Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@06:45:16 GMT

رسمی؛ فیروز کریمی سرمربی نفت مسجد سلیمان شد (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۸۱۶۸

ه گزارش ایلنا، بعد از شکست 3 گله نفت مسجد سلیمان برابر پدیده مشهد که شرایط آنها را در انتهای جدول برای دستیابی به امتیاز بقا سخت کرده بود، آنها با علیرضا مرزبان قطع همکاری کردند.

اکنون طبق توافق صورت گرفته، فیروز کریمی هدایت این تیم در ادامه فصل را عهده دار خواهد شد.

کریمی سابقه حضور روی نیمکت تیم‌های استقلال، پاس تهران، صباباطری، داماش گیلان، گسترش فولاد، شاهین بوشهر، استقلال اهواز، پیکان، ملوان انزلی، صنعت نفت آبادان، ابومسلم و تراکتورسازی را در کارنامه دارد و باید دید قادر است این تجربه برای رهایی این تیم از منطقه سقوط سود ببرد یا خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فیروز کریمی لیگ برتر نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۸۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با اسنپ پس بفرستید

به گزارش همشهری آنلاین سید حجت کریمی - مدیرعامل و عضو هیئت مدیره پیشین باشگاه استقلال - درباره موضوع واگذاری باشگاه استقلال به شرکت پتروشیمی خلیج فارس حرف های جالبی می زند.

او در این خصوص گفت: از شنیدن این خبر خیلی خوشحال شدم و امیدوارم از این لحظه به بعد باشگاه استقلال با پشتوانه مردمی و هواداران میلیونی اش کمترین دغدغه را از بابت مسائل مالی داشته باشند و به شکل کاملاً حرفه‌ای در ادامه رقابت‌های این فصل و فصل آینده حضور پیدا کند.

مدیران فعلی را برای آورنده‌شان پس بفرستید

وی افزود: ضمن تبریک به خریداران سهام باشگاه استقلال توصیه می‌کنم حتماً در تغییر هیئت مدیره مستقر، زمان را از دست ندهند و همه این افراد را با یک اسنپ به دم خانه آقای قربان‌زاده بفرستند و همان جا پیاده کنند. چون کارنامه آنها در این ماه‌ها مشخص می‌کند که هیچ اتفاق مثبتی در استقلال رخ نداده است.

یک مدیر در باشگاه کار می‌کرد که به همین علت بیرونش کردند

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: متاسفانه در هیئت مدیره‌ای که هیچکس در آن کاری انجام نمی‌داد، یک نفر کار می‌کرد که اتفاقاً به همان دلیل که چون کار می‌کرد او را کنار گذاشتند. اسمش را هم می‌گویم، او علیرضا خانی بود که انصافاً در طول مدت زمانی که من در باشگاه حضور داشتم اهل حلال و حرام بود و ریز مسائل و اعداد و ارقام ورودی و خروجی باشگاه را از زیر ذره بین رد می‌کرد ولی در نهایت تحملش نکردند.

موافق عزل نکونام حالا حامی‌اش شده است!

کریمی ادامه داد: به عزیزانی که از این پس می‌خواهند استقلال را اداره کنند پیشنهاد می‌کنم افرادی را بیاورند که هدفشان از بودن در هیأت مدیره گرفتن بلیت بازی و پیراهن تیم نباشد. جالب است که یکی از همین افراد تا دیروز نامه عزل جواد نکونام را امضا می‌زد و حالا حامی‌اش شده و می‌گوید او تا سه سال دیگر هم قرارداد دارد.

در کدام دوره مدیراستقلال حقوق ۶۰ میلیونی گرفته؟

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال همچنین در واکنش به موضوع مطرح شده درباره انتشار دریافتی‌های یکی از مدیران پیشین باشگاه خاطرنشان کرد: تا جایی که می‌دانم پیش از این هیئت مدیره باشگاه حقوقی دریافت نمی‌کردند و این هم در نوع خودش جالب است که حالا اعضای هیئت مدیره ماهی ۶۰ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند. خیلی جالب است که بعضی از همین آقایان حتی یک بار هم در جلسات هیئت مدیره حضور پیدا نکرده‌اند.

امیدورام استقلال قربانی کارشکنی آقایان نشود

کریمی در پایان گفت: روزهای حساس و مهمی در پیش روی استقلال است تیمی که تا اینجا توانسته با وجود همه مشکلات هوادارانش را راضی نگه دارد حیف است که در پایان این مسیر به خاطر زیاده خواهی‌های عده‌ای و یا کارشکنی‌های گروهی دیگر نتواند دل میلیون‌ها هوادار را شاد کند و یکی جام دیگر به کلکسیون جام‌های باشگاه بیافزاید.

کد خبر 846514 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را پس بفرستید
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با تاکسی پس بفرستید
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با اسنپ پس بفرستید
  • مدیران فعلی استقلال را با اسنپ پس بفرستید!
  • رسمی؛ فابیو کاناوارو سرمربی اودینزه شد
  • پایان کار رسمی سرمربی تیم ملی بسکتبال
  • روایت عباس عبدی از بازدیدش از مسجد پارک قیطریه : مسجد را در تقابل با نهادهای دیگر قرار دادن، اعتبار نهاد دین را افزایش نمی‌دهد
  • این بازیکن استقلالی به نساجی پیوست
  • بازیکن استقلالی به نساجی پیوست
  • بازیکن سابق استقلال به نساجی پیوست