Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- وزير امور خارجه با بيان اين که روابط با سوريه براي ما بسيار مهم است و به آن اعتقاد داريم، گفت: مردم جهان وامدار مقاومت دولت و ملت سوريه برابر داعش و ديگر گروه هاي تروريستي هستند.

به گزارش روز سه شنبه ايرنا از اداره کل اطلاع رساني و سخنگويي وزارت امور خارجه،«محمد جواد ظريف» در ادامه ديدارهاي خود با مقامات سوريه، با عماد خميس نخست وزير اين کشور ديدار و در خصوص مهمترين موضوعات فيمابين در روابط دوجانبه و تحولات منطقه اي گفت وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزير امور خارجه در اين ديدار تاکيد کرد: روابط با سوريه براي ما بسيار مهم است و به آن اعتقاد داريم و هميشه در سطح بين المللي مي گوييم که مردم جهان وامدار مقاومت دولت و ملت سوريه برابر داعش و ديگر گروه هاي تروريستي هستند.
وي تصريح کرد:خوشحال هستيم که در اين راه در کنار شما هستيم و اين موضوع در تاريخ روابط دو کشور ثبت خواهد شد؛ وظيفه امروز ما نهادينه کردن دستاوردهايي است که از خون شهداي مقاومت در مقابله با گروه هاي تروريستي در سوريه به دست آمده است.
** تحولات بين المللي ضرورت تقويت روابط ايران و سوريه را بيشتر کرده است
نخست وزير سوريه هم در اين ديدار ضمن خوشامدگويي به ظريف، از حمايت هاي دولت و ملت ايران از سوريه تشکر و با ابراز تاسف از حوادث اخير در ايران در اثر وقوع سيل، با خانواده جانباختگان اين حوادث ابراز همدردي کرد.
عماد خميس با مهم برشمردن سفر ظريف به سوريه افزود: تحولات بين المللي ضرورت تقويت روابط بين دو کشور را بيشتر کرده است چرا که ما در يک جبهه قرار داريم؛ روابط دو کشور در همه زمينه ها بايد شايسته فداکاري هايي که در سال هاي گذشته در روابط ايران و سوريه انجام شده است، باشد.
وي خاطرنشان کرد: رييس جمهوري با تاکيد بر اولويت شرکت هاي ايراني در مشارکت در بازسازي سوريه، از تمام ارکان دولت خواسته است که تمام ظرفيت هاي خود را براي توسعه روابط با ايران بکار گيرند.
سيام**1751 **2021**
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۷۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن رئال مادرید و اتهام ارتباط با داعش

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از آ اس اسپانیا؛ رودریگر مدافع میانی تیم فوتبال رئال مادرید از سوی یک روزنامه نگار آلمانی به حمایت و ارتباط با گروه تروریستی داعش متهم شد.   ماجرا از این قرار است که بازیکن رئال مادرید و تیم ملی فوتبال آلمان با انتشار عکسی که انگشت اشاره خود را رو به بالا گرفته است از سوی یک روزنامه نگار آلمانی متهم به حمایت از داعش شده است.   جولیان رایشلت در مورد این عکس نوشته است: این نماد گروه تروریستی داعش است و رودریگر با انتشار این عکس نشان داده است که از حامیان این گروه تروریستی است.   آنتونیو رودریگر در مورد این اتهام گفته است: این نشان دهنده توحید است و این که به یگانگی خدا اشاره دارد و من مسلمان هستم و به این موضوع ایمان دارم و دلیل این کار من فقط همین است و این یک سوء تعبیر است من با تروریست مخالفم و خواستار­صلح و دوستی هستم.

دیگر خبرها

  • هلاکت یک تروریست بلندپایه داعش در مرز عراق و سوریه
  • مسئول انتقال تروریست‌ها میان عراق و سوریه کشته شد
  • بازیکن رئال مادرید و اتهام ارتباط با داعش
  • روایت محمدجواد ظریف از آغاز روند آستانه درباره سوریه/ از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی دستور دادند دکتر دهقان در نشست ها با روسیه و ترکیه شرکت نکند/ بخش نظامی ما از ابتکاری که ایران آغاز کرد، کنار گذاشته شد
  • نیویورک تایمز: تمرکز داعش بر یارگیری از تاجیک ها
  • نیویورک تایمز: داعش بر یارگیری از تاجیک ها متمرکز شده است/ داعش برخلاف ادعاها نابود نشده است
  • افشاگری ظریف در خصوص عدم احیای برجام در تابستان + فیلم
  • دستگیری ۱۴۷ نفر در ترکیه به ظن همکاری با داعش
  • روسیه: اوکراین در حمله خونین به کنسرت مسکو نقش داشته است
  • مسکو: چرا داعش فقط به دشمنان آمریکا حمله می‌کند؟