Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدون الهامی عصر سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ابوالحسن خاکی زاده والیبالیست هرمزگانی دعوت شده به این اردو است که پیش از این نیز تیم ملی را در رقابت های آسیایی همراهی کرده است.
وی افزود: تیم ملی زیر 21 سال والیبال ساحلی کشورمان خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان آماده می کند.
الهامی گفت: مرحله اول اردوی آماده سازی تیم والیبال ساحلی زیر21 سال ایران جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان از روز دوشنبه دوم اردیبهشت ماه در کمپ تیم های ملی فدراسیون والیبال آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست سازمان ساحلی فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: آرش رامسری سرمربی تیم زیر 21 سال ایران از چهار بازیکن برای شرکت در نخستین اردوی این تیم دعوت کرده که این بازیکنان شامل ابوالحسن خاکی زاده، رسول یمرلی، سینا شوکتی و امیر مالمیر است.
هم اکنون حدود 2 هزار والیبالیست به صورت سازمان یافته در استان هرمزگان در این رشته ورزشی فعال هستند.
7198/6048
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اردوی تیم ملی تیم ملی تیم های ملی جهان والیبال 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۷۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی بزرگسالان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز کردستان ،به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، هشتمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد روزهای پنجم لغایت ۱۷ اردیبهشت ماه در کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود.
با دعوت سرمربی تیم ملی «محمدمبین عظیمی» کشتی‌گیر صاحب عنوان کردستانی به این مرحله از اردوی ملی‌پوشان فراخوانده شد.

دیگر خبرها

  • دعوت شش مازندرانی به اردوی تیم ملی والیبال
  • تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی
  • دعوت کشتی گیر کردستانی به اردوی تیم ملی
  • دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی والیبال
  • ورزشکارخراسان رضوی در اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان
  • نمایندگان خراسان رضوی دراردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ناشنوایان
  • بلژیک مقهور هنرنمایی دانش‌آموزان والیبالیست ایران
  • دعوت کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی بزرگسالان
  • والیبالیست‌های ایرانی ۳۰۰ درصد گران شدند!
  • دعوت یک گلستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا