Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@01:31:48 GMT

بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی موقوفه در اردبیل احداث می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۷۱۴۰

بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی موقوفه در اردبیل احداث می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل از تلاش برای احداث بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی موقوفه باتمان قلنج خبر داد و گفت: با هدف نیل به خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان و رفع بخشی از مشکلات آنان طرح «هر مسجد یک خانه» در اردبیل اجرا می‌شود. ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده بعد از ظهر امروز در دیدار با برخی مسئولان در اردبیل اظهار داشت: با هدف نیل به خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان و رفع بخشی از مشکلات آنان طرح «هر مسجد یک خانه» در اردبیل اجرا می‌شود که در این زمینه ارتقای سطح روحیه مردم مناطق سیل‌زده برای ما بسیار مهم و اساسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: مساجد نقش مهمی در انجام امورات مردم محور دارد و بی‌شک برخورداری از ظرفیت مساجد می‌تواند ما را در تحقق اهداف مورد نظر برای دستگیری و حمایت از نیازمندان رهنمون شود و وضعیت زندگی مردم مناطق سیل‌زده را بهبود بخشد و شرایط بهتری را شاهد باشیم.

خانه‌های 80 معلم در سیل پلدختر آسیب دید/ بازگشایی مدارس برای دوازدهمی‌هاامدادرسانی هوایی به روستاهای سیل‌زده کرمانشاه با کمک سپاه ادامه داردسیل به 301 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد همدان آسیب زد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: بسیج سازندگی در راستای اجرای طرح جهاد همبستگی  اقدامات ارزنده‌ای انجام داده که درصدد هستیم با همکاری دستگاه‌های مربوطه و مردم نسبت به رفع مشکلات اقدام کرده و در تامین منازل برای سیل‌زدگان پیشگام باشیم.

ستوده ضمن لزوم بهره‌گیری از ظرفیت هیئت امنای مساجد و ریش سفیدان تصریح کرد: باید با ایجاد رغبت در بین مردم و خیران حمایت‌های چشم‌گیری را جلب کنیم و خوشبختانه وحدت و همدلی مردم ایران اسلامی برای آبادسازی مناطق سیل‌زده اولویت اساسی است.

وی بیان کرد: احداث بیمارستان 320 تختخوابی موقوفه باتمان قلنج اولویت اساسی این مجموعه قرار گرفته و درصدد هستیم با رفع مشکلات موجود در این زمینه هر چه سریع‌تر تصمیمات لازم را اتخاذ کرده و نتایج مورد انتظار را به دست آوریم که این مسئله برای ما یک اولویت اساسی است.

انتهای پیام/ش

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۷۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۷۲ درصدی کالاهای اساسی تخلیه شده در مجتمع بندری انزلی

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی نظری امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: این کالاهای اساسی شامل غلات (سویا، ذرت، جو، گندم و کنجاله) بود که ذرت بیشترین میزان رشد را به همراه داشت.

وی با بیان اینکه رکورد تخلیه و بارگیری مجتمع بندری انزلی پس از ۶ سال شکسته شد، افزود: در سال گذشته حدود دو میلیون تن کالا در این بندر تخلیه و بارگیری صورت گرفت که رشدی ۲۶ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ داشته است.

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با بیان اینکه در سال گذشته ۷۱۹ کشتی وارد مجتمع بندری انزلی شد، خاطرنشان کرد: نسبت به سال ۱۴۰۱، رشدی بیش از ۳۵ درصد را در این حوزه تجربه کردیم.

نظری با اشاره به میزان واردات کالا در بندرانزلی، گفت: سال گذشته واردات کالاهای نفتی و غیرنفتی از این مجتمع بندری یک میلیون و ۶۰۸ هزار تن بود که رشد ۴۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ را به خود اختصاص داد.

وی در مورد فعالیت‌های شاخص معاونت امور بندری در سال ۱۴۰۲، تصریح کرد: ارتقاء توان تجهیزات غیر استراتژیک جهت عملیات باربری غلات از روش برون سپاری به شرکت ثالث از طریق پورت اپراتور بندر، جذب نیروی انسانی عملیاتی شرکت پورت اپراتور با توجه به کمبود نیروی انسانی در قسمت عملیات بندری، انعقاد قرارداد در زمینه احداث مخازن روغن خام خوراکی به ظرفیت ۴۰ هزار تن، انعقاد تفاهمنامه احداث مجتمع ساخت و تعمیرات کشتی و همچنین انعقاد تفاهم نامه احداث سیلوی غلات ۴۰ هزارتنی از اهم این موارد بود.

نظری با اشاره به کاهش زمان سرویس دهی به کشتی ها در بندرانزلی، عنوان کرد: Service Time در سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۱ با ۱۹ درصد کاهش روبه‌رو بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • رییس‌جمهور طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار را افتتاح کرد
  • پیشرفت ۹۰ درصدی ساخت بیمارستان ۴۰۵ تختخوابی
  • رشد ۷۲ درصدی تخلیه کالاهای اساسی در بندر انزلی
  • ضرورت تأمین اعتبار بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی تبریز
  • بهره برداری از بیمارستان اسلامشهر ۵۰۰ میلیارد اعتبار نیاز دارد
  • تکمیل بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر از مطالبات جدی مردم است
  • وزیر بهداشت و درمان از بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر بازدید کرد
  • تکمیل بیمارستان اسلامشهر نیازمند ۵۰۰میلیارد تومان اعتبار است
  • بازدید وزیر بهداشت از ساخت بیمارستان موقوفه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • رشد ۷۲ درصدی کالاهای اساسی تخلیه شده در مجتمع بندری انزلی