Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@21:46:35 GMT

صدای انقلاب را به گوش جهانیان برسانید

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۷۱۸۷

صدای انقلاب را به گوش جهانیان برسانید

علی عسگری گفت:امیدواریم خبرنگاران برون مرزی صدای انقلاب را به گوش جهانیان برسانند.

به گزارش خبرنگار رسانه خبرگزاری شبستان،  مراسم افتتاح رسمی خبرگزاری ایران پرس امروز ۲۷ فروردین در مرکز همایش های بین المللی صدا وسیما برگزار شد.

 

بنابراین گزارش «عبدالعلی علی عسگری» در سخنانی در این مراسم گفت:  نقش مسلمانان در قاره افریقا همیشه اهمیت بسیار داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین راه اندازی هوسا تی وی ضرورت داشت. در نهایت تصمیم گرفته شد این شبکه راه‌اندازی شود. هدف این است که این شبکه بتواند تأثیرگذار باشد و به  پیشبرد  اهداف اسلامی و انقلابی کمک کند.


 

رئیس رسانه ملی در ادامه بیان کرد: سیل  در کشور خسارت‌هایی داشت اما برکاتی هم چون وحدت ملی و بسیج ملی داشت. امید بسیاری داریم که زحمات نیروی مسلح و دولت و مردم باعث شود مشکلات مردم به پایان برسد. پس از اینکه آمریکایی‌ها سپاه را تروریست خواندند ۸۰ میلیون  نفر ایرانی گفتند ما سپاهی هستیم. آمریکا قصد داشت  بین مردم شکافی بیاندازند اما موفق نشد.

 

وی با سرباز گمنام خواندن خبرنگاران برون‌مرزی در کشور ،‌افزود:   وسعت کار اینها فوق‌العاده است. جای تقدیر دارد که با محدودیت و سختی‌ها مجاهدانه تلاش می‌کنند.امیدواریم خبرنگاران برون مرزی صدای انقلاب را به گوش جهانیان برسانید.

 

 

علی عسگری توضیح داد: دشمن تصور کردمی تواند در چهلمین سال انقلاب بین مردم تفرقه بیاندازد اما نتوانست آشوب ایجاد کنند و با اقتدار جشن ۴۰ سالگی انقلاب را برگزار کردیم. بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری نگاهی به آینده بود. این بیانیه حکیمانه و منسجم باید سرلوحه کار ما قرار گیرد و با توجه به آن برای اینده برنامه سازی کنیم.

 

 

وی گفت: در راستای سخنان مقام معظم رهبری  که سال ۹۸ را سال رونق تولید اعلام کردند معرفی کالاهای ایرانی در شبکه برون مرزی می‌تواند باعث رونق تولید و اقتصاد داخلی کشور شود. بخشی از این وظیفه هم بر عهده رسانه های برون مرزی است.  راه‌اندازی شبکه العالم سوریه  موجب  ارتباط قوی بین مردم ما و سوریه می شود.

 

گفتنی است در خلال این مراسم علی عسگری در گفت و گوی مستقیم با «ناجی چنانی» مدیر شبکه العالم گفت:  این شبکه به جایگاهی  رسیده است که می‌توان آن را افتتاح کرد. امیدواریم این شبکه بتواند بر سوریه اثر خوبی داشته باشد.

 

چنانی در پاسخ گفت: با حضور جوانان سوری قصد داریم شعار شبکه که امید و آینده است را در برنامه‌ها در دستور کار قرار دهیم. دشمنان سوریه که در عرصه نظامی و سیاسی جنگ را باختند کوتاه نخواهند آمند و العالم می‌تواند مقابل هجمه رسانه‌ای دشمن قرار بگیرد. 

 

پایان پیام/298

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیل خبرگزاری شبستان خسارت سیل سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم کمک به سیل زدگان مسابقات قرآن مجلس بارندگی و سیلاب خبرگزاری شبستان مدیر شبکه العالم عبدالعلی علی عسگری شبکه العالم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۷۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه حل برون رفت از مشکلات کشور ایمان به شعار ما می‌توانیم است

دادستان کل کشور گفت: با شناسایی افراد مستعد و تشکیل بانک اطلاعاتی از افراد جوان، مستعد و دارای قابلیت، رویکرد استفاده از نیروهای جوان، فاضل و انقلابی در سطح مدیریت در قوه قضاییه دنبال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان یزد، حجت‌الاسلام محمد موحدی آزاد در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد، اظهار کرد: شناسایی نیروهای فاضل و مستعد در سطح کشور و به ویژه در بین حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها آغاز شده و با تشکیل بانک شایستگان، قوه قضائیه در آینده دارای یک ظرفیت عظیم و بی مانند در سطوح مختلف خدمت و مدیریت است.

وی با اشاره به ابلاغ سند جدید تحول قوه قضائیه، افزود: هوشمندسازی و تسهیل ارائه خدمات، جلب رضایتمندی مردم، ایجاد زمینه‌هایی برای افزایش مشارکت مردم در امور مرتبط با دستگاه قضائی از طریق تقویت نهادهای سازشی از تأکیدات سند تحول قوه قضائیه است.

دادستان کشور گفت: تقویت نهادهای سازشی در روستاها، بخش‌ها، و شهرها و استفاده از مسیرهای حل اختلاف موضوعی است که ضرورت دارد و باید مورد اهتمام باشد.

موحدی آزاد به خلاء قانون در برخی از وظایف قوه قضائیه و تأکیدات سند تحول اشاره کرد و گفت: عدم وجود قانون مصرح در برخی از موضوعات اساسی باعث عملکرد سلیقه‌ای و ورود قوی و یا ضعیف در برخی از مقام‌های قضائی شده است.

وی تأکید کرد: پیگیری قانون نگاری در برخی از شمول مهم، همچون حقوق عامه، تأمین آزادی‌های مشروع و برخی از تأکیدات سند تحول قوه قضائیه در دستور کار است.

دادستان کل کشور با اشاره به پیشرفت‌های کشور در حوزه‌های مختلف، گفت: راه حل برون رفت از مشکلات امروز جامعه، ایمان به شعار ما می‌توانیم است.

کد خبر 747699

دیگر خبرها

  • انعکاس مشکلات شما در صدای مردم ششم اردیبهشت ماه استان قزوین
  • در معرفی انقلاب به جهانیان ضعیف عمل کردیم
  • عملیات وعده صادق توانمندی ایران را برای جهانیان ثابت کرد
  • راه حل برون رفت از مشکلات کشور ایمان به شعار ما می‌توانیم است
  • ضرورت ارتقای ایمنی راه‌ها فرهنگ سازی و قانون مداری است
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • بزرگداشت سالروز تاسیس رادیو در سمنان
  • رادیو صدای لحظه‌هاست
  • مردم پنج دهه از صدای اسکویی خاطره دارند
  • پوشش رسانه‌ای که قدرت «وعده صادق» را به رخ جهانیان کشید