Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@17:29:03 GMT

خونه به خونه مازندران در لیگ یک فوتبال ماندنی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۷۴۱۵

خونه به خونه مازندران در لیگ یک فوتبال ماندنی شد

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار دو تیم خونه به خونه مازندران و قشقایی شیراز در چارچوب هفته سی و دوم این رقابت‌ها عصر سه شنبه در ورزشگاه شهدای هفت تیر بابل برگزار شد و درنهایت تیم میزبان با نتیجه یک بر صفر میهمان خود را شکست داد و از انتهای جدول رده بندی این مسابقات رهایی یافت.

تنها گل پیروزی بخش بابلی‌ها را در دقیقه ۶۹ این دیدار با ارسال دقیق مجید جلالی فر "با پرتاب اوت بلند خود توپ را راهی محوطه جریمه قشقایی شیراز کرد و "سید جواد شفیعی" با ضربه سر روی توپ تأثیر گذاشت تا توپ به "مهدی حنفی "برسد و هافبک تأثیرگذار این تیم با یک شوت خلاقانه و فنی قفل دروازه قشقایی را باز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان " اکبر میثاقیان" در تیم خونه به خونه که برای بقا در رقابت‌های لیگ یک و فرار از انتهای جدول و صعود به رده‌های بالاتر چشم به ۳ امتیاز و پیروزی در این بازی خانگی داشتند، بازی را همانند بازی‌های خانگی گذشته هجومی آغاز کردند و بیشتر دقایق صاحب توپ و میدان بودند.

بابلی‌ها در این دیدار نیز با رایگان کردن ورود تماشاگران به ورزشگاه هفت تیر این شهر با حمایت یار دوازدهم تلاش زیادی برای کسب پیروزی داشتند که در نهایت برابر میهمان بالاتر از خود در جدول رده بندی مسابقات صاحب یک پیروزی ارزشمند شدند.

خونه به خونه مازندران با کسب ۳ امتیاز این بازی خانگی ۲۸ امتیازی شد و در رده دوازدهم جدول صعود کرد.

با توجه به تساوی وباخت دیگر تیم‌های انتهای جدولی سه هفته پایانی لیگ یک برای تکلیف تیم‌های صعود و سقوط در لیگ یک حساس‌تر خواهد شد.

خونه به خونه مازندران در هفته سی وسوم این رقابت‌ها که روز سه شنبه سوم اردیبهشت ماه در دیداری بیرون از خانه میهمان تیم مس رفسنجان است.

مسابقات امسال لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور با حضور ۱۶ تیم درحال برگزاری است.

کد خبر 4593031

منبع: مهر

کلیدواژه: فوتبال تیم فوتبال خونه به خونه بابل بابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۷۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - صنعت نفت در هفته بیست و چهارم

هفته بیست‌و‌چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از امروز از سر گرفته می‌شود و تا روز یکشنبه هفته آتی ادامه خواهد داشت. در این هفته و در مهم‌ترین بازی امروز پنجشنبه، پرسپولیس در سفر به آبادان مقابل صنعت نفت قرار خواهد گرفت. این بازی که قرار است از ساعت ۱۹ برگزار شود، می‌تواند منجر به صدرنشینی پرسپولیس، دست‌کم تا قبل از شروع بازی این هفته استقلال مقابل شمس‌آذر شود.

استقلال قرار است فردا، جمعه، بازی کند و این احتمال وجود دارد که کار را برخلاف هفته‌های اخیر، در رده دوم شروع کند. پیش از بازی‌های این هفته، استقلال با ۵۰ و پرسپولیس با ۴۹ امتیاز در رده‌های اول و دوم جدول رده‌بندی قرار داشتند. حالا اگر پرسپولیس بتواند از این دیدار سخت خارج از خانه، سه امتیاز کامل را بگیرد، همین امروز به صدر جدول می‌رسد و منتظر بازی استقلال با شمس‌آذر می‌ماند. پرسپولیس البته کار دشواری خواهد داشت.

شاید بسیاری با تصور اینکه صنعت نفت در رده یکی مانده به آخر جدول لیگ است، کار سرخ‌پوشان تهرانی را راحت قلمداد کنند؛ ولی مسئله اینجاست که صنعت نفت اگر بخواهد برای رهایی از سقوط به دسته پایین‌تر مبارزه کند، نباید به پرسپولیس امتیازی در این دیدار خانگی بدهد. با این حال شاگردان اوسمار ویرا عطش وصف‌ناپذیری دارند؛ به‌ویژه اینکه آن‌ها پی برده‌اند ماجرای بازی رودررو با استقلال هم تهدیدی برای صدرنشینی احتمالی‌شان در صورت مساوی‌بودن امتیازات نخواهد بود. حالا کار دوباره به تفاضل گل کشیده و پرسپولیس ضمن تلاش برای رسیدن به سه امتیاز دشوار این دیدار خارج از خانه، بدش نمی‌آید تفاضلش را که این روز‌ها دو تا از استقلال کمتر است، سروسامانی بدهد.

در دیگر بازی مهم این هفته هم فردا، استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان شمس‌آذر خواهد بود. شاگردان جواد نکونام در این فصل در آزادی درخشش خاصی داشته و فقط چهار امتیاز را که حاصل دو تساوی با پرسپولیس و مس رفسنجان بوده، از دست داده‌اند. استقلال تمایلی به از دست دادن صدر جدول ندارد و بدیهی است که در این بازی با تمام وجود برای حفظ صدرنشینی‌اش بکوشد.

دیگر خبرها

  • نساجی چشم انتظار پیروزی پرسپولیس
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - صنعت نفت در هفته بیست و چهارم
  • دربی نصف جهان؛ سپاهان محکوم به برد
  • آمریکا دیگر اعجوبه‌ای مثل مسی را نخواهد دید
  • سپاهان محکوم به برد/ ذوب‌آهن به دنبال دومین پیروزی متوالی
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول کشور
  • پیروزی مس کرمان برابر شهرداری آستارا در لیگ یک فوتبال
  • لیگ یک / پیروزی شاگردان سیاوش مقابل قعرنشین
  • پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا
  • ناکامی کاله در راه رسیدن به نیمه نهایی