Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتاق اصناف قزوین گفت: طرح "جهاد همبستگی ملی و هر کاسب یک کالای اساسی"، طرح کارآمد و تاثیرگذار است که همبستگی اصناف و مردم را با یکدیگر و با نهاد بسیج افزایش می‌دهد و با اعلام شدن آن به اتاق اصناف آن را به تمامی اتحادیه‌ها در سطح استان ابلاغ می‌کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد فرج‌زاده‌ها در گفت‌وگو با صبح قزوین اظهار کرد: درپی سیل‌های اخیر در کشور تمام کسبه و اصناف اعلام آمادگی کردند که اقدامات لازم را انجام می‌دهند و تا به امروز در این حوزه با بسیج اصناف و سپاه همکاری بالایی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طرح جهاد همبستگی ملی و هر کاسب یک کالای اساسی، طرح کارآمدی است که همبستگی اصناف و مردم را با یکدیگر و با نهاد بسیج افزایش می‌دهد و با اعلام شدن آن به اتاق اصناف آن را به تمامی اتحادیه‌ها در سطح استان ابلاغ می‌کنیم.   رئیس اتاق اصناف استان قزوین ابراز کرد: اصناف در اعیاد شعبانیه در مساجد و سطح شهر برنامه‌هایی از جمله توزیع غذا داشت که امسال هزینه این نذورات برای مناطق سیل زده اختصاص پیدا کرد.   اصناف قزوین در فعالیت‌های خیر پیشقدم است وی تاکید کرد: اتاق اصناف و اتحادیه‌ها همیشه تفاهم و همبستگی خوبی با بسیج اصناف داشتند، اکنون نیز با اقدامات انجام شده با کلی فروش‌ها و خرده فروش‌ها هر اتحادیه هر روز مواردی را جهت ارسال به مناطق سیل زده جمع آوری می‌کنند.   این مسئول عنوان کرد: اصناف همیشه و در همه جا حرف اول را می‌زنند و به دلیل اعتقاداتی که بازاری‌ها دارند در سختی‌ها و کارهای عام المنفعه و خیر همچون ساخت مدرسه و مساجد پای ثابت هستند.   وی گفت: اصناف باتوجه به باورهای خود همیشه همکاری و همبستگی داشتند اکنون هم که سیل اتفاق افتاده این کمک‌ها و همبستگی افزایش می‌یابد و با مردم همراهی خواهند کرد.   فرج‌زاده‌ها در پایان تاکید کرد: اصناف قزوین در راستای فعالیت‌های خیر همیشه با بسیج اصناف تفاهم داشته اند و در شرایطی همچون سیل این همبستگی افزایش می‌یابد و طرح جهاد همبستگی ملی اقدامی مناسب در این راستاست. انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۸۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری ،مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با تاکید بر ادامه روند نظارت دقیق بر بازار گفت: در راستای مشارکت هرچه بیشتر دستگاه‌های اجرایی براساس دستور رییس‌جمهور، تفاهمنامه‌ای بین معاونت بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی، سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولید کنندگان با اتاق اصناف ایران منعقد شده است.

فضل‌الله رحمتی افزود: براساس این تفاهم‌نامه، نظارت بر سطوح تولید و عمده‌فروشی با مجموعه جهادکشاورزی، انبارها و شرکت‌های پخش با مجموعه اداره کل صمت وعرضه و خرده‌فروشی‌ها با اتاق اصناف است.

وی اضافه کرد: همچنین برای دریافت هرچه بهتر گزارش‌های مردمی و تقویت روند رسیدگی‌ها نیز طرح ناظران افتخاری در دستورکار سازمان حمایت از مصرف‌کننده قراردارد.

به گفته رحمتی، در این ارتباط افراد داوطلب می‌توانند به سامانه سازمان از مصرف‌کنندگان وارد و اقدام به ثبت‌نام کنند و هر جایی که گران‌فروشی و تخلفی مشاهده کردند می‌توانند مختصات جغرافیایی واحد صنفی متخلف را ثبت کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898971

دیگر خبرها

  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • اینفوگرافیک | مقدار کالای اساسی حمل شده از مبدا بندر امام خمینی (ره) به استان آذربایجان غربی (۱۲ماهه سال ۱۴۰۲)
  • مدیریت بازار کالای اساسی جدی گرفته شود
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا
  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری
  • تعطیل‌کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • تعطیل کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • بهای اجاره غرفه‌ در نمایشگاه‌کتاب منصفانه یا کاسب‌کارانه؟
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید