Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، یوسف افشاری‎نیا مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۹۷ در  نشست هم اندیشی تبیین رسالت و نقش هنرمندان در بیانیه گام دوم انقلاب گفت: این بیانیه بیانیه مهم، راهبردی از سوی مقام معظم رهبری، ترسیم کننده مسیر و محور اصلی حرکت نظام اسلامی در همه بخش ها و برنامه ها و از جمله حوزه رسانه و هنر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رسانه ها و هنرمندان باید با تعهد و جدیت برای تحقق و کاربردی کردن مفاد این بیانیه تلاش کنند تا منویات رهبر معظم انقلاب عملیاتی شود.

این نشست به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی و با حضور جمعی از مدیران و عوامل برنامه ساز صدا و سیما، و مسئولان و اعضای بسیج هنرمندان، بسیج رسانه و حوزه هنری انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری، در صدا و سیمای مرکز استان در شهرکرد برگزار شد.

انتهای پیام/ش

تبیین رسالت و نقش هنرمندان در بیانیه گام دوم انقلاب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدا و سیما بیانیه گام دوم انقلاب اخبار هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۷۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آثار هنرمندان ۲۲ کشور جهان در بوشهر به نمایش درآمد

ایسنا/بوشهر   نمایشگاه گروهی کارتون و کاریکاتور «بیمارستان منطقه جنگی نیست» در بوشهر به نمایش درآمد.

این نمایشگاه با آثاری از هنرمندان ۲۲ کشور جهان عصر روز شنبه در نگارخانه سوره حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر افتتاح شد.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: جمعی از هنرمندان بین‌المللی از ۲۲ کشور، با ۴۸ اثر کاریکاتور و کارتون در واکنش به عمل غیرانسانی صهیونیستی و به نشانه اعتراض به کشتار مردم غزه، دست به خلق اثر زدند.

عبدالله شاهینی افزود: این آثار از کشورهای برزیل، نروژ، پرو، بحرین، اردن، مصر، عربستان سعودی، مکزیک، لهستان، فلسطین، ترکیه، مراکش، لیبی، سوئیس، کوبا، اتریش و .. است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معرفی چهره شاخص هنر انقلاب اسلامی قم در سال ۱۴۰۲
  • هنرمندان با صدور بیانیه‌ای از اقدام مقتدرانه ایران علیه رژیم صهیونیستی حمایت کردند
  • نمایش آثار هنرمندان ۲۲ کشور جهان در بوشهر
  • آثار هنرمندان ۲۲ کشور جهان در بوشهر به نمایش درآمد
  • واگذاری زمین و پرداخت تسهیلات به هنرمندان استان بوشهر
  • هنرمندان استان بوشهر حمایت می‌شوند
  • واگذاری زمین و پرداخت تسهیلات به هنرمندان در اولویت قرار دارد
  • فرهنگ و هنر در استان بوشهر حمایت می‌شوند/ رفع مشکلات هنرمندان
  • پرداخت ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات به هنرمندان بوشهری+عکس
  • هنرمندان استان بوشهر مورد حمایت قرار دارند