Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@18:31:03 GMT

واکنش فرمانده ارتش به تروریستی خواندن سپاه توسط آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۶۷۸۷

واکنش فرمانده ارتش به تروریستی خواندن سپاه توسط آمریکا

خبرگزاری تسنیم: به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم هشتمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت با انتشار و رونمایی از تقریظ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی بر کتاب «در کمین گل سرخ» اظهار داشت: روز جوان و روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را خدمت همه شما تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نویسنده این کتاب ارزشمند تبریک می‌گویم؛ خوشبختانه کتاب ترجمه هم شده و در حداقل سی کشور جهان مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: وقتی که تاریخ را مرور می‌کنیم، به اسامی زنان و مردان بزرگی می‌رسیم که نه تنها در زمانه خود تأثیر داشتند بلکه بعد از رفتنشان هم تاثیرگذار بوده‌اند. البته در برخی برهه‌ها تعداد این شخصیت‌ها انگشت شمارند.

سرلشکر موسوی گفت: بعد از ظهور اسلام، شخصیت‌های برجسته‌ای حاضر شدند که ما به آن‌ها تأسی می‌کنیم. دوران بعد از انقلاب اسلامی هم اینگونه است؛ بخش اعظم آن انسان های اثرگذار به دوران دفاع مقدس مربوط می‌شود.

فرمانده کل ارتش تصریح کرد: لقمه حلال، شیر پاک، تلاش شخصی همه و همه در معرفی یک شخص و برجسته بودن او در دوران مختلف تاثیر دارد. خلوص در بندگی، دلیل جایگاه رفیع شهید صیاد شیرازی است. این خلوص در بندگی خداست که اینچنین به انسان عزت می‌دهد. این خلوص تشخیص و شناخت درست عمل کردن و به موقع عمل کردن را به انسان می‌دهد. این ویژگی‌ها را به دفعات در شهید صیاد شیرازی دیده ایم.

وی افزود: شهید صیاد شیرازی هنوز هم به شاگردانش انگیزه می‌دهد. در همین ماجرای سیل می‌بینید که نیرو‌های ما اولین امدادگر یا از اولین امدادگران بودند. یکی از دلایل آن تأسی به شیوه زندگی و خدمت شهید صیاد شیرازی بود.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز اکثر فرماندهان ما کسانی هستند که روش‌های مورد نظر را مستقیم از شهید صیاد شیرازی شنیده اند. در دانشگاه افسری ما جوان‌هایی هستند که شهید صیاد شیرازی را از نزدیک ندیدند، اما الگو و یا یکی از الگوهایشان شهید صیاد شیرازی است.

سرلشکر موسوی تأکید کرد: فرماندهان ما با خود می‌گویند الان که سیل رخ داده، اگر شهید صیاد شیرازی بود، چه می‌کرد؟ می‌گویند آستین‌ها را بالا می‌زد و وارد میدان می‌شد. این شجره طیبه ادامه دارد. رهروان شهید صیاد شیرازی این راه را طی می‌کردند و با فرماندهی مقام معظم رهبری تا ظهور امام زمان (عج) ادامه می‌دهند.

فرمانده کل ارتش در پایان تاکید کرد: تلاش‌های مذبوحانه دشمنان ما مثل تصمیمی که درباره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گرفتند، هیچ خللی در عزم نیرو‌های انقلاب اسلامی ایجاد نخواهد کرد.

منبع: فردا

کلیدواژه: فرمانده ارتش تروریستی خواندن سپاه آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۶۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است

امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع نخبگان و پژوهشگران دانشگاه هوایی شهید ستاری، گفت: بحمدلله امروز مجموعه دانشگاه هوایی شهید ستاری یک مجموعه منظم پای کار و علمی است و در عملیاتی شدن نیروی هوایی نقش اساسی را ایفا می‌کند.

وی نقش نخبگان و پژوهشگران دانشگاه شهید ستاری را در رفع مسائل و مشکلات نیروی هوایی بی‌بدیلی دانست و از پژوهشگران و نخبگان خواست که در این عرصه به نیروی هوایی کمک کنند، زیرا مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خطاب به اساتید و نخبگان دانشگاه هوایی، با بیان اینکه نقش شما برای آموزش جوانان و دانشجویان نقش بسیار مهمی است و الگوپذیری را باید در دانشجویان اجرایی کنید، باید جوانان را به شکلی در مسیر انقلاب اسلامی سوق دهیم که بتوانیم پویایی، شادابی و ارتقا را در نیروی الهی ببینیم.

وی تصریح کرد: سه وظیفه اصلی باید در این دانشگاه در اولویت قرار بگیرد؛ اول پرورش افسر عالم، دوم تولید علم و مسئله سوم اینکه باید به تربیت عالم و تولید علم برای تحول در نیروی هوایی جهت دهیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش اظهار کرد: امروز نیروی هوایی به برکت خون شهدا و وجود جوانانی متخصص و ولایی، نیرویی آماده، با اقتدار و مطیع فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) برای جانفشانی در راه صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و حفاظت از کیان کشور عزیزمان ایران است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق برای دنیای استکبار وحشتناک بود
  • توانمندی‌های سپاه برای دشمنان ناشناخته است
  • پاسخ جانشین فرمانده کل سپاه به سؤالی درباره صنعت خودروسازی
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • انتشار زندگینامه فرمانده گردان تبوک در «خواب‌های زنگ‌دار»
  • سرلشکری که هدیه ۳ میلیون تومانی شاه را رد کرد | نظامی شاهنشاهی چطور بعد از انقلاب فرمانده ارتش شد؟
  • سپاه هر جا که انقلاب دچار تهدید باشد، پاسدار ایران است
  • روایت فرزند صیاد شیرازی از علت اختلافش با بنی‌صدر
  • شهید قرنی نخستین شهید ارتش بعد از انقلاب اسلامی
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد