Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتشار جزییات هزینه‌های جشنواره‌ی ملی فجر

در راستای سیاست شفاف‌سازی وزارت فرهنگ و در چارچوب قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، جزئیات هزینه‌های انجام شده در سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر منتشر شد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر هزینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۷۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات آزمون پذیرش در دوره فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون پذیرش در دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۱۴۰۳ وفق مصوبات شورای آموزش پزشکی و تخصصی به شیوه غیرمتمرکز و به صورت الکترونیک و یا کاغذی توسط دانشگاه های مجری برنامه آموزشی فلوشیپ در خردادماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

مرحله کتبی آزمون پذیرش در دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۱۴۰۳ توسط دانشگاه های مجری برنامه آموزشی فلوشیپ در ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ و مرحله شفاهی (به صورت منفرد یا ترکیبی از روش های PMP، OSCE، مصاحبه ساختارمند یا سایر روش های نوین ارزشیابی و اختصاصی مرتبط با رشته خود) در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۱۶، ۱۷ و ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ برگزار می شود.

متقاضیان شرکت در آزمون مذکور می توانند مطابق با آیین نامه آموزش دوره های تکمیلی تخصصی فلوشیپ پزشکی و مفاد راهنمای ثبت نام اقدام کنند.

- جدول زمانبندی شرکت در آزمون شفاهی هر رشته متعاقباً توسط دانشگاه های مجری برنامه آموزشی ارائه می شود.

- محل برگزاری آزمون کتبی در هنگام توزیع کارت توسط دانشگاه های مجری برنامه آموزشی به اطلاع داوطلبان می رسد.

- در این دوره محدودیت سنی جهت شرکت در آزمون وجود ندارد.

- انجام مراحل ثبت نام از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی انجام می پذیرد.

- نتیجه بررسی مدارک ارسالی جهت ثبت نام در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ اعلام می شود و داوطلبان باید دقت لازم جهت رفع نقص مدارک بعمل آورند.

توجه: براساس موضوع ۲ هشتاد و چهارمین نشست شورای آموزش پزشکی و تخصصی در این دوره اسامی داوطلبان شرکت کننده واجد شرایط در آزمون پذیرش دستیار دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ،) که در چهل و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی نیز شرکت کرده اند از لیست شرکت کنندگان آزمون فلوشیپ حذف خواهد شد.

شرایط لازم جهت شرکت در آزمون فلوشیپ پزشکی

۱- تأیید صلاحیت عمومی طبق ضوابط شورای عالی انقلاب فرهنگی. تبصره: اعضای هیات علمی رسمی (قطعی یا آزمایشی) نیاز به گزینش عمومی مجدد ندارند.

۲- داشتن مدرک دانشنامه تخصصی رشته پیشنیاز و یا گواهی قبولی آن از دانشگاهها یا مراکز مورد تأیید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

۳- داشتن گواهی پایان تعهدات برای پزشکان مشمول خدمات ضریب k حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۳۱

۴- داشتن کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت از خدمت وظیفه عمومی برای آقایان (شرایط معافیت و یا در حال انجام خدمت و یا خدمت به عنوان هیات علمی در راهنمای ثبت نام ذکر شده است)

۵- پزشکان متخصص متقاضی، با ارایه مجوز صادره از سوی معاونت درمان/ مرکز امور هیأت علمی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی می توانند در این آزمون شرکت کنند و در صورت پذیرفته شدن و جهت شروع دوره باید حداکثر تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ کلیه تعهدات خود را به اتمام رسانده باشند.

صدور مجوز مجدد جهت شروع دوره پذیرفته شدگان، از طرف مرجع ذیربط الزامی است و هرگونه قطع ارتباط پزشکان با دانشگاه های محل خدمت قبل از پایان تعهدات منجر به عدم صدور گواهی مربوطه خواهد بود. صدور هرگونه گواهی از سوی مراجع مذکور منوط به ارایه گواهی کار به روز از طرف پزشکان اواهد بود.

۶- شرکت و قبولی در آزمون پذیرش دستیار دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ)

۷- عدم اشتغال به تحصیل در یکی از رشته های فوق تخصصی پزشکی و دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) و PhD

۸- مطابق مصوبات نشست شورای آموزش پزشکی و تخصصی و قوانین بالادستی و به منظور رفع نیاز کشور، تربیت نیروی انسانی در دوره تکمیلی تخصصی فلوشیپ در رشته های مورد نیاز (پیوند کلیه، جراحی تومورهای اسکلتی عضلانی، جراحی سوختگی، جراحی های کبد، پانکراس، مجاری صفراوی و پیوند اعضای داخل شکم) در صورت تمایل داوطلبان با انتخاب در فرم ثبت نام با اخذ سند تعهد محضری به نفع منطقه مورد نیاز به میزان برابر مدت تحصیل و معاف از پرداخت شهریه هستند.

سایر شرایط پذیرش و قوانین و مقررات موضوعه کماکان مانند سایر پذیرفته شدگان است. لذا لازم است داوطلب در فرم ثبت نام محل تعهد خود را انتخاب کند. این تعهد قابل جابجایی و خرید نیست و پذیرفته شدگان مکلف هستند در بدو دوره نسبت به تودیع سند تعهد محضری اقدام کنند.

آزاد سازی مدرک دانشنامه تخصصی متعهدین و یا صدور هر نوع گواهینامه تحصیلی، تاییده فراغت از تحصیلی منوط به اتمام کامل تعهدات دانش آموختگان به تایید دانشگاه محل انجام تعهدات است.

