Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-23@16:06:09 GMT

انتصاب دبیرکل انجمن مدیریت استراتژیک ایران ‏

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۸۲۴۱

انتصاب دبیرکل انجمن مدیریت استراتژیک ایران ‏

هیأت مدیره انجمن مدیریت راهبردی (استراتژیک) ایران، محمدرضا انبیائی را به عنوان دبیرکل جدید این انجمن انتخاب و ‏معرفی کرد. ‏

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن مدیریت راهبردی ایران، سال ۱۳۸۱ با مجوز و تحت نظارت وزارت علوم، تحقیقات و راهبردی تأسیس شده و در آستانه ‏هجدهمین سال فعالیت خود، دبیرکل جدید را انتخاب و معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انبیائی، دبیر کل جدید این انجمن، مدرس دانشگاه در رشته مدیریت و همکار بانک جهانی در فضای کسب و کار ایران بوده و طی ‏سال‌های گذشته مسئولیت دبیری کنفرانس بین‌المللی مدیریت استراتژیک به عنوان معتبرترین رویداد مدیریت استراتژیک کشور را ‏نیز عهده دار بوده است که سیزدهمین دوره آن، ۲۸ آبان ماه سال ۱۳۹۸ در مرکز همایش‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران ‏ (سالن اجلاس سران کشور‌های اسلامی) برگزار می‌شود. ‏

براساس این گزارش، از جمله مهم‌ترین اهداف این انجمن علمی می‌توان به شبکه‌سازی میان محققان و مدیران کشور، مشارکت در رفع نیاز‌های ‏تحقیقاتی و توسعه‌ای کشور، فراهم‌سازی زمینه‌های خلق فکر‌های نو و کمک به تجاری‌سازی آنها، زمینه‌سازی برای نظریه‌پردازی ‏در حوزه مدیریت، راهبرد و مدل‌سازی برای صورت بندی راهبرد یا راهبردپردازی و از جمله مهم‌ترین برنامه‌های سالیانه این ‏انجمن می‌توان به برگزاری کنفرانس بین‌المللی مدیریت استراتژیک، انتخاب و معرفی چهره برجسته مدیریت استراتژیک سال ‏کشور، انتخاب و معرفی کتاب مدیریت استراتژیک سال کشور در بخش تألیف و ترجمه، انتخاب و معرفی پایان‌نامه برتر ‏دانشجویی سال کشور، انتخاب و معرفی کسب و کار‌های پیشرو در پیاده‌سازی استراتژی‌های اقتصاد مقاومتی، اشتغال مولد و تولید ‏سبز اشاره کرد. ‏

بر اساس اعلام روابط عمومی انجمن مدیریت راهبردی ایران، حسین علائی، سید محمدرضا آیت‌الهی، جواد ‏کریمی خضراء، محمدرضا حمیدی‌زاده و بهناز خوش طینت، اعضای هیأت مدیره این انجمن علمی در این دوره از ‏فعالیت این نهاد علمی پژوهشی هستند. ‏

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزارت علوم انتصاب دبیرکل بانک جهانی کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۸۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه انجمن اقتصاد ایران در مخالفت با تعطیلیِ پنجشنبه‌ها: به گوشه‌گیری و گسترش فقر رای ندهید!

آفتاب‌‌نیوز :

انجمن اقتصاد ایران در بیانیه‌ای از نمایندگان مجلس خواستار تعطیلیِ شنبه به جای پنجشنبه شد. 

در این بیانیه آمده: 

«پیرو بیانیه قبلی انجمن اقتصاد ایران در خصوص تعطیلی شنبه‌ها به‌جای پنجشنبه‌ها، متاسفانه کمیسیون اجتماعی بدون در نظر گرفتن هزینه‌های اقتصادی و مالی و فرصت‌های ازدست رفته، رای به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها داده و اکنون تصمیم نهایی به عهده صحن علنی مجلس محترم است، این انجمن خواستار آن است که تک تک نمایندگان محترم مابه‌ازای کاهش ساعات کار، امکان ارتباط کاری با دنیا در هفته و فعالیت اقتصادی کشور را در نظر گرفته و رای به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها ندهند که بار اقتصادی زیادی را بر کشور تحمیل کند؛ لذا انتظار است نمایندگان محترم به تعطیلی شنبه‌ها رای دهند و با همین یک تصمیم پتانسیل ارتباطات تجاری و اقتصادی کشور را با دنیا و شرکای تجاری افزایش دهند. چرا که هیچکدام از شرکای تجاری روز پنج‌شنبه تعطیل نیستند و اتفاقا شنبه یکی از روز‌های تعطیل اکثریت آن‌هاست. مضافا اینکه محدود کردن روز‌های ارتباطات کشور با دنیا در کارنامه تک تک نمایندگان محترم در تاریخ می‌ماند و مسئولیت اثرات زیانبار آن متوجه تصمیم‌گیران و بر گرده آحاد مردم خواهد بود؛ لذا هنگام طرح این موضوع در صحن مجلس، نمایندگان محترم با درایت کامل و بدون بار کردن هیچ هزینه‌ای با تعطیلی شنبه‌ها موافقت و زمینه ارتباط بیشتر و نتیجتا رفاه بیشتر مردم مستحق کشور عزیزمان را فراهم کنند. 

تصمیم و رای به ۴ روز کاری مشترک با دنیا و همسایگان به جای ۳ روز، تصمیم درخشان و ماندگار مجلس محترم خواهد بود و تصمیم عکس آن (تعطیلی پنج‌شنبه) موجب حذف عایدات اقتصادی و غیر اقتصادی به راحتی و با دست خود از کشور و مردم است. 

تعطیلی شنبه‌ها نه تنها بار هزینه‌ای ندارد بلکه با افزوده شدن یک روز کاری و ارتباط با دنیا سرتاسر خیر و منفعت برای کل کشور خواهد داشت. رای به تعطیلی شنبه، همراهی و همدلی بیشتر فعالان اقتصادی و رونق کسب و کار‌ها و تجارت و جذب سرمایه‌گذاری و تامین بهتر منابع بودجه را به همراه دارد و رای علیه گوشه‌گیری و گسترش فقر است.»

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • ابرپروژه‌های صنعت گاز برای سرمایه‌گذاری معرفی شدند
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • هر فرد می تواند سفیر محیط زیست باشد/ اعمال فرهنگ‌سازی راه حلی برای حفظ محیط‌زیست
  • عوامل بحران‌آفرین معرفی شوند
  • پاکستان، شریک استراتژیک/ فرصت ۱۰ میلیارد دلاری برای ایران
  • چرا رهبر انقلاب اصرار بر مردمی سازی اقتصاد دارند؟ / مزایای واگذاری مدیریت به بخش خصوصی چیست؟
  • انتصاب سرپرست انجمن سینمای جوانان دفتر ارومیه
  • بیانیه انجمن اقتصاد ایران در مخالفت با تعطیلیِ پنجشنبه‌ها: به گوشه‌گیری و گسترش فقر رای ندهید!
  • معرفی برترین‌های هنر انقلاب اسلامی فارس
  • معرفی برترین‌های هنر انقلاب اسلامی استان فارس