Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله دری نجف آبادی بر بهره گیری از ظرفیت خیرین به منظور ساخت فار سوم بیمارستان آیت الله خوانساری تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، امروز (27 فروردین) در مراسم کلنگ زنی فاز سوم بیمارستان آیت الله خوانساری اراک ضمن تقدیر از حضور و مشارکت خیرین و نیکوکاران گفت: در شرایط کنونی کشور شاهد محدودیت منابع دولتی هستیم و لازم است به منظور  ساخت فاز سوم  این بیمارستان از ظرفیت هر چه بیشتر خیرین و نیکوکاران بهره بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با اشاره به اینکه کار خیر همواره ماندگار است، افزود: با این اقدامات خداپسندانه میراث ماندگاری برای نسل های آینده برجای گذاشته خواهد شد و امروز نیز مشکلات بسیاری از بیماران و هموطنان را حل خواهیم کرد.

 

وی با اشاره به اینکه نظام سلامت باید مسیر خود را از درمان به پیشگیری تغییر دهد،ادامه داد: همواره پیشگیری مقدم بر درمان است و پیشگیری در راستای سلامت، حفاظت و صیانت از جامعه بهترین اقدامی است که همه باید در این راستا گام های موثری بردارند.

 

این مقام مسئول تغذیه سالم، غربالگری، پرهیز از آلودگی، مواد مخدر، الکل، غذاهای آماده را امری موثر در راستای پیشگیری از بیماری ها دانست و بیان کرد: باید با فعالیت فیزیکی مناسب و همچنین عوامل ژنتیکی و غیر ژنتیکی در راستای پیشگیری و کنترل بیماری ها تدابیر ویژه ای بیندیشیم .

 

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به اینکه فاز قدیمی بیمارستان و فاز دوم نیز به کمک خیرین با بهترین امکانات و تجهیزات به بهره برداری رسید، افزود: انتظار می رود خیرین با مساعدت در ساخت فاز سوم بیمارستان نیز گام های موثری بردارند.

 

در ادامه این مراسم دکتر محمد جمالیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با اشاره به اینکه وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی در درمان مردم تنها ۲۵ درصد سهم دارد، افزود: ۷۵ درصد دیگر سهم نهادهای دیگر و خود مردم است که آحاد جامعه باید به آن توجه داشته باشد.

 

رئیس مجمع خیرین بیمارستان آیت الله خوانساری اراک نیزبه ارایه گزارشی از فعالیت های انجام شده در این زمینه پرداخت و افزود: عملیات اجرایی مرحله فاز سوم این بیمارستان در زمینی به مساحت یک هزار متر و چهار هزار مترمربع زیر بنا در چهار طبقه آغاز شد.

 

محمد مهدی همتی با اشاره به اینکه هزینه ساخت و تجهیز طرح توسعه بیمارستان آیت الله خوانساری اراک بیش از 36 میلیارد ریال برآورد می شود، ادامه داد: اکنون 20 میلیارد ریال اعتبار نقدی و 60 میلیارد ریال نیز مصالح از سوی خیران تامین شده است و هزینه تجهیز این طرح نیز 200 میلیارد ریال برآورد می شود که از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان تامین می شود.

 

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیل خبرگزاری شبستان خسارت سیل کمک به سیل زدگان مجلس سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم مسابقات قرآن بارندگی و سیلاب خبرگزاری شبستان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اراک امام جمعه اراک بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۷۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی ساخت توربین‌های بادی نیروگاه خواف

رضا سرائی بیان کرد: قرارداد ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی، ملحقات و بالابر مربوط به طرح توسعه نیروگاه بادی خواف در این شرکت منعقد شد.

وی عنوان کرد: این قرارداد بین شرکت ماشین‌سازی اراک و شرکت فن‌آوران انرژی منعقد و عملیات اجرایی این پروژه با تامین متریال و مواد اولیه به طور رسمی به همت صنعتگران ماشین سازی اراک در فروردین ماه سال جاری آغاز شد.

مدیرعامل شرکت ماشین‌سازی اراک ادامه داد: شرکت فناوران انرژی پاک زیر مجموعه گروه اقتصاد مفید در سال ۱۴۰۰ احداث نیروگاه بادی خواف به عنوان بزرگترین نیروگاه بادی کشور به ظرفیت ۱۰۰ مگاوات و با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۰۰ میلیون دلار را در دستور کار خود قرار داد که فاز ۱۰ مگاوات آن در حال تکمیل و طرح توسعه آن با ظرفیت ۷۵ مگاوات با خرید تجهیزات و بخش مهندسی در حال اجرا است.

سرائی خاطر نشان کرد: شرکت ماشین‌سازی اراک علاوه بر فعالیت در حوزه نیروگاه‌ها و انرژی‌های تجدیدپذیر در حوزه صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، صنایع معدنی و فولاد، تاسیسات حرارتی و دیگ‌های بخار، ریخته‌گری آلیاژی، آهنگری، پل و سازه‌های فلزی و تاسیسات بندری به عنوان صنعتی صنعت ساز فعالیت است.

وی در رابطه با آورده مالی این قرارداد برای شرکت ماشین‌سازی نیز گفت: رقم نهایی سود این قرارداد برای شرکت ماشین‌سازی برآورد نشده و بعد از پایان پروژه سودآوری این قرارداد مشخص می‌شود.

شرکت دانش بنیان و مادر تخصصی ماشین سازی اراک با بهره‌مندی از ماشین آلات مدرن، خطوط تولید پیشرفته و کادر مهندسی مجرب یکی از شرکت‌های صنایع زیربنایی و استراتژیک کشور محسوب می‌شود که حیطه گسترده‌ای از فعالیت‌های مختلف تولیدی و اجرای طرح‌های صنعتی را به خود اختصاص داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • بهره برداری از بیمارستان اسلامشهر ۵۰۰ میلیارد اعتبار نیاز دارد
  • ترغیب مردم به مشارکت در ساخت مسکن محرومین
  • سرانه فضای آموزشی در خراسان رضوی افزایش یافت 
  • نیروی متخصص کافی در بیمارستان دیلم به‌کارگیری شود
  • برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز در چهارمحال و بختیاری
  • تخصیص ۵هزار میلیارد تومان به مدرسه‌سازی از محل مولدسازی
  • اختصاص ۵ هزار میلیارد تومان به مدرسه‌سازی از محل مولدسازی
  • اختصاص ۵ هزار میلیارد تومان در امر مدرسه‌سازی از محل مولدسازی
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت توربین‌های بادی نیروگاه خواف
  • دولت اعتبارات خاصی جهت ساخت و ساز مدارس در سیستان و بلوچستان اختصاص داده است