رشته های مورد نیاز

رشته پیش نیاز: جراحی عمومی. رشته های فلوشیپ: جراحی های کبد، پانکراس، مجاری صفراوی و پیوند اعضای داخل شکم

رشته پیش نیاز: جراحی کلیه و مجاری ادراری. رشته فلوشیپ: پیوند کلیه

رشته پیش نیاز: جراحی عمومی . رشته فلوشیپ: جراحی سوختگی

رشته پیش نیاز: ارتوپدی. رشته فلوشیپ: جراحی تومورهای اسکلتی عضلانی

شرایط اختصاصی شامل سهمیه رزمندگان و ایثارگران، رزمندگان بسیجی، پذیرش با استفاده از قانون برقراری عدالت آموزشی( سهمیه مناطق محروم) است که در راهنمای ثبت نام درج شده است.

داوطلبان واجد شرایط می توانند تا ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی اینترنتی http://sanjeshp.ir و با توجه به رشته تخصصی پیش نیاز و در نظر گرفتن وضعیت شرکت در آزمون صرفاً یک رشته و یک دانشگاه را انتخاب و براساس مفاد راهنما ثبت نام کنند.

داوطلبان حایز رتبه های برتر (۵ درصد) آزمون دانشنامه تخصصی در رشته های پیش نیاز در سال تحصیلی ۱۴۰۳ که مشمول خدمت وظیفه عمومی هستند باید مراتب را در فرم ثبت نام اعلام کنند.

پس از ثبت نام و انتخاب رشته، تغییر رشته به هیچ عنوان مجاز نیست.

کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۸ و ۹ خرداد ماه ۱۴۰۳ از طریق دانشگاه های متولی برگزاری آزمون توزیع می شود.

هزینه ثبت نام ۸ میلیون و ۱۹۰ هزار ریال (۸۱۹ هزار تومان) است و مبلغ ۱۰۰ هزار ریال بابت خدمات پیام کوتاه از طریق سایت http://sanjeshp.ir اخذ می شود. کلیه مدارک ثبت نام باید اسکن شود و بر اساس فرمت اعلام شده در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی بارگذاری شود.

طبق مصوبات هشتاد و هفتمین نشست شورای آموزش پزشکی و تخصصی، شرکت کنندگان آزمون های پذیرش دوره های تکمیلی تخصصی در مرحله آزمون کتبی جهت ورود به فرآیند پذیرش و شرکت در مرحله آزمون شفاهی (اعم از مصاحبه ساختارمند، OSCE ،PMP و غیره) ملزم به کسب حداقل ۶۰ درصد از نمره کل مرحله کتبی آزمون های مذکور هستند.

پذیرش نهایی از بین متقاضیان تحصیل در دوره های تکمیلی تخصصی بالینی از بالاترین نمره کل مکتسبه داوطلبین آزمون (براساس دو سوم آزمون کتبی و یک سوم آزمون آسکی) و در صورت کسب حداقل ۶۰ درصد نمره کل آزمون با رعایت سایر مقررات مربوطه صورت می گیرد.

تعهدات پذیرفته شدگان در دوره تکمیلی تخصصی (فلوشیپ)

الف: کلیه پذیرفته شدگان ملزم به پرداخت شهریه مطابق مصوبات هیأت امنای دانشگاه علوم پزشکی محل تحصیل بوده و از سپردن تعهد معاف هستند. (به جز دستیاران پذیرفته شده با استفاده از سهمیه مناطق محروم)

ب: کارکنان رسمی سایر وزارتخانه ها، سازمان ها و یا نهادها و یا مستخدمین دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی که به صورت داوطلب آزاد در آزمون شرکت کرده و مورد پذیرش قرار می گیرند ملزم به پرداخت شهریه (توسط فرد و یا سازمان مربوطه) هستند.

ج: با در نظر گرفتن شرایط پذیرش، سند تعهد محضری خدمت پذیرفته شدگان سهمیه مناطق محروم که با رعایت سایر مقررات ملزم به سپردن تعهد محضری شناخته می شوند باید در بدو شروع به آموزش به دانشگاه محل تحصیل ارایه شود. از آموزش افرادی که سند تعهد محضری را در موعد مقرر ارایه نکنند جلوگیری به عمل خواهد آمد.

د: داوطلبانی که با تمایل شخصی بعنوان پذیرفته شدگان متعهد به خدمت در رشته های مورد نیاز اعلام شده شناخته می شوند ملزم به سپردن سند تعهد محضری به نفع منطقه مورد نیاز به میزان برابر مدت تحصیل در زمان ثبت نام هستند.

سایر شرایط و نکات در راهنمای ثبت نام آزمون پذیرش در دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) ذکر شده است.

کد خبر 6077878

دیگر خبرها

  • پایان هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس با جشنواره گل چلسی
  • برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز در چهارمحال و بختیاری
  • آخرین جزییات تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی عکس "یاریگران زندگی" 
  • اعلام جزییات نشست آسیب‌شناسی موسیقی در سال‌های پس از انقلاب
  • جزییات آزمون پذیرش در دوره فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • ۱۰ قوطی شیرخشک یارانه‌ای به ازای هر کودک در ماه / جزییات
  • جزییات انتشار ۱۵ عنوان کتاب درباره شهدای کشتی‌گیر
  • اطلاعیه مهم فرودگاه مشهد + جزییات
  • جزییات جدید محدوده طرح ترافیک تهران