Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@21:10:29 GMT

نمایش موفق شماره یک سپاهان برابر استقلال؛ ناکام سربلند!

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۸۱۱۳

به گزارش خبرنگار ایلنا، در روزی که سپاهان شکست تلخی برابر استقلال در ورزشگاه خانگی خود تجربه کرد، پیام نیازمند، دروازه بان این تیم، از معدود بازیکنان موثر و درخشان تیمش بود.

نیازمند در این بازی دو سوپر سیو داشت و چه بسا اگر مهارهای فوق العاده و عملکرد عالی او نبود، استقلال زودتر به گل می رسید.

نیازمند که در دیدار برابر استقلال تهران با کسب نمره‌ی 7.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

27 بهترین بازیکن سپاهان لقب گرفت، در روزهایی که سپاهان با افت محسوسی مواجه شده، تنها بازیکن زردپوشان است که همچنان در میدان عمکرد مناسبی داشته و کیفیت خوبی از خود ارائه می دهد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال تهران سپاهان اصفهان پیام نیازمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۸۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر ورزشی بایرلورکوزن: گرانیت ژاکا موثرترین خرید ما بود

زیمون رولفس از عملکرد گرانیت ژاکا تمجید کرد

طرفداری | بایرلورکوزن در فاصله چند هفته مانده تا پایان فصل، قهرمانی خود در بوندسلیگا را قطعی کرده و همچنین یکی از فینالیست‌های دی اف بی پوکال (جام حذفی آلمان) نیز به شمار می‌رود. شاگردان ژابی آلونسو در رقابت‌های لیگ اروپا نیز موفق ظاهر شده‌ و به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرده‌اند.

رسانه بیلد در گفتگو با زیمون رولفس، مدیر ورزشی بایرلورکوزن، از او سوال کرد که به نظر شما، مهم‌ترین و موثرترین خرید بایرلورکوزن کدام بازیکن بود؟ رولفس نیز در جواب گفت:

گرانیت ژاکا. جایی که او بازی می‌کند، کلیدی‌ترین پست تیم است. پست شماره ۶ قلب هر تیم است و بر ریتم کل بازی تسلط دارد. این که تا چه اندازه تهاجمی بازی کنیم یا سیستم تدافعی را در پیش بگیریم، همه بر عهده بازیکن شماره ۶ است. ژاکا با پست استراتژیکی که دارد، بین تمام بازیکنان تیم ارتباط برقرار می‌کند.

ژاکا در تابستان ۲۰۲۳ و با قراردادی به ارزش ۱۵ میلیون یورو، از آرسنال به بایرلورکوزن پیوست. او تا به این لحظه ۴۳ بازی برای شیرهای بای آرنا انجام داده و آمار دو گل و یک پاس گل را به ثبت رسانده است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • لیورپول برابر اورتون هم ناکام ماند / بازگشت منچستر به جاده برد
  • ماموریت موفق رسانه ملی در روایت اول وعده صادق
  • مدیر ورزشی بایرلورکوزن: گرانیت ژاکا موثرترین خرید ما بود
  • گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • شکست ملوان مقابل سپاهان بعد از ۳۶۷۰ روز!
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس