Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از سایپا نیوز، در این طرح برای خودروهای سایپا 131، سایپا 132، سایپا 151 و تیبا صندوق‌دار با موعد تحویل بهمن ماه تخفیف 20 درصدی درنظر گرفته شده که با صدور دعوتنامه‌های ثبت‌نام کنندگان و تکمیل وجه، این خودروها با میزان تخفیف مذکور تحویل خواهد شد.

براین اساس خودرو سایپا 131 در بهمن‌ماه 37 میلیون و 100 هزار تومان بوده که با اعمال تخفیف 20 درصدی، دعوتنامه این خودرو با تخفیف 7 میلیون و 420 هزار تومانی صادر شده است؛ ضمن این‌که، سایپا 132 که در بهمن‌ماه 37 میلیون و 800 هزار تومان بوده، با تخفیف 7 میلیون و 560 هزار تومانی به دست مشتریان خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین وانت سایپا 151 با قیمت 38 میلیون تومانی بهمن‌ماه و تخفیف 7 میلیون و 600 هزار تومانی و تیبا صندوق‌دار نیز که 40 میلیون و 40 هزار تومان قیمت داشته با 8 میلیون و 80 هزار تومان تخفیف، تحویل ثبت‌نام‌کنندگان خواهد شد.

سایپا 131 ، سایپا 132، سایپا 151 و تیبا صندوق‌دار در اسفندماه به‌ترتیب 37 میلیون و 100 هزار تومان، 37 میلیون و 800 هزار تومان، 39 میلیون و 900 هزار تومان و 41 میلیون و 600 هزار تومان قیمت داشته‌اند که با اعمال 15 درصد تخفیف ویژه این ماه، با قیمت‌های 31 میلیون و 916 هزار تومان، 32 میلیون و 511 هزار تومان، 34 میلیون و 328 هزار تومان و 35 میلیون و 803 هزار تومان، به مشتریان تحویل خواهند شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: خودرو سایپا میلیون بهمن تخفیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۶۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت حواله سهند در بازار چقدر است؟

زی‌سان: با توجه به اینکه در اعلامیه سایپا در ارائه شرایط فروش در سال گذشته مبلغ پیش‌پرداخت خودرو نیز ۲۲۴ میلیون تومان اعلام شده بود، بنابراین قیمت سهند S در زمان تحویل یعنی امسال از ۴۴۰ میلیون تومان بیشتر خواهد بود. با توجه به اینکه قیمت تقریبی سهند S به‌عنوان تیپ پایه درحال‌حاضر از حدود ۴۵۰ میلیون تومان آغاز می‌شود، می‌توان حدس زد که قیمت سهند G یعنی تیپ فول آپشن به حدود ۵۰۰ میلیون تومان نیز برسد. 

به گزارش زی‌سان،  قیمت حواله سهند اکنون در پلتفرم‌های خرید و فروش در حال قیمت‌گذاری است و حواله خودروی سهند اس اکنون بین ۴۵ تا ۵۵ میلیون تومان معامله می‌شود. در پایین می‌توان برخی از قیمت‌های حواله خودروی سهند اس را در پلتفرم دیوار مشاهده کرد. 

منمنمنمنمن

tags # سایپا سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • تجربه رانندگی با محصولات تجاری گروه بهمن در اهواز
  • قیمت حواله سهند در بازار چقدر است؟
  • قیمت محصولات سایپا سه‌شنبه ۴ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ قیمت امروز اطلس و شاهین
  • آغاز فروش فوق‌العاده سایپا با تحویل ۳ ماهه از فردا + جزییات
  • اعلام جزییات یارانه جدید ۶٠٠ هزار تومانی
  • قیمت محصولات سایپا دوشنبه ۳ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ کاهش قیمت ساینا و شاهین در بازار
  • «کنسرو ماهی» صدرنشین گرانی خوراکی‌ها؛ شیرخشک ۵۷ درصد گران شد
  • قیمت محصولات سایپا یکشنبه ۲ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ حرکت خلاف جهت کوییک و اطلس در بازار
  • رکود در بازار برخی اقلام غذایی با تخفیف‌ هم شکسته نشد
  • قیمت محصولات سایپا +جدول