای جهادی دانشجویان کردستان به مناطق محروم سروآباد آغاز شد
  • خدمت‌رسانی بیش از ۴۵۰ جهادگر به مناطق محروم آذربایجان غربی در ایام نوروز
  • اعزام ۲۵۰ دانشجو به اردوی جهادی سروآباد
  • حرکت جهادی برای تحقق شعار سال انجام شود
  • فعالیت بیش از ۴۵۰ جهادگر در مناطق محروم آذربایجان غربی
  • اعضای کاروان قرآنی اعزامی ایران به حج تمتع سال ۱۴۰۳ معرفی شدند
  • اعزام اسکواش باز خوزستان به مسابقات قهرمانی آسیا
  • خودسازی و محرومیت‌زدایی مهمترین هدف اردو‌های جهادی است
  • «جهش تولید» راه‌ حلی جز مردمی‌سازی و مشارکت مردم در اقتصاد ندارد
  • خودسازی و محرومیت‌زدایی مهمترین هدف اردوهای جهادی است