Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@08:17:13 GMT

علی عبدالمالکی , خواننده پر کار موسیقی پاپ سال 98 ؟!

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۶۸۷۰

علی عبدالمالکی , خواننده پر کار موسیقی پاپ سال 98 ؟!

پایگاه خبری فردا: علی عبدالمالکی خواننده 30 ساله دنیای موسیقی پاپ ایران است که فعالیت وی در این عرصه به بیش از 10 سال میرسد.

علی عبدالمالکی بغیر از کار خوانندگی به آهنگسازی و ترانه سرایی هم مشغول است و برای دیگر خوانندگان پاپ نیز کارهایی را آهنگسازی یا حتی تنظیم و ترانه سرایی کرده است.


وی آهنگسازی بیشتر کار های خود را، خودش انجام میدهد با وجود اینکه دو آلبوم اول خود را که آلبوم خدا نشناس و نامسلمون نام داشتند را فرد دیگری آهنگسازی و تنظیم کرد به محبوبیت خوبی رسید و علی عبدالمالکی با این روش توانست در بین خوانندگان پاپ دیده شود هرچند که در آن زمان علی فعالیتش به صورت مجاز نبود، بعد از انتشار دو آلبوم اول تصمیم گرفت تا با افراد دیگری نیز همکاری کند، چون عقیده داشت نمیخواهد کارهایش یکنواخت و تکراری شوند و شروع به انتشار تک آهنگ های جدید کرد تا بالاخره در اواخر سال 90 موفق به برگزاری کنسرت شد و خبر این کنسرت طرفداران علی عبدالمالکی را سوپرایز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آلبوم سوم علی عبدالمالکی بعد از سالها تاخیر و بد قولی بالاخره در سال 94 با نام مخاطب خاص بصورت مجاز منتشر شد.
او که از بچگی پدر خود را از دست داده بود و سرپرستی خوانواده اش را مادرش به عهده داشت در اوایل سال 97 مادر عزیزش را نیز از دست داد. اگر دنبال کننده علی در شبکه های مجازی باشید یا اگر مصاحبه وی در برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری را دیده باشید حتما از علاقه وی به مادرش مطلع هستید که در پست هایش چطوری به مادرش ابراز علاقه میکند. این اتفاق ناگوار باعث شد تا علی عبدالماکی به مدت نه چندان کوتاهی فعالیت موسیقی خود را کنار بگذارد و از دنیای موسیقی دور شد تا این که اواخر همان سال باز به انتشار آهنگ جدیدش پرداخت و طرفداران امیدوارند
که اسم آهنگ جدید علی عبدالمالکی بی معرفت بود با ترانه و آهنگ خود علی عبدالمالکی و تنظیم: آرش نوایی میکس و مسترینگ: محمد فلاحی و می توانید آهنگ های علی عبدالمالکی از شیراز سانگ دریافت کنید

که مانند قبل به روز های پرکار و موفق خود برگردد همچنین علی عبدالمالکی قول اجرا ها و کنسرت های جدید را در آینده داده است ولی خبری که طرفداران را اذیت میکند اعلام نشدن زمان دقیق کارهایش است که مارا از خود بی خبر میگذارد
جالب است این نکته را بدانید که علی عبدالمالکی قبل از خوانندگی به فوتبال نیز علاقه داشت و در پست دروازبانی بازی میکرد

 

منبع: فردا

کلیدواژه: علی عبدالمالکی خواننده موسیقی پاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۶۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هم‌خوانی برای افزایش حال خوب در کنسرت خواننده پاپ

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، علیرضا طلیسچی پس از اجرای ۲۹ فروردین ماه در هتل اسپیناس پالاس، یکشنبه دوم اردیبهشت میزبان مخاطبانش در برج میلاد تهران بود.

از نکات قابل توجه کنسرت‌ طلیسچی می‌توان به همخوانی تماشاگران در اجرای تمامی قطعات اشاره کرد که شور و هیجان این اجراها را چندبرابر کرده بود.

طلیسچی با برگزاری ۲۱ نوبت اجرا، پرکارترین خواننده فروردین ماه در حوزه برگزاری کنسرت به شمار می‌رود.

«زندگی جونم»، «تو فکر می‌کنی کی‌ای»، «نفس کی بودی تو»، «ای داد بر من»، «دیوونه دوست داشتنی»، «لیلا»، «یه دریا نریم»، «دل به دل»، «قاف» و «سختگیر»، «به تو چه»، «پاقدم» و «بی پناهی» ازجمله قطعات انتخابی طلیسچی برای اجرا در این کنسرت‌ها بودند.

اعضای ارکستر علیرضا طلیسچی را محمد عارف (گیتار نایلون)، پارسا رفیع (گیتار الکتریک)، نیما اشکباری (بیس)، امیرحسین آزموده (پرکاشن)، ادوارد دانیال زاده (درامز) و مسیح منتظری (گیتار الکتریک) به رهبری امیر بهادر دهقان نوازنده کیبورد تشکیل می‌دادند.

کنسرت علیرضا طلیسچی بیست و نهم فروردین ماه ۱۴۰۳ در سالن رویال اسپیناس و دوم اردیبهشت ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد به تهیه کنندگی موسسه فرهنگی هنری «نوای سپند» برگزار شد.

کد خبر 6085512 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • حذف الهلال دامن خواننده کویتی را گرفت! (عکس)
  • نخستین کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» در سال جدید
  • آغاز فعالیت‌های ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳/ نخستین کنسرت با موسیقی بدون کلام
  • ارکستر نوای آفتاب سال جدید را با موسیقی بی کلام آغاز می‌کند
  • شنیدن فهرست بهاری خوانندگان در اردیبهشت/ «غزه» همچنان مهم است!
  • چرا دانلود غیرقانونی آهنگ را دوست داریم؟
  • آهنگسازی تتلو به تحریک بازیگر زن در اغتشاشات ۱۴۰۱
  • تحول بی نظیر موسیقی مدرن با آلبوم جدید مُجال
  • (ویدئو) پخش آهنگ معین با مجوز صداوسیما
  • یک هم‌خوانی برای افزایش حال خوب در کنسرت خواننده پاپ