Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اردبیل گفت:با دستور وزیر نفت و موافقت مدیرعامل شرکت ملی گاز کشور، ایجاد خط دوم انتقال گاز استان تصویب شد .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل امروز در دیدار با مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران با بیان این خبر افزود: ایجاد منطقه ویژه اقتصادی نمین و مناطق آزاد تجاری صنعتی استان، احداث ۳۵۰۰ هکتار مجتمع گلخانه‌ای در استان و برنامه‌های اشتغال استان اردبیل ایجاب می‌کرد که خط دوم انتقال گاز استان قطعی و وارد فاز عملیاتی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سهم اشتغال بخش کشاورزی و بخصوص شهرک‌های گلخانه‌ای استان ۲۵ هزار نفر هدفگذاری شده است که شمال استان با دارا بودن شرایط ایده آل از قبیل آب فراوان و زمین حاصلخیز مستعد اجرای طرح‌های کشاورزی و گلخانه‌ای است، گفت: مجتمع گلخانه‌ای در منطقه مغان به مساحت ۲۵۰۰ هکتار در حال احداث است که با نهایی شدن تامین گاز مورد نیاز که طی قرارداد فی مابین سرمایه گذاران این بخش با شرکت ملی گاز کشور انجام می‌گیرد شاهد تحول عظیم تولیدگلخانه‌ای و اشتغال جوانان استان خواهیم بود.

انتهای پیام/ج

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۸۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از منطقه شش عملیات تجلیل شد


به گزارش روابط عمومی منطقه شش عملیات انتقال گاز، شرکت گهر انرژی سیرجان در راستای تعامل و همکاری جهت انتقال گاز و تامین خوراک و سوخت پاک به شرکت گل گهر سیرجان که یکی بزرگترین شرکت های صنعتی خاورمیانه می باشد، از منطقه شش عملیات تقدیر و تجلیل به عمل آورد.


به گزارش روابط عمومی منطقه شش عملیات انتقال گاز، به پاس خدمات جهادی و ارزنده منطقه شش عملیات انتقال گاز، شرکت گهر انرژی سیرجان که یکی از شرکت های زیر مجموعه گل گهر و تامین کننده انرژی آب و برق این مجموعه بزرگ می باشد، با حضور در منطقه شش عملیات انتقال گاز مراتب تشکر و قدردانی را انجام داده و لوح سپاسی را به مدیر منطقه شش عملیات تقدیم کردند.

دیگر خبرها

  • احداث گلخانه در جهت خودکفایی شهرداری در تولید انواع گل + فیلم
  •  خودکفایی شهرداری شهرکرد با احداث گلخانه
  • احداث گلخانه تولید انواع گل
  • شرکت آب منطقه‌ای کرمان دیگر کارفرمای پروژه انتقال آب خلیج فارس به شهر کرمان نیست
  • حمایت از کارآفرینی برای افزایش تولید و اشتغال ضروری است
  • افتتاح ۴ پروژه در بافت و تحول در اشتغال منطقه توسط گروه مالی گردشگری
  • بخش خصوصی ‌۱۲۲ هکتار گلخانه در استان البرز احداث کرد
  • از منطقه شش عملیات تجلیل شد
  • پروژه آبرسانی قشلاقات مغان تحویل شرکت آب و فاضلاب می‌شود
  • پیشرفت ۸۲ درصدی پروژه خط انتقال آب مجتمع‌ صنعتی معدنی چادرملو به شهرستان اردکان