Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@15:07:00 GMT

پیروزی گل گهر سیرجان و یک گام تا صعود به لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۷۷۰۵

پیروزی گل گهر سیرجان و یک گام تا صعود به لیگ برتر

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال گل گهر سیرجان نماینده استان کرمان در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور عصر امروز (سه شنبه) به شیراز رفت و مقابل فجر سپاسی این شهر قرار گرفت.
سیرجانی ها با تک گل دقیقه 30 علی قربانخانی از روی نقطه پنالتی توانستند ضمن دریافت سه امتیاز حساس این مسابقه، امیدهای خود را برای صعود به لیگ برتر فوتبال کشور پررنگ تر از گذشته کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم فوتبال گل گهر سیرجان اکنون پس از 28 بازی و یک بازی کمتر از تیم دوم جدول رده بندی(شاهین شهرداری بوشهر) همچنان صدر نشین جدول رده بندی جام آزادگان است.
تیم فجر سپاسی شیراز نیز از 28 بازی خود 37 امتیاز کسب کرده و در رتبه هشتم لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار گرفته است.
**شکست رفسنجانی ها در ارومیه
تیم فوتبال مس رفسنجان دیگر نماینده استان کرمان نیز امروز(سه شنبه) همزمان با این مسابقه در ارومیه به مصاف نود این شهر رفت و با تک گل دقیقه 18 این بازی را به میزبان خود واگذار کرد.
تیم فوتبال مس رفسنجان با 33 امتیاز از 29 بازی خود، در رتبه دهم و نود ارومیه با 31 امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول رده بندی جام آزادگان قرار دارند.
با توجه به نتایج دیگر رقبا تیم های فوتبال مس رفسنجان و نود ارومیه به احتمال فراوان سال آینده نیز در لیگ دسته یک فوتبال کشور توپ می زنند.
7420
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 بازی رقابت های لیگ شهرداری لیگ برتر لیگ برتر فوتبال کشور 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۷۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل گهر سیرجان ۲ - ۲ استقلال خوزستان/ آبی پوشان از شکست در کویر گریختند

در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال گل گهر سیرجان در ورزشگاه شهید سلیمانی میزبان استقلال خوزستان بود که این دیدار با تساوی ۲ - ۲ به پایان رسید.

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید، اما در نیمه دوم سعید سحر خیزان در دقیقه ۵۷ نخستین گل بازی را برای گل گهر به ثمر رساند. قائم اسلامی خواه نیز در دقیقه ۹۰ گل دوم گل گهر را وارد دروازه استقلالی‌ها کرد تا بازی ۲ بر صفر شود.

در دقیقه ۲+۹۰ ضربه سر آسو رستم بازیکن عراقی استقلال خوزستان با اشتباه مهلک اخباری منجر به گل آبی پوشان خوزستانی شد.

استقلالی‌ها که با زدن گل اول شان انگیزه زیادی پیدا کرده بودند باز هم بر روی دروازه گل گهر حمله کردند و با سوپرگل محمود مطلق زاده از پشت محوطه جریمه بازی را به تساوی کشاندند تا با یک امتیاز راهی اهواز شوند.

گل گهر سیرجان با ۳۴ امتیاز در رتبه ششم و استقلال خوزستان با ۲۰ امتیاز در رتبه چهاردهم جدول لیگ برتر قرار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ادامه پیروزی‌های مس، شهید شاملی و گیتی پسند در لیگ برتر هندبال ایران
  • تساوی گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • ده‌روسی: به سبک رئال مادرید صعود کردیم
  • نتایج هفته هجدهم لیگ برتر هندبال
  • پیروزی نزدیک تیم‌های صدر جدول/ راه هموار مس برای رسیدن به قهرمانی
  • گل گهر سیرجان ۲ - ۲ استقلال خوزستان/ آبی پوشان از شکست در کویر گریختند
  • حمله هاشمی‌نسب به میثاقی؛ درباره ما حرف نزنید!
  • هاشمی‌نسب: هر روز قانون در فوتبال ایران تغییر می‌کند/ شمس‌آذر انتحاری بازی می‌کند
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • صعود سپاهان در جدول با برد در دربی اصفهان