Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-04-20@04:10:34 GMT

افزایش سرمایه در سه شرکت

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۶۷۹۱

افزایش سرمایه در سه شرکت

شرکت البرز دارو افزایش سرمایه خود را به ثبت رساند، هیات مدیره شرکت صنایع خاک چینی ایران افزایش سرمایه شرکت را به تصویب رساندند و شرکت تامین سرمایه نوین افزایش سرمایه خود را برای بررسی حسابرس و بازرس قانونی شرکت ارسال می کند.

به گزارش «انرژی امروز» از بازار سرمایه، شرکت البرز دارو افزایش سرمایه خود را در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت سرمایه خود را از مبلغ ۹۳۰میلیارد ریال به‌مبلغ یک هزار و ۸۶۰میلیارد ریال افزایش داده است. این افزایش سرمایه قرار است از محل مطالبات و آورده نقدی تامین شود.

از سوی دیگر هیات مدیره شرکت صنایع خاک چینی ایران قصد دارند سرمایه خود را طی ۲ مرحله از مبلغ ۱۷۵ میلیارد ریال به مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال معادل ۱۸۵ درصد افزایش دهد. این افزایش سرمایه از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی تامین می شود و هدف آن تامین مالی بخشی از مخارج احداث خط تولید انواع بلوک و پانل سبک گازی و ملات خشک است.

هیات مدیره «کخاک» در نظر دارد نسبت به انجام مرحله دوم افزایش سرمایه از مبلغ ۳۷۵میلیارد ریال به مبلغ ۵۰۰میلیارد ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور تامین مالی بخشی از مخارج سرمایه ای احداث خط تولید انواع بلوک و پانل سبک گازی و ملات خشک اقدام کند.

شایان ذکر است؛ انجام افزایش سرمایه یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب هیات مدیره است و در این خصوص اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

از سوی دیگر شرکت تامین سرمایه نوین پیشنهاد افزایش سرمایه هیات مدیره خود را قرار است در مجمع عمومی فوق العاده مطرح کند. این شرکت قصد دارد سرمایه را از مبلغ ۷هزار میلیارد ریال به مبلغ ۹هزار میلیارد ریال افزایش دهد که قرار است از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی تامین شود.

تنوین هدف این افزایش سرمایه را بهبود ساختار سرمایه و جلوگیری از خروج وجه نقد است و گزارش توجیهی آن را جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال کرده و به محض اظهارنظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور نتیجه آن منتشر می شود.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۶۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیات دولت اجرا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، اسفند سال گذشته بیش از ۲۰ جلسه با ساعت‌های طولانی چانه زنی برای تعیین حداقل دستمزد ۱۴۰۳ برگزار شد. در نهایت دستمزد حداقل بگیران ۳۵ درصد و سایر سطوح ۲۲ درصد افزایش یافت. به این ترتیب حق اولاد از ۵۳۷ هزار تومان به ۷۱۶.۶۰۰ تومان افزایش یافت. بن خوار و بار از ۱.۱ میلیون تومان به ۱.۴ میلیون تومان و حق مسکن بدون تغییر ۹۰۰ هزار تومان حق تأهل ۵۰۰ هزار تومان برای اولین بار برای کارگر خانم و آقا در نظر گرفته شد.

پس از اعتراض نمایندگان کارگری نسبت به نادیده گرفته شدن عدد سبد معیشتی و ترک جلسه مصوبه بدون امضا جامعه کارگری مصوب شد.

در ادامه تاکید رئیس‌جمهور مبنی بر تأمین رضایت جامعه کارگران، شورای عالی کار در این هفته چندین جلسه داشت. بر اساس سخن برخی از اعضای شورای عالی کار افزایش حق مسکن در مصوبه حداقل مزد ۱۴۰۳ محتمل است و این عدد حدود ۳۰ درصد برآورد می‌شود.

اما نکته مهم این است که بین فاکتورهای تعیین کننده عدد دریافتی کارگران اعم از حق عائله‌مندی، خوار و بار و… تنها حق مسکن است که پس از تصویب در شورای عالی کار برای اجرا باید به تصویب هیأت دولت نیز برسد. در صورت تصویب در هیأت دولت برای اجرا از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ خواهد شد.

کد خبر 6081037 فاطمه امیر احمدی

دیگر خبرها

  • گرانفروشی مسکن ملی در شاهین شهر اصفهان
  • افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیات دولت اجرا می‌شود
  • حکم شرعی امتیاز خودروی واگذار شده چیست؟
  • افزایش مستمری بازنشستگان کارگری به کجا رسید؟
  • افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیات دولت اجرا می شود
  • اشتغال بیش از ۴ هزار نفر در معادن شهرستان بردسکن
  • سقف تراکنش بانکی برای سال جدید تغییر کرد
  • جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲
  • ۹۰ میلیارد ریال اعتبار مرمت پل تاریخی خاتون کرج تامین شد
  • جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ اعلام شد