Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@11:49:40 GMT

آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی در قزوین

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۸۱۲۶

آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی در قزوین

آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی شامگاه سه شنبه با تجلیل از 23 هنرمند و چهره انقلابی در قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، در این مراسم که در سالن آمفی تئاتر کتابخانه عمومی امام خمینی (ره) برگزار شد، آثار برگزیده و هنرمندان انقلابی در حوزه داستان کوتاه، طراحی پوستر، نمایش تئاتر چهل نمایش، چهل مسجد و همچنین چهره های برتر در این مراسم تجلیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داستان های گرمابه نیستان (مجید رحمانی)، متین (زینب السادات موسوی)٬ روسری (کوثر شیخی) به عنوان داستان های برتر در هفته هنر انقلاب اسلامی انتخاب شدند.

میثم ملکی عکاس معرفی شده از سوی این ستاد به عنوان هنرمند برتر انقلابی در سال 97 معرفی شد ونمایش خوب، بد، زشت به کارگردانی محمد یغمایی به عنوان اثر برگزیده نمایشی در این مراسم بود.

علی هوشمند مدیر حوزه هنری انقلاب اسلامی قزوین، مریم بیدخام مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین و همچنین مهدیه سادات قافله باشی رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر قزوین حضور داشتند.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین، شهرداری قزوین، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اداره کل تبلیغات اسلامی استان، صدا و سیمای مرکز قزوین، بسیج هنرمندان استان، کانون فرهنگی و هنری مساجد قزوین و همچنین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس از اعضای اصلی ستاد هفته هنر انقلاب اسلامی بودند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس انقلاب اسلامی تئاتر شورای شهر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۸۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و چهارم لیگ برتر| استقلال به دنبال حفظ صدر، شمس اذر در تدارک غول کشی دوباره

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های استقلال و شمس آذر قزوین در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر ساعت ۱۸ فردا در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.دو تیم در حالی مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند که تا به حال یک بار به مصاف هم رفته‌اند. دیداری که در دور رفت بیست و سومین دوره لیگ برتر برگزار شد و در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

استقلال با ۵۰ امتیاز در صدر جدول ایستاده و برای آنکه این جایگاه را در پایان هفته بیست و چهارم حفظ کند، نیاز به پیروزی برابر حریف قزوینی دارد. آبی‌پوشان در حالی به دنبال اولین پیروزی در دیدار‌های رودررو برابر شمس آذر هستند که در این بازی جواد نکونام اولین محرومیت خود را از حضور روی نیمکت تیمش تجربه می‌کند. در غیاب نکونام که از روی سکو نظاره‌گر تلاش شاگردان خود است مسئولیت فنی تیم در کنار خط با دستیاران او خواهد بود.  

رافائل سیلوا هم به دلیل مصدومیت نمی‌تواند به میدان برود و صالح حردانی هم که دو بازی آخر استقلال را به دلیل مصدومیت از دست داد به شرایط بازی رسیده ولی نکونام در خصوص اینکه به میدان برود یا روی نیمکت بنشیند تصمیم‌گیری خواهد کرد. کوین یامگا و مهدی مهدی‌پور هم تا پایان فصل به دلیل مصدومیت نمی‌توانند بازی کنند.

در سمت مقابل شمس آذر که در نیم فصل اول با نمایش خیره کننده خود در میان تیم‌های نیمه بالای جدول قرار داشت با از دست دادن دو ستاره خود، نیم فصل دوم را ناامید کننده آغاز کرد، اما در دو بازی آخر توانسته برنده از زمین خارج شود تا با ۳۱ امتیاز به رده هفتم جدول صعود کند. شاگردان سعید دقیقی که در دیدار رفتند موفق شدند از استقلال امتیاز بگیرند، بسیار نترس بازی می کنند و امسال کار سختی را برای غول های لیگ برتر از جمله سپاهان و همین استقلال رقم زدند. در صورتی که شمس آذر بتواند استقلال را متوقف کند بدون تردید در معادلات قهرمانی این فصل تأثیرگذار خواهد بود.

امیر شبانی که فصل را از دست داده تنها غایب شمس آذر در جدال با استقلال است. بدون تردید انتظار هواداران پرسپولیس از نماینده قزوین متوقف کردن رقیب سنتی است و باید دید نکونام و یارانش چنین اجازه‌ای را به حریف می‌دهند یا برتری دیگری را رقم می‌زنند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی
  • برگزاری اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب/ هدیه‌ای که تقدیم مردم غزه شد
  • اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب برگزار شد
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| استقلال به دنبال حفظ صدر، شمس اذر در تدارک غول کشی دوباره
  • آیین معرفی چهره برتر هنر انقلاب اسلامی
  • آیین اختتامیه دهمین هفته هنر انقلاب آغاز شد/چهره‌های هنر انقلاب تجلیل شدند
  • اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب اسلامی
  • آغاز گرامیداشت و اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب اسلامی
  • آیین اختتامیه یادواره شهدای دانش آموزی
  • دورهمی هنرمندان به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی + فیلم