Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@16:07:11 GMT

‌عملکرد مدیران استان قم بازنگری می‌شود‌

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۶۶۷۳

‌عملکرد مدیران استان قم بازنگری می‌شود‌

استاندار قم با تأکید بر بازنگری بر عملکرد مدیران گفت: مدیریت علمی باید وارد حوزه مدیران استان شود. ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۳ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، بهرام سرمست عصر امروز در مراسم تودیع معارفه مدیرکل سازمان جهاد کشاورزی که در سالن همایش‌های بین‌المللی شهرداری قم و با حضور جمعی از معاونان و مدیران وزارت جهاد کشاورزی و مدیران استانی  برگزار شد، با اشاره به اقدامات محمدرضا طلایی در استان خطاب به وی اظهار داشت: شما  سفیر استان قم در وزارت جهاد کشاورزی بوده و طرح‌هایی را که آغاز کرده‌اید باید باقدرت بیشتری در استان دنبال کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان سوابق علمی و اداری رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان قم افزود: مدیریت علمی باید وارد حوزه مدیران استان شده تا بتوانیم موفقیت در همه حوزه‌ها را در استان شاهد باشیم.

اجرای مدل روستا ـ گلخانه به توسعه کسب و کار کشاورزی در فارس کمک می‌کندکشاورزی صنعتی و نوین در قم توسعه پیدا می‌کندتوسعه گلخانه‌ها به تحقق رونق تولید در زمینه کشاورزی می‌انجامد

استاندار قم ارزش واقعی سازمان جهاد کشاورزی استان قم را تشکل‌های قوی صنفی در حوزه کشاورزی دانست و گفت: وجود نیروی انسانی باانگیزه و با دید علمی و نهاد محور یکی از سرمایه‌هایی است که باید در استان،  قدر آن دانسته شود.

وی انتظار استان را از سازمان جهاد کشاورزی انجام و تکمیل طرح‌های در حال اجرا در استان دانست و ادامه داد: بخش کشاورزی استان باید  مورد پشتیبانی قرارگرفته و این انتظاری است که ما از معاونان  وزارتخانه و مهندس طلایی داریم.

سرمست به لزوم حمایت عملی از کشاورزان  بیان کرد: باید سود حقیقی محصولات کشاورزی به تولیدکنندگان رسیده و دست دلالان را از استان قم کوتاه کنیم تا بتوانیم استان قم را به جایگاه حقیقی خود در حوزه کشاورزی برسانیم.

وی تأکید کرد: باید در عملکرد مدیران بازنگری شده تا بتوانیم مجموعه‌ای از مدیران علمی و جهادی را در استان داشته و عملکرد خوبی در سال آینده از سازمان‌ها شاهد باشیم.

در ادامه مراسم رئیس جدید سازمان جهادکشاورزی استان قم وجود تشکلها و اتحادیه‌های قوی را مهم‌ترین سرمایه استان دانست و افزود: عملکرد مدیران گذشته امروز ما را برای رسیدن به اهداف عالی بیشتری تشویق کرده و نیازمند حمایت‌های مهندس طلایی در وزارتخانه و کشاورزان در استان را هستیم.

عباس پورمیدانی ادامه داد: گسترش گلخانه‌ها و مدیریت آب در استان در اولویت کارهای استان بوده و با ایجاد سازو کارهای جدید  روند طرح‌های گذشته را سرعت بیشتری می دهیم.

انتهای پیام/

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۶۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیچیدن عطر گل محمدی از گلستانهای خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،مدیر امورباغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: این روز‌ها برداشت گل محمدی از گلستان‌های خراسان جنوبی آغاز شده و قرار است این محصول معطر از سطح بیش از ۴۳۹ هکتار از اراضی استان برداشت شود.

شایسته با اشاره به اینکه  امسال پیش بینی می‌شود ۷۸۶ تن گل محمدی در استان برداشت شود  افزود: این میزان نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته است.  

وی گفت: بیشترین سطح زیرکشت گل محمدی در شهرستان سربیشه با ۲۱۵ هکتار، قاین ۵۳ هکتارو زیرکوه ۵۰ هکتار است.

مدیر امورباغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان افزود: ۵۰ درصد محصول تولیدی به صورت غنچه، گل‌تر و گل خشک به خارج استان صادر می شود.

شایسته گفت: ۳۵۲ بهره بردار گل محمدی از اوایل اردیبهشت آغاز و تا نیمه خرداد ادامه دارد.  

دیگر خبرها

  • جهاد کشاورزی نیشابور رتبه نخست ارزیابی عملکرد در خراسان رضوی
  • مدیران آذربایجان غربی اهتمام ویژه‌ای به جذب سرمایه‌گذار دارند
  • برداشت کلزا از مزارع شهرستان کرخه
  • متن کامل گزارش نهایی تفحص درباره عملکرد سازمان حفظ نباتات
  • پهن شدن فرش صورتی رنگ در باغ‌های خراسان جنوبی
  • گزارش تحقیق و تفحص درباره عملکرد سازمان حفظ نباتات به قوه قضائیه ارسال شد
  • متن کامل گزارش نهایی تحقیق و تفحص درباره عملکرد سازمان حفظ نباتات
  • پیچیدن عطر گل محمدی از گلستانهای خراسان جنوبی
  • ذخیره کالا‌های اساسی مردم گیلان
  • جذب اعتبارات برای جبران خسارات سیل اخیر